Episod 31

319 26 4
                                    

Di suatu tempat

??? : Open the portal

??? : Where are we going?

Lelaki itu senyum sinis

??? : ....... World

Kembali ke Pertarungan

Jin : Now!!

RM segera melepaskan kuasa nye pada Jimin dan V, serentak itu kedua-dua nye mendapat kejutan kilat yang sama..

JM&V : Argh!!!!!!

JK : Heh~ kuat sangat tu..

Jungkook senyum sinis, dengan pantas tgn nye ditepuk dan muncul dua tembok besar menghimpap Jimin dan V bersama...

Suga : Woooo~ that's gonna hurt so bad..

Wendy : Omo!! They will be fine right??

Taehyung : They will, mereka dah berlatih bersama sejak kecil lagi. Dalam erti kata lain, serangan tu...

Jack : Just Appertizer..

Wendy : Hikkk.. That so scary

Yuna hanya diam dan lihat sahaja pertarungan itu..

J-hope : Dah tamat ke??

Suga : J-hope!! Jin hyung bahaya!!

Dua bebola api besar menghala ke arah J-hope dan Jin dgn serentak, tapi mereka sempat mengelak..

RM : Jiss that's big fire like hell...

JM : Really? You also have to pay attention what in front of you...

RM&JK : Shitt....

Tumbukan padu pada RM dan Jungkook dari Jimin yang muncul di hadapan mereka dengan kuasa teleport nye sekali harung menyebabkan mereka berdua melayang terbang ke arah hutan..

JM : Heh..

Suga : Tch, that hectic power I never like it from beginning

V : Then you should hate more hyung~ cause it's gonna bite u to death..

Suga : Crap..

V libas api ke arah Suga, dan hilanglah sinaran cahaya yang terang itu dari nye..

Suga guna kuasa nye untuk hilang dari situ..

V : Not so fast hyung~

V libaskan sekali kuasa nye di seluruh 360 darjah kawasan tersebut dgn api yang begitu besar..

Suga : Auch!!

Api itu terkena pada suga dan badan nye terus melayang jatuh ke tanah..

Jin : Suga!! Kau okey??!

Suga angkat tgn kanan nya perlahan dan ayun kiri kanan tanda surrender..

Jin : tch.. dia ni

Jimin dari bawah memandang ke arah V yang terapung di atas dengan senyum sinis

JM : Let's continue..

V : Ahh~ shall we?

Jin : Not so fast~

Mata Jin berubah silver dengan kuasa nye Jimin diapung bersama V di atas dengan satu bebola air besar menutupi seluruh kawasan Jimin dan V...

Mereka terperangkap di dalam air oleh kuasa Jin..

Jin : Enough you two!! Stop this stupid fight!!

Irene : Tch... so lame~ I thought they might kill each other~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My 7 Vampire PrinceWhere stories live. Discover now