Yarın son gün. Bu akşam tüm yedinci sınıflar tekrar parti veriyor. Tabii böyle art arda partiker falan işinize geliyor sizinde. Herkes rahat kıyafetler giymeyi tercih ediyor. Jean pantolonunu ve beyaz tişörtünü giyiyorsun.
Saat sekize gelirken büyük salonun önünde Remus'u bekliyorsun. O da kot pantolon ve gömlek giymiş. Sirius siyah gömlek ve siyah yırtık pantolon giymiş. Gömleğinin birkaç düğmesini açmış. Yanınızdan geçen kızlar Sirius'a gülümsüyor. Tabii Marlene'in bakışlarını görünce gülümsemeleri kayboluyor.
Ortak salonda masalar duvarlara dayandırılmış ve üstleri yemek kaynıyor. Öğretmenler masasının olduğu yerde ise bir koltuk var. Üstünde de iki tane taç"Balo kralı ve kraliçesi mi seçecekler?" diye soruyorsun. "Öyle gözüküyor" diyor Lily.
Mezuniyetten farkı sadece öğrenciler var bu partide. Tek bir profesör bile yok. Bunun için nereye baksan öpüşen kişileri görüyorsun. Elinde ateş viskin ile kalabalığa bakınırken Remus ellerini beline doluyor ve yanağına öpücük konduruyor. Gülümsüyorsun. Kafanı onun omzuna yaslıyorsun ve hafifçe sağa sola sallanıyorsunuz.
Peter yanındaki masadan viski alırken ağzı kulaklarında "Galiba ikinci öpücüğümü alacağım" diyor ve heyecanla Mary'nin yanına gidiyor. Ona bakıp kıkırdıyorsun.
Remus ile sallanırken aniden yüzün düşüyor. Remus bunu fark etmiş olmalı ki "Ne oldu?" diye soruyor. "Haftaya dolunay var" diye fısıldıyorsun. Remus iç çekiyor. "Maalesef" diyor mırıldanarak.
Ona doğru dönüyorsun ve alnını alnına yaslıyıp yanağını okşuyorsun. Dudaklarını dudaklarına bastırıyor. Viskini masaya bırakıyorsun ve ellerini Remus'un boynuna doluyorsun. Belini daha sıkı sarıyor.
"Öhöm" diyor Sirius. "Özel diye bir şey var"
Remus'u öpmeyi bırakıp Sirius'u öldürecekmiş gibi ona bakıyorsun. "Ayıp ayıp" diyor ve senin bıraktığın ateş viskisini alıyor ve Marlene'in dudaklarına öpücük konduruyor.
"Salak bu çocuk" diyorsun istemeden. Remus kıkırdıyor. "Fark etmene sevindim"
Gülüyorsun ve kollarını tekrar Remus'a dolayıp onu öpüyorsun.Acayip kızkardeşler çalmaya başlıyor ve herkes piste hücum ediyor. Remus'u çekiştirip piste gidiyorsun. Orada Çapulcuları buluyorsunuz.
"Kıllı bir dev gibi dans et
Dans etmeyi öğren
Çılgın bir cin gibi dön
Yalnız başına dans et
Boynuzlu at gibi dans et
Şafağa kadar durmak yok
Ellerini havaya kaldır
Aynen bir canavar gibi
Bir hipogrif gibi dans edebilir misin
Nanananananaa
Bir uçurumdan havalanan
Nanananananaa
Uçup yere çullanan
Nanananananaa
Daireler çizerek dönen dönen dönen dönen
Nanananananaa
Korkunç bir hayalet gibi dolaş
En çok kendini korkutan
Acı çeken bir böcürt gibi salla kıçını
Tekrar,tekrar,tekrar
Öfkeli bir hortlak gibi hızlandır
Kesinlikle seni yakalamaya gelen
Ayaklarını bir cin gibi yere vur
Hızlan hızlan
Bir hipogrif gibi dans edebilir misin
Nanananananaa
Bir uçurumda havalanan
Nanananananaa
Uçup yere çullanan
Nanananananaa
Daireler çizerek dönen dönen dönen dönen
NanananananaaÇılgınlar gibi dans ettiğinden o esnada neler olduğunu hatırlamıyorsun. Tek hatırladığın şey Remus ile dans etmeyi bırakıp kendini Lily ile eğlenirken bulman. Remus'a baktığında ise onunda James ile eğlendiğini, Sirius'un onlara bayıldığını, Peter'ın da Sirius'un üstüne konfeti süsleri attığını görüyorsun ve kahkahana engel olamıyorsun.
Eğlenceden sonra balo kralı ve kraliçesi için isim yazıyorsun. Sirius Black&Marlene McKinnon.
