Has******

226 13 4
                                    

Yine bi gün daha basliyodu onsuz anlamsiz bi gün daha.. Ona gercekten sevdigimi keske bu kadar geç anlamasdaydım.Artık elimden hicbisey gelmiyo .Anlaşılan beni kurtaracak tek şey yeni bir aşk..İyide insan ne zaman nerde nasıl aşık olcagını bilemezdiki .Anlasılmıstım bana bu cocugu unutmak YASAK ... Kafamda binlerce sorularla kapıda servisi beklerken suratımdaki bitkinlik beni mahvediyodu .Gercekten bıkmıstım her zaman onu hatırlayıp unutmaya calısılp unutamayıp acı cekmekten bıkmıstım .Bu sorular beynimi aptalca kurcalarken annemin balkondaki sesi ve öğütleri beni kızdırıyordu ama onu kırmamak icin her seferinde sabrediyordum .Servisin uzaktan gelisini gorunce bi iki adım öne gelip bana yaklasmasını bekledim neyseki servis kapısı acıldi .İcinde kendini begenmis aptal kızlar ve erkekler vardı.Hepsinin canı cehenneme..Kendini bi bok sanan zavallılar iste .Ardından serviste en sevdigim kızın yanına yerlestim neyseki moralimi duzeltmeyi basarmısti yaptığı vine replikleri ve mimikleri bni kahkalara boguyordu.Bu kızı cidden sefiodum .Bende ona semaozdemir25 instagramı açıp bi kaç dublajımı gosterdim .İkimizde kahkalara bogulmustukki servis kapısı aralandı yavasca toplanıp servisten cıktık .Sınıflarımız ayrıydı birbirimize veda ettikten sonra en sıkıldıgım seyi yaptim uzun koridarda sınıfıma dogru giderken erkeklerin gözlerini vucudumda hissedebiliyodum piçler.. Ardından sınıfın kapısında dikilen jojuga gunaydin dedim ve iceri girdim .Rumeysa coktan gelmis teliyle ugrasıyordu . Onu daha dün gormustum ama yinede ozlemistim koccaman sarılıp öptüm .Ardından ordan burdan konusmaya basladık .Rumeysa pınar ve büsra en iyi arkilerimdir .Hepsi cok iyi kızlar diger kızlar gibi havalı ve sacmasapan hareketlere sahip degiller .Oysaki hepside sempatik ve güzel alımlı kızlar .Sırayla hepsiyle hasret giderdikten sonra hoca geldi .Çoğu kisi yerlerini aldıkdan sonra bazı dengesizler hala ayakta sırıtıyolardı.Hoca geldigi gibi dersi anlatmaya basladı ben aninda vefat tabi..Noldu ne bitti derken ders sona ermisti ..Ögle arasına girmistik..Tuvalete gitdiğimde bi cok kız saclarıyla makyaj malzemeriyle ugrasırken bn sadece tuvalete gidip ardından elimi yıkamakla yetinmistim.Ahh su kızlar o kadar acıyorumki.....

aşk lazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin