Minho işini bitirdiğinde ayağa kalkmış, elini omzuma koyarak "Merak etme harika görünüyorsun ve bahsettiğin çocuk seni gerçekten sevmişse sana geri dönecektir." demişti gülümseyerek. Dövme yapması uzun zaman aldığı için o sırada sohbet etmiştik ve görünüşe göre yeni eniştem olacak bu çocuğa başımdan geçenleri anlatmıştım. Aynı zamanda bana Jisung'la ilgili sorular da sormuştu ve ben harika bir kuzen olduğum için abartılı ifadelerle Jisung'u övmüştüm. Tabii ne kadar konuşabildiysem.. Çünkü piercing o kadar acıtmamıştı ama dövme beni mahvetmişti. Hala daha tenim yanıyordu.
Aynaya bakmadan önce çocukların tepkisini merak ettiğim için direkt onların yanına gittim. Onlar ise bir koltukta oturmuş hala tartışıyordu. Felix "Bak görürsün dövme yaptırıyor çünkü içeride çok uzun süre kaldı. Seungmin her zaman beni dinler." diyerek dil çıkarmıştı. Lixie asla büyümüyordu. Ona güldüğüm sırada Jisung'un konuşmasını.. daha doğrusu konuşmaya çalışmasını dinliyordum çünkü yaptırdığı piercingin acısı yeni yeni kendini belli etmeye başlamış olacak ki pelte pelte konuşuyordu. "Sacmalama Feliş Şeung dövme yabtıyacag biyi değil." dediğinde dayanamamış kahkaha atmıştım. Kahkaha atmamla birlikte ikisi de ayağa kalmış merakla bana bakıyorlardı.
Dövmemi gören Felix'in tepinmesini beklerken on karış açmış olduğu ağzıyla bana bakıyordu. Jisung'a baktığımda da ondan farksız değildi. Kötü bir model seçmiş olduğum düşüncesiyle telaşlanıp hemen bir aynanın karşısına geçip kendime baktım. Bir dövme insanı çok değiştirebilir mi sorusunun cevabı gibi duruyordum resmen çünkü anlık bende kendime bakakalmıştım. Açıkçası dövme modelini seçerken abartılı olacağını düşünüp endişelenmiştim ama aksine ince boynumda çok zarif duruyordu ve mmh sanırım cidden güzel olmuştu.
Çocuklara yüzümde olan kocaman gülümsemem ile tekrar döndüğümde Felix'in dibimde olmasıyla bir adım geri atmıştım. Tekrar yaklaşıp elini yavaşça dövmeme doğru yaklaştırmış ardından resmen üstüme atlayarak "Biliyordum minnie o kadar yakışmış ki aaaa." diye çığlık attığında ağzını elimle kapatmıştım. Etrafa bize bakan var mı diye baktığım sırada Minho ile göz göze gelmiştim ve sorun yok dercesine gözünü kırpmıştı.
Jisung'un da tepkisine bakmak için ona baktığımda gülümsemiş ve kulağıma nefesini üfleyerek "Fazla morartılıcası duruyor." diye dalga geçtiğinde onu ittirdim.
"Cidden güzel mi?" diye tekrar sorduğumda "Fazlasıyla bayıldım bu mal Felix ilk defa bir şeyde haklı çıktı." dediğinde Felix omzuna vurmuştu. "Pekala Sungie sen de mi haklı çıktın görelim." dediğimde yüzüme anlamaz bakışlar atmışlardı. Sweatimi kaldırarak göbek piercingimi gösterdiğimde "Siktir" diye tüm dükkanda yankılanacak bir şekilde bağırmıştı Jisung. Felix ise hiçbir şey dememiş öylece bakmıştı. Onlara gülerek daha fazla rezil olmamak adına oradan çabucak çıkmıştık. Tabii Felix'le.. Jisung piercingi hakkında soru sorma bahanesiyle orada kalmıştı.
Eve geçtiğimizde kendimizi yatağa atmıştık. Aldığımız şeyler bizi çok zorlamıştı ve canım da acıyordu ama acıkmıştım da. Jisung'un dilini hesaba katarak bugün soğuk ve katı olmayacak şeyler hazırlamıştım ve yedikten sonra üçümüz de yorgun olduğumuz için odalarımıza çekilmiştik. Uyumadan önce biraz takılmak maksadıyla aldığım telefonda Soobin'in yaptığı paylaşımı görmemle gözlerim dolmuştu. Soobin Hyunjin'in köpeği olan Kkami'yi kucağına almış seviyordu ve Hyunjin'de kenarda yemek yapıyordu.
Sinirle telefonu kökten kapattım ve uyumaya çalıştım ama çoktan ağlamaya başlamıştım. Birkaç ay öncesine kadar yaptığımız şeyleri Soobin'le yapmış olma düşüncesi beni mahvediyordu. Onu fazla özlemiştim. Baktığım her şey bana onu hatırlatıyordu ve bu hiç yardımcı olmuyordu. Karar vermiştim. Hyunjin'i geri alacaktım.
Gidişat nereye gidiyor hiç bilmiyorum..
Birleşmeleri lazım ama nasıl yapacağımı bilmiyorum..
Hyunjin'e iyi bir ders lazım ama aklımdaki şeyle olacak gibi durmuyor..
Zaten utanıyorum her an hevesim sönebilirsjksjdiwksowql..
Fici yazma nedenlerimden biri olan asıl karakteri sokma zamanı geliyor galiba..👉👈Bugünlük başka bölüm gelir mi bilmiyorum ama eğer gelmezse şimdiden diyeyim hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın güzellerim♡
Umarım seversiniz~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I miss you | hyunmin
FanfictionHyunjin'le Seungmin'in var olan ilişkileri Seungmin'in aralarının açıldığını hissetmesi ile karmakarışık bir hal alır. Başlangıç: 19.02.21 Bitiş: 28.02.21