Gece yarısına gelirken bazı kişiler kalkıp Hogwarts yıllarını anlatıyor. Tabii ilk çıkan Sirius. Hiç şaşırmıyorsun.
Söyledikleri arasından tek bir şey hoşuna gidiyor.
"Burada kardeşlerimi buldum, Çapulcular. Hogwarts'a bir daha bizim gibi deliler gelmeyecek!"Herkes bu söze gülüyor. Sirius sahneden inip kollarını Marlene'in beline doluyor ve boynuna öpücükler konduruyor. Remus'un omzuna yaslanıyorsun ve gözlerini kapayıp derin bir nefes alıyorsun.
Acayip kız kardeşlerin solistinin bağırmasıyla irkiliyorsun. "Bitti mi" diye bağırıyor solist. "Kral ve Kraliçe seçilmeden balo biter mi?"
Kalabalıkla birlikte "hayır" diye bağırıyorsun.
"Duyamadım"
"Hayıır!"Solist elindeki parşömeni açıyor. Kral ve kraliçeyi söylemek yerine
"Bir hipogrif gibi dans edebilir misin" diyor
Kalabalık şarkıyı tamamlıyor. "Nanananananaa"
"Bir uçurumda havalanan"
"Nanananananaa"
"Sirius Black ve Marlene McKinnon!" diye bağırıyor solist.Hem şaşırıyorsun hemde çok seviniyorsun. Marlene elleriyle ağzını kapıyor. Sirius ağzı kulaklarında Marlene'e bakıyor. Ikisi el tutuşup sahneye çıkıyor ve taçları takılıyor. Gülümseyerek onları izliyorsun.
Marlene sevinç göz yaşları döküyor. Sirius Marlene'in göz yaşlarını siliyor ve dudaklarına öpücük konduruyor.
"Çok tatlılar" diyor Lily. Onaylıyorsun. "Biz daha tatlıyız zambağım" diyor James. Lily ona gülümsüyor ve öpüyor.Remus'a baktığında gülümseyerek sana baktığını görüyorsun. Kollarını boynuna doluyorsun.
"Ne oldu?" diye soruyorsun gülümseyerek.
"Sadece kaç çocuğumuz olsun diye düşünüyordum"
Kıkırdıyorsun. "Bence Lupin Quidditch takımı kuralım" diyorsun. "Oo Potterlara karşılık olarak mı?"
Gülüyorsun ve dudaklarınız birbirini buluyor.🍫
Çılgın kız kardeşler hayranıyım galiba zlnsşxksşöx
Buraya beni dün sinir eden bir şey yazacağım şimdi. Akşam instagramda geziniyordum ve bir post gördüm. Harry Albus S'ye şey diyor "o tanıdığım en cesur adamdı"
Yanına da şey koymuşlar"O sırada Remus ve Cedric"
Bunu görünce anırmıştım dlnsşxmsşxmçamx hatta arkadaşıma falanda attım. Sonra yorumları okuyayım dedim.
Biri şey yazmış "Ne alaka" yazmış. Başka biri anlatmış işte. X ve Y diyelim onlara. Ne alaka yazan X cevap veren Y
X şey demiş "Lupin korkaktı"
Y de demiş ki "ne korkaklığını gördün?"
X şey demiş "Tonks hamile olduğunda onu bırakıp gitti. Harry ile kavga ettiler"
Y de karşılık olarak "Masum bir bebeğe kurt adamlığını bulaştırdığını için suçlu hissetmişti zaten sonrasında Tonks'un yanına geri döndü"
Evet Remus'a orda bende kızmıştım ama o da kendince haklıydı. Tabii terk etmesi çok yanlıştı ben olsam bende orda kavgaya girerdim ama Harry'nin dediklerini demezdi. SiRiUs'Un YeRiNe GeÇmEyE çAlIşIyOrSuN
BaNa RuHeMiCiLeRlE sAvAşMaYı ÖğReTeN aDaM bİr KoRkAk
(O sırada james: lily kime benzedi bu aq)
Sonracığıma ben baya sinirlendim tabii yorumu okuduğumda. Arkadaşıma da yazıyorum bana diyo "kanka sakin"
Sonra X şey demiş "Lupin Tonks'u hiçbir zaman sevmedi. Sırf o üzülmesin diye onunla evlendi"
NE? NE? NEEEEE?
Abi çıldırcam git biraz araştır kızım. WW de Remus'un ilk aşkının Dora olduğu yazıyor. Remus kendini Dora'ya layık görmüyordu. Remus Dora'ya aşıktı!
Y kardeşimizde böyle yazmış. Sonrasında kesmişler konuşmayı.
Ama baya sinirlenim bozulmuştu. Öyle işte buraya yazdım rahatladım xşsmşxmaşxmsç