BÖLÜM:3 ILK BULUŞMA

249 45 6
                                    

Ayağım kaymisti ve yere düşmüştüm. Lanet olsun! Herkes benim sinirli tavrima bakıyorlardi. Bir oğlan geldi ve kalkmama yardım etti. Ne kadar nazik dokunuyor du öyle. Gözlerine baktım .Yelkenlere açılmış bir kayigin sonsuz yolcugu gibiydi. Masmavi. Neler düşünüyorum ben! Kesin sevgilisi vardır. Ben daha iç sesim ile konuşurken o " Iyi misin?"dedi. Sesi ne kadar hostu. Sanırım yere düşüp kafamı carpmam ile balatalari sıyırmistim .Gözlerinin içine bakarak" Teşekkür ederim. Iyiyim "dedim. Sonra o "Bu arada benim adım Jackson. Yeni geldim bu okula Lydia. "Bende "Hoş Geldin"dedim. Bir dakka bu benim adımı nereden biliyordu. Sanki içimi okumuş gibi "Adını okulun popüler kızı olduğun için duymuştum ama senden de duymak isterim"dedi. Şaşırmıştim. Hafif doğruldum elimi ona uzattım ve "Adım Lydia. Tanıştığıma memnun oldum Jackson. "Oda elini uzattı ve "Bende "dedi. Zil çaldı ayrilma vakti geldi. Elimi ondan ayirdim ve ıslak bir şekilde kolidorun sonuna gitmeye başladım. Annemi arasam iyi olacaktı. Bu halde gezemezdim okulda.Nedense kolidorun sonuna doğru giderken herkes bana bakıyordu. Çok can sıkıcı bir durumdu.Aklima yine Jackson geldi. Çok tatlı ve ilgiliydi. Annemi aramak için dolabima gittim ve Telefonumu aldım. Aramaya başladım annem telefonu açtı. Olayları anlattım ve "eve gel çabuk" dedi. Sesi çok sinirli geliyordu. Nedenini sormaya gerek kalmadan "Sana hemen eve gel dedim! "Sonra ağlamaya başladı neler oluyordu böyle?Telefonu yüzüme kapattı. Ben bu halde nasıl giderdim eve. Arkam hep ıslak ti. Yanıma Eliza ve Cole geldi ikiside  noldu derecesine kahkaha atıyordu. Onları cekemezdim! Tam gidecekken Eliza "Tatlım ne oldu sana ?" Olanları anlattım.Tamam da okul daha bitmedi ."Nasıl  gideceksin eve? "Eliza en az benim kadar şaşkındi. Cole ise olayları anlamaya çalışıyordu. Ikisine de bakarak Tamam ben konuşurum bekçi ile o izin verir. Ayrıca taxi ye biner giderim eve beni merak etmeyin. Yalnız bir sorunum var .Ben böyle gidemem eve. "Eliza üstüne bakar gibi oldu verebilecek birseyi de yoktu ki yanında. Cole üstündeki kapsonu çıkardı ve aynı siritis ile "Al bunu beline bağla. En azından kicinin islakligi belli olmaz."Sonra yaklaştı ve kapsonunu belime bağladı. Parfümü çok hostu ama her yeri sigara kokuyordu! Ama dur! Bu bana altına yaptın mı demek istedi? Sinirlice Cole 'a doğru baktım. Sanırım anlamısti" Yapma be Güzelim! Iyilik yaptık şurda! Senin yüze bak. Mahkeme duvarı gibi. "Birazcık Eliza'nin hatırına gülümsedim ve "Teşekkür ederim. Sende olmasan! "Eliza ile vedalaştım. "Tatlım olanlardan haberdar ed. Merakda bırakma beni. Seni seviyorum. "Eliza yi gerçekten seviyordum. Yanağına sulu bir öpücük kondurdum ve"Tamam haberdar ederim. Bende seni seviyorum. "Dedim. Arkami döndüm ve yürümeye başladım. Bir ses beni durdurdu. "Lydia! Amann diyeyim. Kapsonumun içine bugunki gibi sicma! "Arkami döndüm ve Cole'a"PISLIK! "dedim. Deli gibi sıritıyordu...

