"Hmm"diye mırıldandı. Cipsi ağzıma atıp başımı salladım. Kucağında oturmuş cips yerken neler yaptığımı anlatıyordum."Küçük atışmalar yapıyoruz ve ikimizde aşırı derecede eğleniyoruz" dedim yeni bir cips alırken.
Elleri belimde beni sıkıca tutuyordu. "Sen ne yaptın?"diye sordum. Kaşları çatılırken "hiç"dedi. Kuşkulu bakışlar atarken gülümsemesiyle gülümsedim.
Onun gülümsemesi neden bu kadar güzeldi? Dudağının kenarından öptüm. Diğer tarafındanda öptüm. Cipsin sosuyla boyanmış parmağımı ağzına götürdüm. Parmağımı karşılayıp emmeye başladı. Çenesine bir öpücük kondurup çene çizgisinden kulağına doğru öpmeye devam ettim.
Küçük ile ilgilenirken Kılıç'ı unutmuştum. Gerçi oda yarasıyla ilgilenip beni unutmuştu. Boynuna yavaşça inip sulu bir öpücük kondurdum. Parmağımı emmeye devam ederken diliyle başına bastırıp tekrar yalıyordu.
Boynunu dişlerimin arasına alıp çekiştirdim. Dilimle kaldırdığım deriyi yalayıp geri bıraktım. Islak kızarmış görüntüye bakarken dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım.
Parmağımı ağzından çıkartıp kafasını arkaya yaslayıp bana yer açtı. Gülümseyip aşağıya kaydım. Çok güzel teni vardı. Ve o tenine kızarıklık eklendiğinde daha güzel olmuştu.
Tişortünün eteklerinden tutup havaya kaldırdım. Bana yardım edip tenini ortaya çıkardı. Göğsüne elimi yaslayıp dudaklarına kapandım. Dudağımı kavrayıp emerken ellerini kalçalarıma getirip aletinin üzerine çekti.
Kalçalarımın altındaki sertlik garip hissettirirken sertçe sürtündüm. Dudaklarımın içine hırlayarak inlediğinde gözlerimi kapattım.
Bu yaşadığım duygu çok yoğundu. Elleri pantolonumdan içeriye girip çıplak götümü kavradı. Sıktırıp sürtünmeme eşlik etti. İnleyip ellerimi yanaklarına çıkardım. Dudaklarımdan ayrılıp boynuma dayandı. Ellerimi boynuna atıp saçlarını kavradım.
Geçen dakikalarda sertleşen aletinide daha sıkı bastıtıp sürtünüyordu. Kendi pantolonumda iki baskı varken istediğim tek şey çıkarmaktı.
Ellerimi kemerime attığımda Kılıç yüzündeki gülümsemesiyle boynumdan ayrıldı. Ellerini pantatolumun içinden çıkartıp kemerimi tutan parmaklarımın yerini aldı.
Kemeri açıp hızla çekip yere fırlattı. Düğmeyi açtığında baskı azaldı. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapadığımda Kılıç belime kollarını sardı. Ayağa kalktığımızda ayaklarımı kenetleyip Kılıç'a tutundum.
Yatak odasına girdiğimizde beni yatağa atıp baktığında gülümsedi.
"Her şey halloldu ve tek bu kaldı"diye fısıldadı.
Dediklerini umursamadan dudaklarına kapandım.
Bacak arama yerleşip kendi bana sürtüyordu.Daha fazla dayanamayıp dudaklarından ayrıldım. Boynumu öpmeye başladığında bedenlerimizin arasına ellerimi sokup pantolonunun düğmesini açtım. Fermuarı aşağı indirip yanlarından çekiştirdim.
Çok aşağıya inmeyip belli bir yerde durduğunda ellerimi çıplak beline getirip okşamaya başladım. Boynumdaki dudakları sert öpücüklerle bir yol çizerken "seni seviyorum"diye fısıldadı.
Gözlerimiz birbirini bulduğunda inler bir şekilde "sincabım"dedi. Sesi kısıktı ve içi duygu yüklüydü. Gözlerim ağırlıkla kapandı. Ellerini tişortüme atıp çıkardığında yarı çıplak ve düğmeler açıktık.
Gözleri bedenimde dolaşırken "bayık göz sen çok farklısın"dedi. Gözlerimiz buluştuğunda "çok değişiksin"diye fısıldadı.
Dudaklarıma yaklaşıp dudaklarımız değdiğinde durdu. "Gözlerini gördüğüm günden beri ben farklıyım, ben değiştim"diye fısıldadı.
