Elimdeki tepsiyle ilk odaya girdim. Teyze televizyonundan çizgi film açmış kolu yanında izliyordu. Buruk bir gülümseme ile önüne tepsiyi bırakıp "afiyet olsun"dedim.
Bana bakıp gülümserken kapıdan çıkıp ikinci tepsiyi aldım.
Bugün küçüğe bir sürpriz yapmak istemiştim. Gelirken markette uğradığımda iki tane çikolata almıştım.Tepsinin içine çikolataları bırakıp kapıyı açtım. Yerde uzanmış tavana bakıyordu. "Sıkıldın mı?"diye sordum. Başını kaldırıp kafasını salladı. "Yani bizde yıldız düşünüyorz"diye mırıldanıp gülümsedi. Tepsiyi masasının üzerine bıraktım. Elimle çikolataları alıp salladım. "Yemekten sonra ye tamam mı?"dedim. Sevinçle başını sallayıp eliyle çikolataları tuttu.
Başını okşayıp kapıdan çıktım.
Diğer yaşlı adamlara da tepsilerini bırakıp elime iki tane tepsi alıp Kılıç'ınkapısını ayağımla tıklattım. Biraz bekledim ama kapıyı açmadığında tepsinin birini bırakıp kapıyı açtım. Diğer tepsiyi alıp arkamdan kapıyı kapattım. İki tepsiyide yatağa bırakıp banyodan gelen sese doğru ilerledim.Banyodan gelen sese doğru yürüdüğümde Kılıç'ın üstü çıplak lavabonun önünde sakkallarını tıraş ediyordu.
Büyük bir şokla "sakkalların?"dedim.Arkasına dönüp.bana gülümsedi. "Hoşgeldin. Evet kesiyorum"dedi. Ellerinden tıraş makinesini aldım. "Neden kesiyorsun?"dedim.
Elimden tıraş makinesini alıp lavabonun üzerine bıraktı. Yanaklarımı tutup baş parmağını dudağıma sürttü. "Acıyordu"diyip dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.
Refleksle dudaklarımı yaladım. Onun dudaklarının tadını hissederken "seviyordum"dedim. Gülümseyip iki yanağımıda okşadı. "Uzuyacaklar tekrardan"dedi.
Üzüntüyle lavabonun üzerindeki makineyi alıp gözlerine baktım. Başını sallayıp benim kesmeme izin verdi. Baş parmağım ve işaret parmağımın arasına çenesini tutup makineyi çalıştırdım. Bir yanağını tamamlamıştı. Kalan kısımları alıp çenesinide tıraş ettim.
Tek yanağı kalırken hüzünle bakıp tıraş makinesini kapattım. Kılıç'ın eline makineyi bırakıp ıslak olan sakallarına dudaklarımı değdirdim. Her bir tarafını atlamadan öperken onlarla vedalaşıyordum. Geri çekilip Kılıç'a baktım. Onun gözleri ise sakallarından ıslanmış dudaklarımdaydı.
"Kesmek istemiyorum"dedim. Gülümseyip "sincabım önceden söyleseydin kesmezdim. Şimdi tek yanak nasıl dolaşıyım"diye mırıldandı. Dudaklarımı büküp küskünlükle baktım.
Baba edasıyla kollarını açıp "bayık göz gel"dedi. Dediğine umursamadan kollarının arasına girdim. Belimi sıkıcana tutarken kucağına aldı. Ellerim boynuna sarıp sakallı yanağına yanağımı dayadım. "Kahvaltı edelim"diye mırıldandım.
Başını sallayıp kaçamdaki ellerini belime yerleştirip beni yere indirdi. "Sen git ben bitirip geliyorum"dedi. Benim cevabımı beklemeden eline makineyi alıp sakallarına getirdi. Arkasına geçip çıplak sırtına yaslandım. "Seni bekliyorum"dedim. Benim kollarım belinde sarılıyken makine sesi banyoyu doldurdu.
°°°
Yazdım ama nasıl oldu bilmiyorum. Öyle gidiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE ~GAY~
Teen Fiction/TAMAMLANDI Kılıç rüyalarında gördüğü o gözlerin sahibini bulabilecek mi?