onyedi

2.6K 181 5
                                    

Abii" Kılıç duyduğu sesle başını çevirdi. "Senin sıran abi"dendiğinde başını salladı. Doktora gelmişti. Kapıdan girerken yaşlı adamı taradı. Doktor Kılıç girdiğinde ayağa kalkıp eliyle sandalyeyi işaret etti. "Kılıç Bey buyrun"dedi. Kılıç sandalyeye çöküp direkt konuya girdi. "Şizofren değilim. Raporu yaz ve çıkıyım hastaneden"dedi.

Adam başını sallarken eline kağıtları aldı. "Önce bir kon-" Kılıç adamın konuşmasına müsade etmedi. "Deli değilim. Her şey rüyaydı gerçek olmasını istedim. Babam durumu yanlış anladı ve doktor ayarlayıp yatırdı ama sen dersen ki yok seni çıkartamam " arkasına döndü"paşam getir çantayı" dedi.

Kılıç'ın adamı kapıdan çıkarken adam onu durdurdu. "Gerek yok"dedi. Kılıç doktora baktıktan sonra adamına gözüyle çıkmasını söyledi.

Doktor Kılıç'a tedirgince baktı. "En son rapor 1sene önce alınmış neden bu kadar beklediniz ?"diye sordu. Kılıç bakışlarıyla adamı delerken "uzatma doktor"dedi. Adam başını salladı.

Doktor bilgisayarına dönüp bir kaç bir şey yazdıktan sonra çıktıdan çıkarttı. Kağıda imzasını attıktan sonra Kılıç'a uzattı. Kılıç "eyvallah"deyip iç cebinden tomar parayı çıkartıp masaya bıraktı. Kapıdan çıkarken adamın itirazlarını umursamadı.

Kapıdan çıktığı gibi adamı yanına geldi. "Şimdi nereye abi?"dedi. Kılıç gülümsedi. 2 gündür ilk kez gülümsemişti. Zaten onu gülümsetecek kişi belliydi. "Bayık göze gidelim"dedi. Adamı ona bakarken "bayık göz?"diye sordu.

Kılıç gülümseyip adamının omzunu vurup sıktırdı. Acıtmak için değildi samimiyet akıyordu. "İlk aldığın tımarhaneye gidiyoruz"dedi.

Sincabı özlemişti.

TIMARHANE ~GAY~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin