10

2.4K 248 323
                                    

Bir haftalık tatilin bitmesine bir gün kalmıştı. Tatili tamamen bomboş geçirmiştik ve jilix ikilisi dışında bir insan yüzü görmemiştim. Yine kavga ediyorduk ama bu sefer ikisi bana karşı tavır almışlardı.

Tatilden sonra olacak olan partiye gitmek istemiyordum çünkü Soobin ve Hyunjin'de orada olacaktı ve ben onları görmeye hala hazır değildim. Jilix ikilisi ise bu partiyi bir başlangıç gibi düşünmemi ve Hyunjin'i geri almam gerektiğini söylüyordu. Haklı olduklarına karar verip biraz da susmalarını istediğim için ayağa kalktım ve "Tamam lanet olsun geliyorum o sikik partiye yeter ki susun." dediğimde beşlik çakmışlardı ve kolumdan tutarak odama götürmüşlerdi. Onlara ne yapıyorsunuz bakışı attığımda dolabı açmış ve kıyafetlerimi talan etmeye başlamışlardı.

Tüm dolabımı boşaltmalarına rağmen hiçbir şeyi o güne layık görmeyip istememişlerdi. Onlara bakarak güldüm ve yatağın altında olan valizimi çıkarttım. Içerisinden bir kombin yapıp üstüme tuttuğumda gözleri parlamıştı. Ben ve mükemmel zevkim..

Az sonra parti vardı ve ben hazır gibiydim?? Hyunjin'in siyaha olan aşkını bildiğim için tamamen simsiyah giyinmiştim ve bugün ilk defa beni feminen bir şekilde görecekti. Giydiğim siyah üstü düzelttim ve aynaya tekrar baktım. Giydiğim üst dövme ve piercingimi de ortaya çıkarıyordu ve saçım gibi simsiyah olan kıyafetler içerisinde lacivert röflelerimle piercingim parlıyordu. Taktığım mavi lenslerle de yapmacık durmadığına göre tamamdım sanırım.

 Taktığım mavi lenslerle de yapmacık durmadığına göre tamamdım sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ İstediğim modeli bir türlü bulamadım :" şöyle düşünün kalıbı ve şekli üstteki gibi karnı ve boynu tamamen açık sadece kol detayı alttaki gibi tül genel olarak anladınız bence wjwljfwoskwpqq ve kolye hayal etmeyin çünkü dövmesi var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ İstediğim modeli bir türlü bulamadım :" şöyle düşünün kalıbı ve şekli üstteki gibi karnı ve boynu tamamen açık sadece kol detayı alttaki gibi tül genel olarak anladınız bence wjwljfwoskwpqq ve kolye hayal etmeyin çünkü dövmesi var.. altında da dapdar simsiyah bir pantolon ]

Pantolonumun paçalarını katlayıp altıma siyah botlarımı da giymiştim ama hala bir eksik var gibiydi. Komodine baktığım sırada gördüğüm makyaj malzemeleriyle kararsız kalmıştım. Üniversite de hiç makyaj yapmamıştım ve lisede bildiğim şeyleri unutmamış olmak için dua ederken paleti alıp makyaj yapmaya başladım.

I miss you | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin