.

1.7K 38 8
                                    

Arkadaşlar merhaba,
Öncelikle yeni bölüm heyecanıyla açanlar için özür dilerim, ufak bi duyuru yapmak için geldim.

İlk olarak yeni bölümün geç gelecek olmasının sebebi maalesef çok yorucu bir sınav dönemi içerisinde olmam ve bu nedenle buraya vakit ayıramamam. Vize dönemim bittiği anda sık sık bölüm atmaya devam edeceğim.

İkincisi ise wattpadde teknik bi sıkıntı yaşıyorum. Sizin yorumlarınıza (yorumlarınızı görüyor, okuyor ve çok mutlu oluyorum) cevap verebilmem için e-postamın onaylanmış olması gerekiyor. Onaylamak içinse wattpad'in e-postam'a bir link yahut kod bırakması ama ben wattpadde e-postama kod göndermesi için olan direktife tıklamama rağmen e-postamı kontrol ettiğimde (otomatik spam klasörüne gitmesi olasılığını düşünüp oraya da baktım) maalesef wattpad herhangi bir mail göndermemiş oluyor. İki haftadır bu sorunu çözemedim bu yüzden hesabımın silinmesi konusunda endişeliyim. Zaten şu anda da wattpadin bazı özelliklerini e-postamı onaylamadığım için kullanamıyorum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz, ne yapabilirim biliyorsanız ve söylerseniz çok sevinirim. Ayrıca e-postamı değiştirmeyi denedim ve değiştirdim de ama yeni e-postama da wattpadden bir mail gelmedi.

Okuduğunuz, destek olduğunuz için çok teşekkür ederim, yeni bir bölümde görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın.
Survivorda Ayşe ve Poyraz'ı desteklemeyi unutmayın.

Biz? | ayşe&poyrazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin