Bugün de ılımlı şekilde yaşıyorum~ Yıpranmış şekilde adım adım yürüyorum💔

68 15 44
                                    

Bir gün Ay'a,

Uzun uzun mektup yazdım.

Senin kadar aydınlık olmayacaktı,

Küçük bir mum yaktım..

Kaç gündür bilinmez, üzerimde bir yorgunluk hakimdi. Belki de bunun en basit nedenlerinden biri kaç gündür stüdyonun hiç de rahat olmayan koltuklarında uyumamdı.

Evet, stüdyoda bir koltukta, hem de kaç gündür. Bunu yapmamın tek nedeni var, o da 'Bay Gizemlini' görmekti.

O gün teyzenin söylediklerinden sonra onu görme arzum katlanmıştı. Nedenini bilmiyordum ama o olursa ve gerçekten gelip benim yanımda uyumuşsa mutlu olurdum. Ya da biliyordum nedenini ama bir bakımdan da yediremiyordum kendime.

Belimi ovalayarak sızlanıyordum bir tarafdan da. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kaç gündür çalışma masam ilan ettiğim köşeye çekildim ve şarkı üzerinde işlemeye başladım. Çoğu kısım hazır gibiydi benim gözümde, ama tabiki benim gözümde.

Loş bir parkta,

Şarkı söyleyen isimsiz bir kuş,

Neredesin sen~ Ah sen~

Neden ağlıyorsun?

Burada tek başımızayız, seninle ben,

Ben ve sen~ Ah sen~

Bir kaç dakikanın ardından kafamın içinde antilopların tepindiğini hisetmeye başlamıştım. Bu hissin ardından da kulağıma dış kapının açılıp kapanma sesi doluşmuştu. Meraklı bakışlarım kapını bulduğunda yine siyahlar içinde ve tabiki yüzünde maskesi ile onu görmüştüm.

Bu beklemediğim ama yaşanması için kaç gündür burda sabahladığım karşılaşma yüzünden kalbimin deli gibi çırpmasını hissetmiştim.

Maskesinden geriye kalan tek şey olan gözleri beni bulduğunda adımları duraklamıştı. Aynı şekilde ben de gitarın üzerindeki parmaklarımı durdurmuştum.

Bakışları öylece yüzümü turlarken istemsizce ayağa kalkmıştım. Elimdeki gitarı arkadaki masaya yaslarken birden arkasını dönüp ilerlemeye başlamıştı.

"Durun, bekleyin."

Ben de onun arkasına takılıp hızlı adımlarla çıkış kapısının önüne geçmeye çalıştım. Geçtim de.

Hızlı adımlarının ardından kapının önünde aniden beni görmesiyle adımlarını durdurmuş büyümüş gözlerle bir kaç saniye yüzüme bakmıştı. O bir kaç saniyenin ardından biraz gerilemiş ve gözlerini devirmişti.

"Neden her yerde karşıma çıkıyorsun?"

Derin gecenin ardından,

Senin şarkı söyleyen sesin,

Kırmızı gündüzü getirdi.

•4 O'clock||Taejin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin