BÖLÜM:5 GÖZLER!

181 38 1
                                    

RESIMDEKI ALEX . HIKAYEM SIMDI BİRAZ DAHA ZEVKLİ OLACAK .IYI OKUMALAR !!!

Gözlerimi açtım. Bugün hava harikaydi. Yatakta kalkmak için büyük bir mücadele verirken sürünerek yataktan kendimi attım. Basarmistim! Kalktim ve aynı sumsuklugum ile banyoya sürünerek gittim. Sananda fırtınalı havada karaya varmak isteyen bir gemi zannederler. Aslında öyleydi. Fırtına= uykum, Ben =gemi , kara ise banyo oluyor. Off! Zor bela vardım banyoya. Yüzümü yıkamak yerine banyoya girdim. Güzel bir duşun ardından üzerimi giydim ve aynadan kendime baktım. Saçlarım hafif dağınık di. Tarakla güzel bir şekilde taradim ve sacima güzel bir şekil verdim. Karnım gurulduyordu ve hemen mutfağa gittim. Dolabı açtım ve kendime sandivic yaptım. Tekrar yukarı çıktım ve dişlerimi fircaladim. Artık in çık in çık yorulmustum! Birdaha üst kata çıkmamak üzere bütün esyalarimi (okul çantası, 'Ruj, parfüm vb.) Aldım ve aşağıya indim çok hafif bir makyaj yaptıktan sonra kendime soyle bir baktım ve güzelsin guzell! Artık hazirdim cantami aldım ve evden çıktım. Hemen bir taxi çağıracak tim ki Alex arabasi ile bizim evin önüne durdu. Alex benden iki yaş büyüktü .hafif kumral saçları vardı. Burada oturuyorlardi. Babamın çok yakın is arkadaşının oğlu. Tek kardeşti ve biraz şımarık dı. Alex arabadan indi ve bana doğru yürüdü mükemmel gulumsemesi ile "Lydia ! Uzun zamandır görüşmüyoruz.Dun size uğradım yemeğe çıkartmak için. Olanlardan haberim var .Başınız sağolsun. Gerçekten üzüldüm. Nasıl hissediyorsun kendini? "Ne kadar soru sormuştu öyle ama seviyordum nedense tek güvendiğim erkek buydu. Süper bir arkadaş di. Dayanamadım ve sarildim. "Alex dün ben banyoya girdim ve uyuya kaldım. Sanırım o zaman geldin kusura bakma. Hem kendimi okadar iyi hissetmiyorum. Anneannem, dedem öldü. Teyzem desem yogumbakimda bunlarda yetmiyormuş gibi Eliza arkamdan vurdu. Onu hiç tanıyamamisim! Alex burnunu kıvırarak"Zaten o kızı gözüm tutmadı .Nasıl desem biraz şey..."Gözlerine bakarak "Ney ?"Alex birden rahatça konuştu"Demekki aranızda bir sorun var konuşabilirim senle onun hakkında hemde istediğim gibi. Eliza fazla sirnasik.Erkek gördümu götü kalkıyor. Fark etmedin mi? Benimle tanıştırdiginda tenime çok yakın durdu ve düşme numarasi yaparak boynuma atlamisti. Yani oruspu diyebilirim. Sana O gün anlattım ama sen beni anlamamistin üstüne birde bana fırça atmıştın. Hakliymisim yani onun birisi ile sevismesine sasirmadim. "Rahatlamis bir şekilde arabasının önüne yayıldı. Bense gözlerimi fal taşı gibi açmış onu dinlenmiştim. Alex gerçekten haklıydı. Nasıl bir şeymiş bu Eliza! Artık benim için bitti! Alex'e Özür dilercesine baktım"Alex bu konuyu kapatalım. Haklıydın sen. Ama Eliza benim için yok artık. Lütfen " Sözümü yarıda kesti ve birden yanağımi öptü .ben olduğum yerde kaldım. Alex bayagi utanmisa benziyordu ki sadece "çok tatlısin Lydia. Rahatsız