Perjalanan itu diteruskan lagi dgn menuju ke tempat kerja Jin
20 minit kemudian..
Jin : We here..
Jung kook : Wow nice restaurantJimin : Hmm not bad..
V : well dah alang2 kita kat sini perut pon dah lapar apa kata kita makan amacam?
Somi : that's great idea. Perut Somi pon dh lpr. Ape kata tuan jin masak kan?? Dah lame kot kita tak rasa masakan tuan jin btul tak??
Jung kook : Bak mkn laju aje kau eh?? Nasib baik lah kau adik P.A kami klu tak..
Somi : hehehe nak buat camne. Perut dah berbunyi..Cik Yuna pon mesti dh lpr kan??
Yuna : Hah?? Emm boleh lah..ape salahnya kan??
Jin : Ok!! Memandangkan pekerja aku pon dh sampai so why not aku masakkan utk korang right?? Please take a sit first. Makanan akan sampai tak lama lagi..Sementara jin ke dapur utk memasak, BTS yuna dan somi ddk dkt satu meja.. Yuna ddk ditengah diantara somi dan jimin.
Jung kook : Ah~ penatnya..tak sangka tgk tempat kerja pon boleh penat mcm ni kalau lah ade darah boleh lah dpt kan tenaga sikit..
Yuna : hah?? Ape dia tadi drh??
Jungkook : Alamak..Jimin dan V yg terkejut mendengar ape yg jung kook ckp kan tu terus mencelah..
Jimin : Takdelah kau slh dgr tu. Kurang sgt drh dia dlm bdn that's why lah dia penat. Kan V??
V : yup btul tu hehehe..Jimin dan V memandang jungkook dgn tajam dan dpt dilihat gerakan mulut mereka.. "I Kill you"
Jung kook : hehehe sori..
Yuna : ok....
Jin : Sori guys lambat..Jin dgn pakaiannya chef nya menuju ke meja mereka dan menghidang pelbagai jenis makanan..
Jung kook : Wah!! Bnyk nya makanan!! Berseleralah aku mkn hr ni..haha..
Yuna : (gelak)
Jin : (ddk di sebelah JK) dah jom makan..
BTS : Jemput mkn semua!!!Mereka mula menjamu selera dgn tenang
Skip
Jung kook : Jaga diri hyung. Jumpa kat rmh nanti..
Jin : Oh..take care guys..dan korang berdua..(pndg jimin dan V) Behave yourself ok??
Jimin : Not promise, but i will try..
V : Nae hyung..
Jin : Alright.. and yuna (rapat dgn yuna) Be careful..they really dangerous some time..(senyum sinis)
Yuna : (terkejut) hah??
Jin : Bye2 take care..(tolak yuna terus ke kereta)
Yuna : Nae..Jin melihat limo itu semakin hilang dr pandangannya..
Jin : Hope takde pape yg berlaku..(risau)
Sampai di sebuah kedai lukis..
Somi : Siapa yg nak melukis ni?? Tak tau pula ade juga tuan yg pandai lukis..(gelak)
Yuna : Ish somi..tak baiklah jgn ckp mcm tu..
Jung kook : I heard it somi..(series)
Somi : I'm sorry..(tunduk)
V : Let's go..V,Jimin dan jungkook masuk ke kedai tersebut diikuti yuna dan somi..
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
VampirosApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...