Koyu mavi gözleri gecenin karanlığına inat yine birer safir gibi parlıyordu ve o bir çift safir göz sonunda onu buldu. Elindeki silahı kaldırırken gülümsedi, gülümsemesi bile büyülüydü sanki ve bu büyü Arven'in tüylerini ürpertti."Tek kurşun," dedi. Sesini günler sonra ilk kez duymuştu Arven. Dingin bir deniz gibi rahatlatıcıydı.Oğlan elindeki silahın şarjörünü bir tur çevirirken gözlerini kızdan bir saniye ayırmadı. Sonra silahın açılan şarjörünü yere doğru çevirdi ve kurşunlar toprağın üzerine yayıldı. İnce ve uzun parmaklarıyla yerden tek bir kurşun alıp dirseklerini kırdığı dizlerine dayadı. Tekrar kıza bakıp kurşunu şarjöre yerleştirdi ve şarjörü tekrar çevirip silahın namlusunu kıza doğrulttu."Hiç Rus ruleti oynadın mı?"O an anladı Arven. Ondaki büyü ölümcüldü. Tıpkı sesindeki tını gibi safir gözlerindeki dinginlik aldatıcıydı. O, her an kabarıp bir gemiyi yutabilecek kadar tehditkâr bir mavi denizdi. Aldanıp derine daldığında, en son düşündüğün şey bir daha nefes alıp alamayacağın olurdu."Peki, sen?" dedi oldukça sakin bir sesle. "Sen oynadın mı?"
Yeri geldiğinde insanı güldüren yeri geldiğinde ağlatan muhteşem bir kurgu olan Revolver daha sadece 10 bölüm yayınlanmasına rağmen benim en sevdiğim kitaplar arasına girmeyi başardı. Aksiyon dolu, sürükleyici bir kitap. Heleki Axel ve Arven'in eğlenceli kavgaları en sevdiğim yerler.
🖤🖤🖤
Gelecekten Not: Ben kitabı bıraktım çünkü galiba bok yoluna doğru gidiyordu. Okuyan varsa neler olduğunu bana da anlatsınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad'de Okuduğum Mükemmel kitaplar
RandomOkumanızı şiddetle tavsiye ettiğim kitaplar