Izvlačim kuronju iz Ruže i dalje ne vjerujući kako im ga je smjestila svjetski, a opet ljut sam kao pas na Matu, jer mi ga je probao smjestiti. Jer je iskušavao moju snagu ljubavi, a bogami mal ne uspi u naumu.
I sad dok razmišljam i prije nego što sam shvatio da je Ruža mali mi je stajao u stavu mirno te jedva čekao trenutak da ju raščatalim.
„ De Ante bogati mani se ćoravih misli. Osića si ti mene i zato si se nabrundo, a sad bogati upotribi tu alatku i turni mi ga jer jebo majku ko se nisam jopet napalila.“
Odnese Ruža moje misli kao rukom dok napadam isto vojničina četrdeset i prve.
Nabijam ja nju, plješćem po guzici dok ona sve što radi je glasno stenje i viče raščatali me tako ti boga.
I nakon ni sam ne znam kojeg po redu prangijanja ne mogu se pomaknuti. Živog je ona mene izila.
„ Ajde silazi se ti sriću đava odnija. Te neš sa prangijom u njoj prid popa.“
Gunđa baba pred vratima dok se nas dvoje tiho smješkamo.
„ Evo baba, sad ću.“
„ Jebo majku prokida ju isto koda se tek dočepa ženske. Bogati Ivane jer udaro on išta prije Ruže.?“
Slušamo mi babine liturgije pred vratima te se samo osmjehujemo dok koji put i očima okrenem.
„ De Ante skloni se da ustanem. Triba se srediti za svadbu ipak sam ja nevista.“
Kaže zaigrano vrteći očima dok ustaje gola iz kreveta.
Jebo majku na sam pogled me obara da već znam kako ću ga morati još jednom otrest prije nego izađem iz sobe.
„ Ajde bolan vidimo se posli.“
Kaže te mi pošalje zračnu pusu, a ja direkt u kupaonu jer desanka zove.
Silazim niza stepenice gdje baba namontirana stoji. Jebo majku čak je i karmin nabacila na usne iako joj je prešao i di ne treba.
Osmjehnem se jer vjerojatno ona misli da to tako treba, da je to moderno.
„ Bogati baba jesi se uredila. Što nisi povukla taj karmin do ušiju da prati liniju?“
Pitam smješkajući se dok se ona dva krkana cerekaju isto maniti.
Opandrči baba mene po glavi da sve imam osjećaj kao da ju vidim u duplo.
„ Ćeš ti slunto meni kazivati kako šta triba. Nu sebe. Da ti nisam pronašla ženske i dalje bi mali udaro u suvo.“
Spusti ga baba meni svjetski na što se ova dva krkana samo glasnije nasmiju.
„ A i vas dvojica prikinite, jer i dalje prvi kontakt imate s desankom.“
Bogami ljuta je kao pas ali to i je čar ove obitelji. Mi ložimo babu da bi ona prodimila tako da se mi imamo čemu smijati iako se sve bojim kako će se ona na kraju jedina smijati.
Kako su stvari krenule baba nas sve pomalo okuplja u selu, a da mi toga nismo ni svjesni. Prvo je Anđu dotrala, sad mene i dok gledam u ona dva krkana pitam se kojega je sad uvatila na zub, ali poznavajući babu uskoro ćemo saznati.
„ De bolan da te prigledam jer valja kreniti. Te neće mlada tebe čekati prid oltarom.“
Kaže te korakne prema meni.
„ Bogati baba samo ne pljuj u ruku.“
Kažem jer zadnje što mi treba je da cijeli dan hodam s babinom pljuvačkom na sebi. Pljunu baba mene direkt te se osmjehne.
YOU ARE READING
Zg Hercegovac 🔚
RomanceNije ni znao da će mu put u pakao zapravo biti put u raj, a možda i natrag.... Drugi dio Cover - Aneta d. Dorian