Kendini bana bastırdığında "benim ol"diye inledi. Nefeslerim hızlanmışken "beni tamamen değiştir"dedi.
Aldığım nefesi tutarken bir anda verdim. Belindeki elimin birini saçlarına çıkardım. Saçlarına giren parmaklarımla başına baskı uygulayıp dudaklarıma yaklaşmasını sağladım. Az olan fark tamamen kapandığında cevabımı vermiş oldum.Eli pantolonuma gidip çekistirdi. Dudaklarımdan ayrılıp pantalonu tamamen çıkartıp yataktan aşağıya attı. Baksır ile kalmış beni süzdüğünde bacağımın iç kısmını öptü. "Çok güzelsin"diye fısıldadı.
Doğrulup kendi pantolonunu çıkardığında ilk defa aletini bu kadar yakından gördüm. Kalkmış görüntüsüyle kocamandı. Yutkunup başımı arkaya attım Kılıç kıkırdadı."çok acıtmayacağım söz veriyorum."dedi.
Bana ait olan çekmeceye gidip açtı. İçinden benim almadığım kayganlaştırıcıya bir bakış attım. Eline sıktıktan sonra kuru olan eliyle baksırımı çekiştirdi.
Bacaklarımdan baksırı çıkartıp bacaklarımı ayırdı. Ben utançla başımı yan çevirdiğimde deliğimin üstündeki soğukluğu hissettim. Deliğimde parmakları masaj yaparken parmağıyla içeri girmek için baskı yaptı. Kendimi refleksle geri çekerken inledim.
"Şşşt"diye beni rahatlatmaya çalışırken yavaşça parmağını içime yolladı. Kendimi kasarken içimde hareketsizce durdu.
Yükselip çenemden tuttuğunda kafamı kendine çevirdi. Dudaklarımın üzerine hafif bir öpücük kondurdu. "Bayık göz rahatla"diye fısıldadı.
Başımı sallayıp kendimi rahatlatıp kasmadığımda yine parmağını hareket ettirdi. Deliğimde ikinci parmağın baskısını hissettiğimde girmesini bekledim.
İkinci parmağı kolayca girdiğinde daha hızlı girmeye başladı. Çıkan ıslak ses Kılıç'ın delice inlemesine sebep olurken benim utanmama sebep oluyordu.
"Barlas"diye inlediğinde mırıldandım. Kibarca "İçine girebilir miyim yavrum?"diye sorduğunda yavaşça kafamı salladım.
Islak parmaklarını içimden çıkartıp baksırını çıkardı. Kalkık kalınalet ortaya çıktığında ıslak parmaklarıyla kavrayıp bir kaç kez gitgel yaptı. Islanan aletiyle bana yaklaştığında gözümü kapattım. Sanki daha az canım yanacakmış gibi
İçime girdiğinde yine kendimi kasmamaya çalışırken o içimde girip çıkmaya başladı. "Barlas"diye soludu girip çıkarken dudaklarımız birleştirdi.
Duvarlarımı zorlayan şey canımı yakmadan zevk vermeye başladığında kollarımı boynuna doladım. Kılıç elini aramıza sokup aletimi kavradığında büyük bir inleme bıraktım.
Uyumla aletimi okşarken çok sürmeden boşaldım. Kılıç ise daha hızlandı ve kendini tamamen itip hırlayarak boşaldı.
İçimden çıkıp beni üstüne aldı. Çıplak bedenlerimiz birbirimizi ısıtırken ikimizde birbirimize sarılmış nefeslerimizin düzene girmesini bekliyorduk.
Saçlarımı okşamaya başladığında boynuma bir öpücük kondurdu. "Yoruldun uyuyalım"dediğinde başımı salladım.
Onun kolları arasında ısınırken her şey hallolmuş bir şekilde uykuya daldım.
°°°
Evet bitti hoşuma giden bir bitiş olmadı ama bu başından kaynaklı
İlk defa böyle bir şey yazdım ve zaman geçtikce eksiklerimin daha çok farkına vardım. Buraya kadar okuduysanız gerçekten size teşekkür ederim. Bütün eksikleriyle okuduğunuz için
Düzeltmeyeceğim ve silmeyeceğim bu benim ilk göz ağrım , bir sonraki kitabımda daha iyisini yapmaya çalışarak ilerleyeceğim.
Umarım bir sonraki kitabımda da yanımda olursunuz. Daha fazla uzatmadan görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE ~GAY~
Teen Fiction/TAMAMLANDI Kılıç rüyalarında gördüğü o gözlerin sahibini bulabilecek mi?