Yeni bir güne merhaba! Umarım buraklı bir gün olur ona iyice bağlandım.Lanet olsun.Servisde yanımdaki arkadasımın benim koluma vurması üzerine neye ugradıgımı sasırdım ve okula geldigimizi farkettim.Üzerine bide sıra olmamız acıma tuz biber olmusdu sagolsun.Etrafa bakınırken pınarı gordum etrafa bakıyodu uykulu ve boş gozlerle.Yanına gidip günaydınlastıkdan sonra dün berk ve dokuzuncu sınıfda buyuk bi yanlış yapıp acıldığım bahadırı gördüm "ahh be gözleri o kadar tatlıydiki " her neyse kendine gel .Bizim okulda taş cok tabi benimde hatlar karışıyo normal olarak.Pınarla onlar hakkında biraz konusdukdan sonra arkadaslar iyice gelmeye baslası bizde farkli bi konu actık ve onun hakkında konuşduk.Müdürün kürsüye çıkması üzerine köpek sürüsü kovalarmış gibi bizi sıraya koydular cok sagolsunlar."Her neyse"müdürün ne konusdugunu bilmiyorum biz kapıyla ilgileniyoduk cunku henuz bizim tayfa gelmemişdi.Bende arkilerime servisde binlerce kurduğum hayelleri ve ettigim duaları anlattim.Ama "hayaller hayatlar"gibi oldu bizimki.Kapıya dik dik bakmakdan boynum kopmusdu ona ragmen goremedim.İceri girdik montumu cikarip astım ve tuvalete gitmek icin koridarda yururken bahadır onumu kesdi biseyler geveledi herkesin duyacağı sekilde gözlerimin icine guzel gozleriyle bakmayıda ihmal etmedi.Lanet olası seksi pislik herif bi o kadarda sempatik!Bunu anlatmak icin hemen bizimkilerin yanina gittim.Onlarda bu duruma sasırdı en azından hicbirimiz ne yapmaya calışdığını anlamadık.Burak bahadırda ayni sekilde yakin arkadaslar .Umarım hikayenin sonunda tayfa birbirine girmez.Rümeysada haftasonu yani yarın ilk bulusmasını gerceklestiricek erenle mal nasılda heyecanlanıyo:)Ne giycm , acaba beni gorunce ne yapar falan filan hadi bakalım hayırlısı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk lazım
Teen Fictionslm buralarda yeniyim ama acemilik yasayacağımı düşünmüyorum . Umarım bu yasanılacak olan aşkı bnim kadar samimi bulursunuz . Begenilirse bnim icin sorun yok bn zaman bulup bi şekilde yazarım.....