Malam selepas Mark sampai di Korea.. (12.00 malam)
JK : Wah~~ berat betul lah kau ni.. nasib dah mati
Jung kook menghela nafas berat krn membawa seorang vampire di bahunya..
Jung kook membawa mayat itu ke satu tempat yg manusia tidak akan tau..
Di dalam hutan yg gelap, BTS dgn pakaian serba hitam dan diiringi dgn mata yg berwarna merah tgh menunggu seseorang..
JK : Sorry hyung, I'm late..
Jung kook yg br sampai itu mencampakkan mayat vampire itu di bawah bersama2 dgn mayat2 vampire yg lain
JM : Takpe..kami pon br hbis tadi..
JK : Well this is the last one..
V : Tapi masih ade ramai lagi kat luar sane. Ini br sikit..jgn nk dok happy sgt..
JM : Siape pula nk happy skrg ni?? Aku pon taulah ramai lagi jgn nk dok sebok ajar org lah..
Jin : Ish korang ni tgh2 hutan pon nk gaduh ke?? Kang tak psl2 org dgr nanti mcm mne??
SG : Hyung kita kan kat tgh2 hutan..sape lah yg nk dgr kita dkt sini?? Belum sempat nk dgr ape2 dh mati..
JH : Hah betul tu..Erk Suga hyung, knp dia mati eh??
RM : Ini lagi sorang. Aduih~ maksud Suga hyung tu belum sempat org tu nk dgr perbualan pasal kita dah lame kena terkam ngan kita. Kita kan vampire??
JH : Ohhh hahaha.. lupa pula hehe..
J-hope menggaru kepalanya walaupon tak gatal..
JH : So guys kita nk buat ape dgn mayat2 vampire tu??
JM : Aku nk hantar mayat ni dkt dunia kita..
JH : Wait! Kenapa tak bakar je dekat sini?? Well guna kuasa secret kau tu??
J-hope mengangkat kening beberapa kali dan senyum sinis pada Jimin..
JM : Tak nak aku malas..Lg pon aku nk hantar mayat ni dekat appa supaya dia tau yg kita dh lakukan kerja ni dgn baik..bkn ke korang nk dgr pujian dr dia?? Lg bagus kerja kita buat lagi cepat kita boleh baik..
Jin : Hmm ade point nya juga tu..
SG : kalau mcm tu ape tunggu lagi..*yawns* aku dh ngantuk ni cpt kita selesaikan semua ni..
RM : Asyik ngantuk je hyung ni.. kadang2 pelik camnelah hyung boleh jadi vampire tapi tak buat ape2 pon??
SG : Dah aku dilahirkan mcm gini nak buat mcm mne?? Yg penting aku swag ok.. sekurang2 nya aku tak malas bile buat kerja..tsk..
RM : Iyelah Suga hyung..
V : Dah jom hantar mayat2 ni..jgn buang masa penat aku tau tak..
JM : Cis..mcm dia buat keje banyak...ckp bnyk pula dia..
V : Whatever..
Jimin mengendahkan V dan terus membuka satu portal utk ke dunia vampire..
***********
Keesokan paginya di rumah yuna..(8.00 pg)
Kelihatan cahaya matahari menyinari di sebalik langsir putih bilik yuna menyebabkan dia mula terjaga dr tidur..
Yuna : Huh..dah pagi ke?? Knp awal sgt..
Yuna yg separuh jaga dr tidur itu mula mengambil selimut nya dan menutup dirinya sehingga ke kepala..
Tetapi tidur nya mula terbantut sebaik sahaja dia terbau sesuatu yg sgt sedap..
Yuna : Bau ape ni?? Sedapnya..
YOU ARE READING
My 7 Vampire Prince
VampirApa yang akan terjadi apabila 7 putera vampire yang nakal dan sombong dihantar ke dunia manusia oleh keluarganya akibat kesalahan yang mereka lakukan? Sementara mereka hidup di dunia manusia tanpa tujuan muncul seorang perempuan yang baik membantu m...