olduysan birdaha olmaz. Eee hadi okula birakayim geç kalcan benim yüzümden hadi! " Diyip arabasının kapısını açtı ve benim binmemi bekledi.Ben bindikten sonra kapıyı kapattı ve kendi şoför koltuğuna geçti ve süratli bir şekilde arabasını bizim okula doğru sürdü.Ben ise kafamı cama doğru cevirmistim. Uzun bir sessizlikden sonra Alex bu sessizliği bozdu"Lydia .senin sevgilin var mı? "Sasirmistim durup dururken bu soruyu sormasina gayet rahat bir şekilde "Hayır ."diyebildim sadece. Acaba onun varmiydi. Yakışıklı bir cocukdu gulumsemesi beni benden alıyordu. Çok tatliydi okula yaklaştik birden elimi tuttu ve"Benimde yok Lydia" Gelmistik. Hemen elimi çektim ve arabadan indim okulun avlusuna doğru yürüdüm ve birisi kolumu tuttu arkami döner dönmez dudaklarima yapisdi. Bu ne densizlik! Ne hakla ! Alexi dudaklarimdan ve vücuduma yapismis vücudunu iteklemeye çalıştım fakat çok güçlüydu .Cirpiniyordum. Ayaklarimi yere vuruyor dum.Sonra birisi Alex'i benden ayırdı. Ve yumruk attı üstüne de "Dokunma ona !"idi .Kimdi o? hemen gözyaşlarımi sildim ve puslu ekranı yok etdim .Karşımda Olamaz! Jackson. O mu vurmuş du Alex 'e benim için dokunma mi demişti ? Kalp atışlarım hızlandı. Oda ne Alex demir ile Jackson un sırtından vurcakdi kendimi tutamadım ve Jackson'a "Dikkat et!"dedim ve kendimi ikisinin ortasına attım .Jackson hemen demiri aldı ve yere fırlattı tam Alex'e vurucakken"Jackson! Yeter! "Dedim ve önümu Alex'e döndüm. Çıldırmış gözler ile bakıyordu. Bana baktı ve kolumdan tutup"Yuru! "Dedi Jackson devreye girecek ken ben önce davranıp kolumu kurtardim ve Alex 'e tokat attım. Canı yanmış olmalıydı çünkü benim elim çok yaniyordu. Son birkez Alex'e bakıp"Uzak Dur Benden !"dedim. Sinirlenmis olmalı ki "Nasıl olsa eve geleceksin ve sen bir hafta yalnızsin. Odeticem bunu sana! "Dedi. Jackson dayanamayıp bir tane daha geçirdi Alex'e ve sonra"Bu kıza yaklasirsan canını alırım. Şimdi Defol !"olmuştu son sözleri... Şaşkın ve bi okadar da sinirli gözler ile çevreye bakarken Jackson geldi ve ellerini omzuma koyarak "iyi misin? "Dedi. O omzuma dokuzunca irkildim ve istemeden de olsa geri çekildim. Jackson şaşırmış olmalı ki"Ozur dilerim. O sana bir şey yaptı mı ?"Kafamı Hayır derecesine iki yana salladım konuşacak halim kalmamıştı. Okulun zili çaldı ve herkes bize bakarak içeri girdi bende hemen onlara uyup içeri giricektim ki birden Jackson'a "Teşekkürler." Dedim. Okadar derin bakmisti ki gözlerime bir an hep öyle baksın istedim. Gözleri beni bitirmiş di. Masmavi sanki denizlere açılan bir kayigin yolcuğu gibi. Bir anda gözlerini kaçırdı ve hafifçe omzuma çarpıp okula girdi. Neden böyle yapmıştı ki? Bende hemen okula girdim. Jackson'un sınıfı bizim sınıfın caprazindaydi. Hemen kendi sınıfıma girdim. Ders müzik di. Hoca ya çok yorgun olduğumu, başımın döndüğünü söyleyerek kafamı sıraya koydum....

YAŞIYORUM ÇÜNKÜ ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin