BÖLÜM : 8 SENİ SEVİYORUM

207 29 19
                                    

RESİM LYDIA. ..LÜTFEN BEGENI VE YORUM ...

   Sabah olmuştu. Gözlerimi açtım ve etrafa baktım. Büyük bir yatakodasindaydim. Odanın duvarları bej di. Yatak bembeyaz ve cok yumuşakti. Üstümde hala o şerefsiz adamın el izleri ve bikeklerimde morarma vardı. Iyi dayanmistim. Ayağa kalktım ve odada banyo vardı kıyafetleri mi cantadan çıkarıp yanıma aldım ve banyoya girdim. Her yerimi bileklerimi, boynumu kaziyana kadar yıkadıktan sonra çıktım banyodan. Saçlarımı havlu ile kuruttum ve sonra üzerimi giydim. O anda kapı  nazikçe tiklandi. Allahım kapıyı bile nazikçe tiklatiyordu. O adamın burnundan , ağzından nasıl kan akitmisti öyle ? Hala inanamıyorum. Tabi ben hiç sesimi çıkarmadan iç sesim ile konusursam odaya hiç girmicekti heralde. Jackson kapıyı hafif araladi ve içeri girdi. Bana baktı ve yüzünde istemsiz ama içten bir gülümseme ile "Günaydın. Uyuya bildin mi ?"dedi. Bu sefer ona soğuk davranamazdim. Bende çok hafif bir şekilde gülümseyen gözlerle"Gunaydin .Çok rahat uyudum. Her şey için teşekkür ederim. Ama benim gitmem lazım fazlasıyla yük oldum sana. "Jackson Hayır anlamında kafasını salladı ve bana  biraz yaklaşıp"Asla ! Sakın dedi. Senin evinin orda Alex var ve sinirden kudurmusdur. Ayrıca bana yük olmuyor sun. Kendi evin gibi kullan. Rahat ol!"dedi ve göz kirpti. Yine gözlerine daldım çok çok derin anlamlı bakıyordu. Sanırım ben onu seviyorum. Jackson'a gulumseyip "Peki tamam ama sevgilin?  Yani bir sorun olsun istemem"dedim. O ise"Sevgili ?"Şaşırmış ifadesi ile bana baktı bense pat diye söyledim içimde kalmazdı. "Ya dün şu Sexy vücudu olan .Hani vardı ya mavi gözlü birden dudaklarına yapısti. "Jackson biraz gerilmiş gözüküyor du ve sonra bana "Sen de mi gördün ?" Dedi. Bende "Evet!  Gözlerimle gördüm. "Jackson tam gözlerime odaklandı ve "Bak o benim sevgilim değil. Dün Alex'in sana yaptığı gibi o da bana atladı birden yani öptü. Sanırım sen yarısında gittin. "Isim vardı zaten seni izlemiyordum birden kadına takıldı gözüm " Jackson anlamisti sanki gülümsedi ve konuşmasına devam etti. "Sonra ben onu itekledim ve kolundan tutup müdürün yanına götürdüm artık bizim okulda değil. Kadınlara kötü davranmam ama bana o malca bakış attiklarinda ve acayip hareketler yaptiklarinda kıl olurum. " Demek sevgilisi değil. Ama bir dk ben o kadinlardan mıyım? Yüzüm birden düştü. Jackson anlamış olmalı ki "Fakat çok şükür ki sen onlardan değilsin ve temiz bir kalbin var ama çok cadı sin "diyip yine o muhteşem  gülümsemesini attı. Ama ben cadı değildim. Burnumu kivirip "Sensin o!"dedim. Siritti ve göz kırpip"Sabah kalvatisi hazırladım. Hadi gel. "Dedi ve önden yürümeye başladı .Gerçekten acikmistim ve arkasından yürümeye başladım. Evini gece uyuduğum için tam görmemiş dim. Çok harikaydı öyle böyle değil harika tablolar adeta yüzüme gülüyor du. Merdivenlerden aşağı indik ve mutfağa geçtik .Bizimkisi kadar büyüktü ama burasi daha ferah duruyor du. Kendimi tutamayip"Tek başına mi yaşıyor sun Jackson? "Gözlerime derin bir  bakış attı .Sanırım bu sorum onu üzmustu." Özür dilerim .Sadece çok merak ettim. "Kafasını Hayır anlamda salladı. Gözleri kızarmış di. Yutkukanarak gözlerini benden kaçırdı ve "Ben ailemi trafik kazasında kayıp ettim. Beni oazamnlarda yanına alan amcam var onunla kalıyorum. " Dedi ve "Bu arada senin suçun değil. Gayet normal bir soru "dedi ve gülümsedi. Kahvaltı masası çok süper duruyordu kendimi yine tutamayip belki morali de düzelir diye"Emin ol çok acıktım ve masa muhteşem ayrıca ben direk tabakla birlikte yutarim bunları " dedim ve gülümsedim .Tekrar gözlerime baktı ve "Bu kadar obur olacağını dusunmemistim. Korktum senden gece gelip beni yeme de! "Sonra kahkaha attı. Bende onun gülüşüne güldüm. Çok içten gülümsemisti. Bana gulmesi azalip" Eee hadi geç ye bakalım. "Dedi ve masayı gösterdi. Masaya söyle bir baktım pasta bile vardı. Sandalyeye kibarligimi koruyarak oturdum ve elime catali alarak ilk patatese saldırdim. Jackson bu halime gulmemek için dudaklarını ısırdı. Yanıma geçti ve oda yemeğe başladı .Bir ara durup sırf onu izledim .yüz hatları harikaydı gülünce gamzesi çıkıyordu. Neden beni önemsiyordu ki? Ve Alex 'i nerden tanıyordu? Birden bana baktı ve hemen kafamı masaya ,önüme döndüm. Utanmistim. Yanaklarım yandı sanırım fark etmiş olacak ki" çilek gibi kızardın .iyi misin? "Off! Yine gözüme odaklanmışti bu böyle  yaptıkça hep öyle kalmak istiyordum. Cesaretimi toplayıp bende onun gibi gözlerinin içine baktım.Hemde gözümü hiç kırpmadan.Oda bana baktı. Gözünü benden kaçırır diye düşündüm ama pes etmedi iyice derinlere indi. Gözleri benim içimi kabartiyordu. Bu kadar manali olamaz di. Daha fazla dayanamadım çünkü dudaklarına yapılabilir dim. Ve PESS! sen kazandin Jackson. Ve gözlerimi kaçırdım. Ağzıma bir lokma daha attıktan sonra catalimi bıraktım.Ve tekrar Jackson 'a bakıp " kahvaltı için teşekkür ederim. Çok yedim. "Jackson "Afiyet olsun ama hiç yemedin. Bu senin acikmis halin ise ne diyeyim sana. Yani korkma ma gerek yokmuş baksana yemezsin beni" dedi ve yine beni benden alan gülüşünü yaptı .Seni gerçekten Seviyorum Jackson. Gülümsedim ve ayağa kalktim masayı toparlamaya kalkısmistim ki Jackson yine oksarcasina bilegimi tuttu ve "Lütfen misafirsin sen ve hizmetçi gelir toparlar birazdan. Hem bugün haftasonu bir şeyler yapalım kafan dağılır."Daha ben ağzımi açmadan belimden tuttu ve üst kata odaya çıkardı  beni ve odaya gelip "Hadi üzerini giy .Seni güzel bir yere götürecegim. Açık giyinme! "Diyip odadan çıktı. Açık giyinme hmm neden dedi acaba ? Her neyse bir pantolon seçtim siyah renkte ve üstüne dar uzun Kollu beyaz bir bluz giydim birde siyah deri ceketimi üstüme geçirdim. Siyah göz Kalemi çektim ve hafif parlatici surdum. Saçımi da hafif dağınık bir topuz yaptım ve hazırım. Odadan çıktım. Jackson'un odadan telefon konuşma sesi geliyordu. Odanın kapısı hafif Aralıkta idi. Odaya baktım ve seslere şahit oldum "Amca korkma zarar gelmez. Bir prenses o melek gibi. Bilmiyorum sevmiyorum aslında hoşlanıyorum.Her neyse kapattım bye "Hemen kapının ordan çekildim. Sanki yeni geliyor Muş gibi yaparak odasının kapısını taklattim birden kapıyı kendine çekti ve odadan çıktı burunlarimiz çarpıştı. Hafifçe güldü ve "Sakar "dedi. Ne !"sensin Sakar o kadar kapıyı tıkla dim! "Aldırış etmeden yürüdü ve evden çıktı. Bende arkasından gittim evin bahçesi mükemmeldi. Jackson arabaya  binmemi bekledi ve bindim o da bindi. Bana baktı ve "Yol uzun"dedi. "Ne kadar? " dedim ."2 veya 3 saat "dedi. Nereye gidecektik ? Pat diye sordum. O ise yapma bir siritis ile "Süpriz "dedi. Kafamı gökyüzüne çevirmek yerine Jackson 'a çevirdim. Ne kadar da saf duruyor du. Ona baktığımi anlamış olacak ki oda bana baktı elini benim elimin üstüne koydu sonra avcunun içine aldı ve "Alex 'i ve o lanet geceyi unut "dedi anlamadım ama gözlerimden yaşlar aktı .Jackson "sissstt ! Lütfen ama ağlama "arabayi yolun kenarına çekti ve arabadan dışarı çıktı beni de çıkarttı ve göz yaşlarımi sildi. Bilmiyorum  anneannemlerin ölmesi annemle babamın uzakta olmasi Alex in yaptıkları .Taciz e ugramam! Kahretsin aglamam şiddetli bir hal aldı. Jackson belimden tuttu ve beni kendine çekti ve sımsıkı sarılıp "Her şey geçecek. Sakin ol demesi idi " Kokusunu içime iyice çektim ve bende sarıldım. Acaba Jackson telefonda ben den mi bahsetmiş di ? Bahsetmese bile Yanımdaydı ve bana sarılıyor du. Acı ama gerçek  SENI SEVİYORUM JACKSON ....

ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM VE BEGENI .KARŞILIKLI.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAŞIYORUM ÇÜNKÜ ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin