11 Malam... Di sebuah bangunan usang yg besar..
Yuna dan mark diletakkan di dlm satu tempat yg gelap dan kosong dan hanya cahaya mentol di atas yg tergantung di situ menemani mereka..
Yuna dan mark diikat pada kedua2 belah tgn dan kakinya membuatkan mereka sukar utk bergerak melepaskan diri.
Pintu bilik itu dibuka dan beberapa ahli gangster tersebut masuk ke dalam bilik itu. Seorang drpd nya telah memegang satu baldi berisi air dan dgn lajunya dia menyimbah air tersebut pada mark dan menyebabkan mark tersedar dr pengsan..
Pada masa yg sama juga yuna pon mula sedar dr pengsan dan hanya mampu diam takut diperlakukan ape2 oleh mereka..
???? : Puas tido??
Tanya seorang ahli gangster tersebut..
Mark : Lepaskan akulah!!! Korang nak ape hah??
???? : Tsk...nak ape lagi?? Duit lah soalan bodoh ape yg kau tanya hah??
Mark : Aku takde duitlah.. Knp kau tak minta org yg berhutang dgn korang hah??
??? : He's dead already..
Senyum sinis lelaki yg berpakai jaket kulit hitam..
Mark : W...h..hat??
??? : Are you deaf or what?? He's already dead. Lagi pon takde gunanya aku minta duit drpd dia..And kau sebagai kwn dia kenalah sambung hutang dia..hahahaha...
Mark : Tak guna!! Aku takde kena mengena pon lah dlm hal ni!! Dan aku takkan bayar lah hutang2 dia!!..
Tengking Mark dgn geram dan dadanya turun naik menahan marah..
??? : Are you sure?? Kau tak nak byr hutang tu??
Mark : Tak akan tak guna!!
??? : Heh..aku rasa kau akan ubah fikiran klu kau tau ade org lain lagi dkt sini??
Mark : Hah??
Lelaki yg memegang baldi berisi air yg tinggal sedikit itu, mula menyimbah air tersebut kpd yuna... membuatkan dia terkejut dan merintih kesejukan..
Mark : No..o..na..
Yuna : Mark ah~~..
Mark : Sial!!! Kau buat ape ni hah?? Lepaskan Noona aku!!
*Ayat kasar sikit maaf ye*😅
??? : Bayar hutang dan aku akan lepaskan kakak kau..
Mark : Tolong lah jgn libatkan Noona aku dlm hal ni..dia takde kena mengena pon lah dlm hal ni..
??? : Yes she is. Sebab dia kakak kaulah..aku boleh jd kan dia sebagai umpan
Yuna yg menggigil kesejukan memberanikan diri bercakap..
Yuna : Encik.. biar saya je yg bayar semua hutang adik kwn saya tu. Tlg lah jgn ape2 kan adik saya dan saya..
Mark : Ape benda kakak ckp ni hah!! Ini masalah mark. Jgn masuk campur urusan ni!!
Yuna : Masalah mark..masalah kakak juga..
Yuna memandang mark dgn pilu dan muka nya kelihatan tenang supaya dia tidak mau mark berasa risau dlm situasi mcm ni..
Mark : Noona tolong lah jgn mcm ni..
??? : Ish diamlah kau!!!
Lelaki berjacket hitam itu mula bgn dan menuju ke arah mark dan terus menendang bahagian perut mark menggunakan kakinya dgn kuat..
Akibat drpd itu, mark merengek kesakitan dan jatuh tersungkur di lantai..
Yuna : Mark!!!!
Yuna meronta utk melepaskan diri ttp berhenti apabila lelaki berjacket hitam itu menghampirinya..
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
VampireApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...