Okuldan zor bela çıkmıştım. Hemen taxi çağırdım. Bir süre bekledikten sonra taxi geldi ve bindim. Kendimi koltuğa attım. Şoföre adresi söyledim. Yuzumu gökyüzüne doğru çevirdim. Acaba evde neler olmuştu? Annem neden bu kadar sinirli ve bi okadar da Üzgündu. Babamin telefonu hep mesguldu. Neler oluyordu böyle? Acaba Jackson ne yapıyordu? Hiç sevgilisi olmusmuydu? Veya bir kızı opmusmuydu? Keşke o sevdiği kızın yerinde olabilsem. Ne kadar nazik dokunuyordu öyle. Neler düşünüyorum öyle. Beni ilgilendirmez o! Zaten sadece tanıştı. .Böyle düşünmeye devam ederken herzamanki gibi yarıda kesildi. Taxi şoförü "geldik efendim. Ücret 24£ "dedi. Hemen parayi verdim ve eve doğru yürüdüm. Nedenini bilmiyorum ama ayaklarım titremeye baslamisti. Birseyler olmuştu bu kesin! Evin önüne geldim. Evimiz 3katli idi.Bir çeşit Gecekondu işte. Bu site zaten hep oyledi. Doktorlar, Avukatlar ve büyük iş adamları içindi.Annem avukat, babam ise doktordu. Eve hep geç gelirdi. Okadar çok hastası vardı ki. Babam demişken bir dk babamın ayakkabısı bu .Ama o hep geç gelirdi. Emin oldum artık birseyler olmuştu ama ne? Hemen zili çaldım. Kapıyı açan annemdi. Tanrım! Gozleri hep kırmızı olmuştu aglamaktan. Şaşkın bir şekilde içeri geçerken annem büyük bir sinirle"Nerde kaldın sen! Sana çabuk gel demedim mi?"Bu sefer korkmustim. Neler oluyordu? "Anne okulda olduğumu biliyorsun ve eve uzak. Taxi ile geliyorum. Isinlancak halim yok ya!"Annem ona bağırdım için sanırım tokat bastı yüzüme. Canım yanmıştı ama ağlamadim. Karşısında ezik, güçsüz duramazdim. Annem "Bana sakin bagirma! "Doğru tahmin. Annem aynı sinir ile devam etti. "Biz baban ile bir hafta olmayacağız. Istanbul'a gidiyoruz. "Neler oluyordu? Artık dayanamadim. "Birisi bana neler olduğunu söyleyebilir mi? "Annem tekrar ağlamaya başladı. Busefer devreye babam girdi. "Kızım. Deden anneannen ve Teyzen trafik kazası geçirdi. Deden ve anneannen malesef öldü."Ne? Öldüler mi? Inanamiyim. Bizi zorlu günler bekliyordu. . Babama"Pepepeki bbeen dee ggelebbillir miyim? "Anlamıyor um ağlamaya ve kekelemeye başlamıştım. Babam sarıldı ve"Olmaz yavrum. Senin okulun var. Hem gelirsen daha kötü olursun. Lütfen sen bari yorma bizi. Yemek yaparsın sen hem iş arkadaşlarım seni yemeğe çağırcaklar. Sadece bir hafta tamam mı? "Kafamı salladim. Babama sarildim. Annem geldi " Hadi artık çıkalım. Geç kalacağız havaalanina ."Annemin yanına gittim ve "Kendine iyi bak. Seni seviyorum bunu sakin unutma. Güçlü ol!"Bana sımsıkı sarıldı"Sende bebeğim. "Dedi ve ikiside çıktılar evden...

Okul cantami yerden alıp odama, üst kata çıktım.Saat daha erkendi ama hiç birşey yapasim yoktu ağlıyordum. Anneannem i severim hemde çok fazla. Evimize gelirdi kazan dolusu yemekler yapardı. Her istediğimi alırdı. Dedem zaten bir taneydi. Bir tane dedem kalmıştı oda öldü! Diğeri Halil Ibrahim ben dogdugum yıl, ay ve kahretsin ki aynı günde ölmüştü. Onu hep merak ettim. Resimlerini inceledim. Çok temiz kalpli bir adama benziyordu. Babaannemi fazla sevmedim. Bize Çok çektirdi! Allahım! Yeter artık ağlamayayım.Gozyaslarimi sildim ve banyoya girdim. Üzerimde hala Cole'un kapsonu vardı çıkardım. Kahretsin! Oda islanmis. Makinaya attım hemen. Calistirmasini bilmiyorum ki? Herneyse babamın is arkadaşı gelecek onların kızına veya eşine sorarım daha saat 3:00 Uzerimdekilerini çıkarttım. Kuveti köpüklü su ile doldurdum kendimi suyun içine bıraktım...

YAŞIYORUM ÇÜNKÜ ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin