RESIMDEKI JACKSON ...
Hemen gözyaşlarımi sildim ve en büyük kol Cantami aldım icine kıyafetlerimi koydum ve para. Sonra bütün kredi kartlarını aldım. Daha fazla duramazdim bu evde. Ayakkabı da koyduktan sonra hemen yüzümü yıkayıp çıktım. Etrafima baktım o yoktu. Hızlı adımlar ile yürürken karşıma o çıktı. Allah tan kol çantasıydi kıyafet falan olduğu belli olmuyor du. Bana geldi ve "nereye gidiyor sun? Eger kaçarsan seni gerçekten öldürürum! "Korkumu belli etmeden " Hiç kıyafet bakmaya gidiyorum. Bugün için."dedim. Belli belirsiz bir gülümseme oldu yüzünde .Adi! Sonra bana "Gözüm üstünde! "Diyip siktirolup gitti. Çok korktum. Hemen bir taxi ye bindim. Nereye gidecek tim ben? Taxi şoförüne"Burdan çok uzakta bir otele götürün dedim. Şoför "öyle bir yer biliyorum ama biraz" Sözünü kesip "Biliyorsanız götürün bir an önce! Dedim. Sanırım pahalı dicekti başka nasıl olabilir ki? Taxi şoförü kafasını onaylarcasina salladı. Of ne yapıcam ben! Nereye kadar böyle devam edicek ki? Sonuçta annemler gelecekti ozaman ne olacaktı,? Ya o psikopat annemler e zarar verirse? Of ! Telefonum çaldı oydu Alex'di! Açmadan meşgul e attım. Sonra başka bir numara aradı ilk defa görüyordum. Acmicaktim ama ya annemlerden bir haber se ? Açtım ve gayet ciddi bir şekilde"Efendim ?"dedim.Bir süre sessizlikten sonra "Lydia .ben Jackson. "Ne ? Bu o olamaz dı! Nerden bulmuştu telefon numarami ? Acaba nden aramış tı? Böyle sorular sorarken kendime Jackson 'un sesi geldi "Lydia .Orda mısın? " Sesi kulağıma ninni gibi geliyordu. Ama ona aşık olamadım. Ciddi bir şekilde "Evet burdayım. Neden aradın beni? Ve numarami kimden aldın? "Jackson derin nefes aldı ve "Bugün sana bekle dedim. Alex iyi bir çocuk değil Lydia! Ondan uzak dur! Ve sana zarar vermesinden korktum. Duyduğuma göre ailen Ülke dışındaymis. Ve o sana zarar verir ! Telefon işine gelirsek de Eliza dan aldım. Sen iyi misin rahatsız etti mi o seni? Inanmiyiyorum! Birde beni merak ediyor. Ne hakla onun bir sevgilisi var! Sinirli bir şekilde "Nasıl olduğum seni ilgilendirmez. Ayrıca beni bir daha arama! Onun beni rahatsız edip etmediği de seni ilgilendirmez! Birdaha gorusmemek üzere! "Tam yüzüne kapatıyor dum ki bir ses beni durdurdu "Lydia! Beni seviyorsan lütfen bir sorun oldu mu veya korkunca kendini kötü hissediyince beni ara lütfen! "Seni seviyor muyum? Evet hemde çok ama sen sevmiyorsun.Onun için seni sevmeyi unutmayalım. Kendime haksızlık etmiş olurdum! Telefon hala açıktı yüzüne kapattım. Fazla mi kaba davranmıştım ? Sanırım evet. Taxi durdu ve şoför"Geldik hanımefendi "dedi. Parayi ödeyip ve teşekkür edip inicektim ki şoför"Dikkat et küçük hanim! "Dedi. Gülümseyip indim arabadan. Sanırım sevmişti beni yoksa neden desin,? Bu otelin binası biraz eskiydi ama Alex ten uzak olsun da nere olursa olsun ! Iceri girdim garson beni baştan aşağı suzdu ve "Hoş Geldiniz "dedi .Onun kadar içten gulemezdim. Yapma bir siritis ile "Hosbuldum. Bir günlüğüne tek kişilik bir oda istiyorum "dedi. Garson kafasını salladı ve işlemleri hallettikten sonra "Bir geceligine 100 £ efendim "dedi .Parayi verdim ve odaya çıktım. Saat akşam 6 olmuş du. Odanın duvarları dökülüyor du sanırım taxi şoförü buranin eski olduğunu söylemek istemişti.Yatak örtüsü biraz yirtilmis gibiydi. Bu geceyi atlatiyim da yarin harika bir yer bulurum. Bir iki saat telefon ile internette takıldım. Alex arıyordu sürekli. Hemen hattımi çıkarttım ve kırıp attım. Yeni hattımi taktım telefonuma. Ne olur ne olmaz diye Jackson'un telefon numarasi ni kayıt ettim. Saat akşam 11 olmuştu. Kadın Sesleri ve gulusmeler duydum sonra inleme sesi. Olamaz ben nasıl bir yere düşmusum böyle! Hemen odanın kapısını kilitledim ve ışığı kapattım ardından da yatağın içine girdim ve kulakligimi takıp müzik açtım .Dayan Lydia sadece bir gece!!! ...
Uzun bir süre sonra Bir tirkirti geldi kapıdan .Şarkının sesini iyice açtım. Bu sefer açmak için zorluyordu. Şarkıyı kapatıp kulaklığı kulağımdan çıkardım. Bir adamın sesi geliyordu. "Aç şu kapıyı güzelim! "Ve ardında sinsice bir gulus. Kapının önüne konulacak hiç bir şey yoktu. Sanki hersey önceden planlanmış gibi! Kapı da hiç sağlam değildi. Odada dört döndüm. Adam kapıyı açacak di. Ağlamaya başladım niyeti hiç iyi değildi adam sesimi duyunca "Kapıyı aç lan! Bak kendin acarsan canını yakmam. Hadi be Güzelim aç şunu! "Ne yapıcam ben! Alex Ten kaçarken düştüğüm duruma bak ! Şuanda tek yapabileceğim şey Jackson'u aramak di. Yoksa bu gecenin karanlığında son bulucaktim. Hemen titreyen ellerim ile telefonu yatağın üstünden aldım ve hemen onu aradım. Çalıyor çalıyor ve evet açtı istemesem bile titreyen ve bi okadar da korkmus sesim ile "Jackson! Lütfen yardım et !"dedim ve yine ağlamaya başladım. Kahretsin ! Ezik olmak istemiyorum. Jackson çok meraklı ve bi kadar da ciddi bir şekilde "Lydia ! Neler oluyor? Nerdesin? "Sadece Nerede olduğumu söyledim ve "Çabuk gel çok korkuyorum "dedim. Beş dk sonra falan adam kapıyı açmayı başardı. Gözleri sinirli bakıyordu. Işığı açmıştı ve beni görünce gülümsedi. Güçlü bir yapısı vardı 30-40 yaş arası ve sarhoş du! Bana doğru gelmeye başladı ve"Uzgunum .Canın yanicak ama ben sana dedim acarsan acitmam dedim!"Sadece ağlıyordum. Adam üstüme gelmeye başladı Hayır ! Izin veremez dim .kaçmaya başladım ama o kadar güçlüydu ki beni belimden kavradi ve yatağa fırlattı. Gömleğimi açmaya çalışıyor du .Bacagina tekme attım ve yataktan kaltim tam gidecektim ki duvarın oraya yapıştırdi beni! Canım yanıyordu .Tekrar yatağa fırlattı beni. Bağırıyor dum ama kimse tinlamiyirdu beni! Adam birden Gömleğimi yirtti. Pislik! Ne istiyordu benden ! Gömleği yirtti ve sadece sütyen ile kaldım vücudumu kapatmaya çalışıyordum artık nefesini boynumda hissettim! Bilekleklerimden tutmuştu ve nefesini boynumda gezdiriyordu. Çaresizce ağlıyor ve çığlık atıyordum artık gücüm kalmamış di. Jackson gel artık ...
Birden adamı birisi çekti ve yere yatırıp ard arda bir sürü yumruk attı .Bu Jackson du gelmişti .Şükürler olsun! Adamın ağzından kan akiyordu. Jackson'a yalvarircasina "Gidelim artık "dedim .Bana baktı ve "Hiç iyi görünmüyorsun 'dedi .Ben ise göğüs bölgemi kapatmaya çalışıyor dum. Hemen üstündeki ceketi bana verdi. O ise kısakollu tişört ile kalmıştı. Neden bilmiyorum ama şuanda tek güvendiğim oydu. Ceketi harika kokuyor du. Jackson Cantami ve telefonumu aldı ve elini omzuma koyarak "Hadi "dedi. Kafamı onaylarcasina sallayıp yürümeye başladım. Spor bir arabasi vardı ona bindik. Öne oturdum. Nereye gidecegimizi sordum. "Benim eve" dedi .ilk defa itiraz etmedim. Çünkü gücüm yoktu. Bir gün için bunların hepsi fazlaydı. Kafamı gökyüzü ne doğru çevirdim. Yıldızlara baktım. Ve uyumaya başladım. Bir ara gözlerimi açar gibi oldum. Jackson'un kucağındaydim. Bir dk bu doğrumu gözlerimi iyice açmaya çalıştım fakat geri kapanıyordu . Jackson beni yumuşacık bir yatağa yavaşça yatırdı. Üstümu örttu ve odadan çıktı ben ise bütün vücudumu o rahat yatağa bıraktım. Yorulmuş dum. Ve gözlerim sanki bir daha hiç acilmicakmis gibi kapandı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞIYORUM ÇÜNKÜ ...
Roman pour AdolescentsMerhaba arkadaşlar suana kadar çok deneme , hikaye yazdım .Ve şuanda konusu aksiyon romantik olan bir kitap yazacağım. Sizler benim için çok önemlisiniz. Yorunlarinizi bekliyorum ve tabiki sorunuz olursa dönerim. UNTMAYIN SEVİLIYORSUNUZ ♥ Iyi okumal...