Keesokan Pagi
Yuna : Ermm~ huh~
Yuna buka pelan2 mata nye dan melihat keliling..
Wendy : Yuna?? kau dah sedar ke?
Yuna : Hmm??
yuna tgk sebelah dan melihat wendy yg kelihatan risau dgn nye..
Yuna : Ermm~
Yuna bgn pelan2 dan pndg wendy
Yuna : Dkt mne ni??
Wendy : Dkt bilik aku, tmpt vampire ni lagi
Yuna : Huh~ did something happen??
Yuna pndg wendy
Wendy : Huh~ i dont know lah if i should tell u or not. But i think im not the right one to tell u...
Yuna : Huh???
???: U already awake
V muncul dr blkg wendy dan berjalan ke arah yuna... Wendy bgn dr tempat ddk senyum pde yuna sekilas dan jln keluar dr bilik tu, sempat wendy jeling V sblm pintu ditutup. Yuna hanya diam dan pandang V ddk di kerusi bersebelahan nye.
V : How do u feel??
Yuna : I'm fine
V : U dont remember anything right??
Yuna : Remember?? Pasal ape??
V ketap bibir nye dan pndg yuna dgn rse serba salah..
V : Huh~ Nothing. Kau sambung lah rehat, nk ape2 panggil je nanti ade yg dtg utk bagi ape yg kau nak
V terus bgn dr kerusi, blm sempat V keluar lengan V dipegang oleh Yuna...
V : Hmm??
V pndg yuna..
Yuna : Did something happen last night???
V mengeluh pelan sblm pndg yuna kembali. Dia rapatkan muka nye dgn yuna dan tinggalkan sikit jarak antara mrk..
Yuna terkejut lalu bdn nye tergerak sedikit ke blkg pndg V..
V : Nothing happen did i make it clear for u right???
V pndg yuna dgn srs dan dgn suara garau nye yg dlm sekelip mata yuna hanya angguk dan diam..
V : Hmm now rest..
V jln kuar dr bilik tu, yuna hanya lihat V kuar dr bilik tu..
Yuna : Huh~
Dia pegang kepala nye dan sandar di bantal tarik nafas dlm2 dan pejamkan mata nye..
Yuna "Something happen last night~ i know that"
Petang itu...
Selesai yuna mandi dia pergi ke arah tingkap dan melihat pemandangan di luar dan termenung, pelan2 tgn nye pegang leher nye dan rasa uatu. Yuna peraasan sewaku dia elesai mandi dan termnampak kesan tersebut di cermin bilik air.
Yuna : Huh~ I remember that night, U bite me...
Yuna gelak kecil dan geleng kepala bile teringat akan kejadian semalam
Yuna : Pabo.. aku mmg bodoh sebabkan aku semua benda ni terjadi, kalau bkn sebab sye awk mungkin takkan bertindak sampai begitu, tapi... sye tak faham kenapa awk bertindak sampai mcm ni sekali...
Yuna ketap bibirnye dari tahan nangis dan menarik nafas semula utk tenangkan dirinya
??? : Itu sebab dia memang tak guna sebab buat kau mcm tu
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
VampirosApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...