III Poglavlje

1.9K 145 110
                                    

Od kako uđoh u kuću nema mi mira. Anđa u svom nekom fazonu. Baba nasrnula na mater i ne popušta. Dida samo oblijeće oko Anđe te mi je on najsumnjiviji, ali to ću već istražiti.

Ona dva krkana niti ne dolaze. Samo obilaze seoske kuće i kao ovni nasrću na sve što je ispod četrdeset godina.

U zajebanciji mi znaju reći kako babi stave zvonce oko vrata da ne bi turili krivoj osobi prangiju iako sumnjaju da bi se baba žalila. E Bože budala.

Nasmijao sam se i to dobra, a isto tako i odustao od njih dvojice jer tu pomoći nema. Što više razmišljam shvaćam da i Anđi netko tura, a kad ga nađem koji je, jadna mu majka. Ima da ga raščatalim.

Čim mi ta riječ padne napamet sjetim se male crnke te kako skviči dok joj ga turam. Jebo majku ako me već prepone ne bole od puste potrebe za njom.

Volio bih ju još jednom omotati oko kurca samo da ju čujem kako cvili i zaziva moje ime. Nikad mi veća milina nije bila već kad sam joj ga sprdio od pozadi.

" Moj sinko što vrtiš tom guzičicom isto manit."

Prekine mi baba misli te shvatim kako mi prangija stoji u stavu mirno. Bacim pogled preko ramena na babu razmišljajući kako se okrenut prema njoj a da joj pritom ne izbijem oko kitom. Vidim da me i dalje upitno gleda;

" Krvi ti Ante da ne voliš ti kad ti ga sprde?"

Pita te u isto vrijeme stavi ruku preko usta;

" Se ti sriću đava odnija. Voliš, aa?"

Gleda u mene raskolačenih očiju te stane kukati i nabrajati. Lupa  ona slobodnom rukom po koljenu dok usput viče i nabraja.

Svi se sjate iz kuhinje da vide što se s babom događa, a meni samo što se ne počne pušiti iz ušiju.

" Baba, bogati šta nabrajaš?"

Pita ju dida dok se baba ne zaustavlja. Hvata dida za rame te mu očima pokazuje na moje dupe. Baca dida pogled na moje dupe pa na babu ponavljajući radnju par puta;

" Krvi mi Anđe ako te razumim."

Kaže dida i dalje gledajući u babu dok mu se ona piga oko ruke. Mate shvati s vrata o čemu se radi te se opali smijati kao lud. Cirkus neviđeni mi se događa pred očima.

Mater pokušava smiriti babu koja ju otrese s ramena strijeljajući ju pogledom;

" Ti si za ovo kriva. Ti si mi dite uneredila i poslala ga đavlu."

Viče baba dok ju dida pokušava smiriti. Mater upitno baca pogled s mene na babu te me upitno  pogleda. Odmahnem joj glavom, jer očito baba mora svoje izrevat.

Već mi je i prangija splasnula, a sumnjam da bi ju itko uspio dignuti koliko je baba utužila.

" Stani ženo i objasni mi što je."

Zadere se dida na što svi ustuknu bacajući pogled na dida. Baba ga tužno pogleda te ga uhvati za ramena;

" Jure moj, Ante ga je primia."

Gledamo svi babu, a tako i dida;

" Što je primia?"

" Pa znaš primia."

Kaže mu baba vrteći guzicom.

" Krvi mi Anđe ako nisi pomahnitala. Tko je koga bona primio? Ništa ja tebe ne razumim."

Kaže dida na što se baba nervozno promeškolji te visoko podigne glavu isto kao da stoji na stupu srama.

" Krv ti jebem."

Zg Hercegovac 🔚Where stories live. Discover now