Dekat Istana...
Yuna diletakkan di bilik rawatan dan dirawat oleh doktor vampire. Semua menunggu bagaimana keadaan Yuna, termasuk Jack dan Bella turut ade di situ.
Beberapa minit kemudian~
Doktor keluar daripada bilik tersebut dan tunduk hormat dulu sebelum berkata..
Bella : Macam mana keadaan Yuna?? is she fine??
Doktor : Cik Yuna ok cuma badan nya agak lemah sikit sebab kekurangan darah. Tapi jgn risau sye ade bagi sikit stok darah manusia yg sama jenis dgn darahnya, buat masa sekarang ni Cik yuna perlu rehat dgn secukupnya dan dia akan ok seperti biase.
Jin : Huh~ terima kasih doktor~
Doktor : Sama2
Doktor tersebut tunduk hormat dan beredar dari situ...
SG : Haih~ nasib baiklah takde benda yg series berlaku dkt yuna..
JH : Yehh~ huh nasib baik
Jack : Nyawa Yuna mungkin dlm bahaya sebab dia dah ade di dunia vampire. Takleh tinggalkan dia sorang2 dlm bilik tu slh seorang dr kamu perlu tgk kan yuna.
Bella : Ermm betul tu, lg pon ini tanggungjawab kamu semua. Kamu semua yg cari masalah dan sekarang tolong selesaikan dgn cara yg betul
BTS : Nae~
JH : Tapi sape yang nak jaga Yuna??? Anyone volunteer??
Masing2 memandang antara satu sama lain, dgn satu hati semua mata memandang Jimin dan V yg hanya senyap dr tadi tanpa berkata apa2...
Jimin dan V perasaan akan mata mereka yg memandang mrk dgn pandangan yg bercampur baur perasaan..
JM & V : Wae??
Serentak mereka dua menjawab
RM : Rasanya bkn seorang kot yg patut jaga yuna mlm ni~
JM : Wait, korang nak suruh aku jaga manusia tu dgn dia ni??
V jeling Jimin yang hanya refer dirinya sebagai "Dia"
Semua angguk kepala nya termasuk Jack dan Bella sekali tersenyum..
JM & V : No way!!!
Jin : Auww~ why are you two so cute~ jawab serentak lagi, mmg satu hati betul.
JK : Yup, comel lah hyung2 ni~
Jimin dan V berikan jelingan tajam dkt Jungkook. Jungkook hanya senyum sampai gigi arnabnya keluar..
SG : Ok jaga yuna elok2 aku nk tido dulu, chow guys~ goodnight~
Suga mula berjalan diikuti dgn Jack dan Bella..
Jack : We count own you two..
Jack ikut Bella dr blkg
JH : Goodluck guys~ jgn gaduh2 ok~
J-hope berjalan diikuti Rapmon dan Jin di blkg nya..
JM : Yahhh!!!!
JK : Ingat hyung jaga yuna elok2, masalah nanti kalau ade ape2 berlaku kat yuna~ Goodnight hyungdeul~
Jungkook tepuk bahu Jimin dan V serentak sebelum beredar dr situ...
JM : Tch jinjja..
V : Dah lah tak payah nak merungut jaga org je pon, bkn nya bunuh org lain lah citer
V pandang Jimin sekilas sebelum melangkah masuk dalam bilik rawatan tersebut
Jimin jeling V dan mengeluh sebelum masuk dlm bilik rawatan tu..
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
VampirosApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...