Malam di Mansion BTS..
10.30 Malam..
Suasana di dlm rumah itu agak tegang dgn tibe2 angin Jimin berubah...
BTS pula hanya mampu diam tidak berani berkata ape2
Yuna pula yg berdiri menghadap Jimin sudah menggeletar seluruh bdn nya akibat jeritan Jimin itu...
JM : Aku tanya ni jawab lah!! Kau buat ape hah??!!
Terhinjut bahu yuna terkejut di saat Jimin menjerit padanya..Yuna juga tak mampu utk menjawab soalan Jimin...
JH : Errr...Jimin ah~actually ni semua slh hyung...
Jhope memberanikan dirinya utk memberitahu perkara sebenar...
Jimin hanya diam, ttp matanya masih lagi melirik tajam pada Yuna..
Jhope menyambung percakapannya...
JH : Tadi waktu hyung balik, Hyung jerit nama yuna kuat2 dan tibe2 ade bunyi benda pecah kuat dr arah dapur, So hyung ngan Jin hyung berlarilah dan tgk2 banyak serpihan gelas kaca yg dah pecah bertaburan..and then nampak yuna sedang membersihkan serpihan kaca itu...it just Yuna terkejut dgn jeritan Hyung sebab tu dia tak sengaja jatuhkan gelas kaca tu...
SG : Aku yakin Yuna dah bersihkan serpihan kaca tu dgn elok, tapi mungkin serpihan kaca yg menusuk dkt kaki kau tu terlempar agak jauh...
Jin : Emm Jimin ah~ jgn lah marah2, mari ikut hyung rawat luka tu dah banyak sgt darah mengalir tu...
JH : Hyung harap Jimin tak mrh kan Yuna, dia betul2 tak sengaja.klu nk sgt marah je Hyung, Hyung tak kesah...
V : Tak payah lah nak ego sgt, serpihan kaca je pon. Lg pon takkan lah lelaki mcm kau ni ade rasa sakit?? Setakat gelas kaca yg tertusuk kat kaki kau tu aku rasa ok je kot..😒
RM : Ish Taehyung ah~ kau ni cuba nk naikkan kemarahan jimin lagi ke?? Kau pon tau kan klu dia mrh mcm mne??
V : Nado ara Hyung...tapi ni hal kecik je nk mrh sampai mcm tu sekali buat ape??
Yuna : Sa-ya min-ta ma-af Tuan Jimin..Saya janji benda tu takkan berulang lagi..
JM : Tch..listen..klu bkn sebab dorang minta kau kerja kat sini dah lme aku pecat kau tau tak!! Br hari pertama bekerja dah buat hal..
Yuna hanya diam dan menundukkan wajahnya ke lantai..
JK : Jimin hyung please stop it..you hurting her..
JM : Do I care?? Kesah ape dia terasa atau tak. Aku tak peduli..
SG : Kau ni banyak ckp betul lah...
Suga bgn dr kerusi dan menuju ke arah Jimin...
SG : Kook tlg hyung..
JK : Hah?? Nae2..
Suga memapah sebelah tgn jimin, manakala jungkook memapah lg satu tgn Jimin..
JM : Yah!! Nak buat ape ni?? Lps lah..Aku boleh jln sendiri
SG : Kau diam boleh tak?? Klu marah sekalipon jgn lah sampai mata kau tu pon merah sekali
Jimin klu dia mrh mata dia akan merah dan dia takkan perasan benda tu..
JK : Entah hyung ni klu Yuna nampak mcm mne??
Jimin hanya diam dan membiarkan sahaja Mereka memapahnya terus ke bilik...
Jin : Haih mcm2 lah si Jimin tu. Mmg buat org hilang sabar betul😧
RM : Sabar hyung...dah mmg mcm tu perangainya...tak boleh nk buat ape..
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
VampireApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...