Dalam Mall~
Dalam 1 jam mereka berjalan satu mall dpt lah beli beberapa brg yg mereka perlukan...
Yuna : Emm korang, kejap tau yuna nk pergi tandas...
Wendy : Oh ok..
Yuna : Tlg tgk kan jap brg2 ni...
Wendy : Iye tak payah risau dah gi tandas cepat
Yuna senyum kemudian melangkah masuk ke dalam tandas meninggalkan Wendy dan Jungkook berduaan...
Masing2 dlm dunia sendiri..sehingga..
JK : Korang mmg setiap hari berjalan dkt sini je ke??
Wendy : Tak...ini slh satu drpd nya...bnyk lg tempat yg kitorang dh pergi...cuma hr ni aku nk ajak yuna shopping sebab dh lme tak jumpa dia...
Wendy bercakap dgn jungkook sambil bermain dgn telefon di tgn nya
JK : Ohh~ patutlah...
Wendy : Hmm...
JK : Kau mmg kerja dkt Kafe tu ke??
Wendy : Nope itu aku tmn yuna kerja sambilan sementara tunggu nk sambung belajar.Tp bile yuna dah ade kerja tetap dan dia pon dah belajar aku berhenti lah..
JK : Oh so skrg kau buat ape?? Tak smbg bljr ke??
Wendy : Kalau blh nak. Tapi mama aku srh kerja dkt syarikat dia jd setiausaha kat sane..so aku kerja jelah kat sane. Aku dah makin busy bila aku keje dkt sana. So bile aku ade masa aku akan ajak yuna utk keluar. So korang kena lah bg kebenaran, sebab klu tak aku akan saman korang sebab kurung yuna dr kuar rumah..
Wendy pandang jungkook, kemudian sambung semula main telefon nya..
JK : Saman3, itu je yg kau tau kan?? Takde benda lain ke kau nk sebut? Naik muak aku dgr kau sebut psl saman ni...
Wendy : Eh hello~ ikut suka hati aku lah nk ckp ape pon, selagi Yuna tu kwn baik aku forever, aku takkan benarkan korang buat benda yg tak baik dkt dia..klu tak mmg nahas aku kerjakan korang
JK : Like i scare~
Wendy pusing ke arah jungkook dan tunding jari pada nya
Wendy : You better watch out gigi arnab hmph!
Jungkook terkesima mendengar perkataan tu di sebut oleh Wendy..
JK : Kejap2 kau ckp ape td?? Gigi arnab?? Sape gigi arnab hah??
Jungkook ketap giginya menahan marah..
Wendy : Kaulah..aku slh ckp ke??
Selamba wendy menjawab sambil tgn nya bermain dgn fon
"Kurang ajar btul manusia ni" gumam jungkook dlm hatinya..
Baru je jungkook nk bercakap, telefon nya berbunyi..
Jungkook mendengus seketika kemudian mengambil telefon nya dr poket seluar dan jawab
JK : Hello??
...............
JK : Shit!!!
Jungkook simpan semula telefon nya dalam poket seluar...
Wendy : What is going on???
Jungkook endahkan pertanyaan wendy, matanya melilau mencari kelibat yuna..
Yuna : I'm done~...
Yuna yg baru sahaja keluar dr tandas terkejut apabila jungkook merentap tgn nya..
JK : We need to go...
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
Ma cà rồngApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...