Kızlara kantine gelmek isteyip istemediklerini sorduktan sonra sıramdan kalktım. Kırk dakika boyunca oturdugum yerden kalkarken kıçımın agrısıyla resmen inlemistim bu sesten utanmıstım.Cunki bi kac pic bana bakıp duydukları sese güldüler pardon anırdılarmı demeliydim..Ardından rumeysa ile beraber kantine cıktık . Bi kac abur cubur aldıktan sonra göz önünde bulunmayacağımız arka sıralardan birine oturduk.. Abur cuburları yemeğe baslamıstikki yine bi kac pic karsımıza oturdu ve çiğğ bakıslarıyla resmen bizi soydular .Rumeysada bnde bu durumdan rahatsız olup kalktık ve hasiktir özgüvene bak!!Çocugun sandalyesinin arkasından gecicektimki cocuk sandalyeye yayılıp bnim gevemeyecegim kadar dar bir mesafe bıraktı.Lanet girdin kodumun cocukları...Göz göze gelmemeye dikkat ederek "pardon sandalyeyi cekermisin "dedim yuzumdeki soguk ifadeyle.O da yavsak ve umursamazca sandalyeyi biraz cekti.Arkamdan yine ciğğ bakıslarını savurdu. Yanındaki zaten rümeysaya bakmaktan önündeki hicbir seye dokunmamısti bile oç... Böyle yavşaklar bol bizim okulda bu okula çok calısıp geldin rumoda bnde yüksek puanlarla yerlestik..Ama her okulun orospuları ve picleri olurdu .Bunlarla baş etmekde bize düstu anlaşılan ..Onuda gectim hepsi taş kaya meteor mübarekk sjsj ...Cidden hoş cocuklar ama kızlarla cıkmalarının tek amacı eminim altlarına almakdır .Ama yanlıs kisiyle oyun oynuyolar .Bizi daha tanıyamadılar.O yavsak cocuklar bize bakarken yan masadaki ırıspı kızlar resmen gözleriyle cocukların içine düsceklerdi.. Ama cocuklar onlara göz ucuyla bile bakmamıstı ve bizim oturdugumuz masayla ilgilenmisti.Bunu anlayan kızlar anlaşılan bize ciddi anlamda uyuz olmuştu.Onlara yüz vermiyo olabilirdim ama bizimle ilgilenmeleri ciddi anlamda hosumuza gidiyordu özelliklede korayın bana bakması.....Ardından aşağı indik.. Sınıfa girmeden çişimi yaptım ardından sınıfa girdik .Sınıfımdan hic hoslanmıyodum.Bikac salak kız vardı.Ama bizim grupraki kızlar hem sempatik hemde guzel kızlardı.Hoca gelmeden koyu sohbete dalmıstık .Hoca son on dakika serbest bırakdi ama yanlıs yapmıstı cunku kızlarla sohbet ederken gülmekten yarılmıstık ee dolayısıyla bikac kahkahada atmıs olabilirdik.Bu kızları cidden sefiodum .Okulun bahcesine inmistik cuma oldugu icin istiklal marsının okunmasını beklerken ellerim donmuştu.Arkilerime "uff dondum yaa:(" diye mızmızlanırken yanıma koray geldi . Elini uzattı "bn koray buyuk bi ihtimal bni tanırsın buralarda cok bulundum ama yinede sninle tanısmak istedim "dedi ve o mükemmel gülüsuyle gamzelerini ortaya cıkardı .Oldugum yerde dona kalmıstım o an ona ne saçmaladığımı bile hatırlamıyorum.Sonradan kendime donup kaldığım icin cok kızmıstım.Ama hâla o cocugun bnimle tanısmak istemesine hm sasırıyordum hmde sevincten havalara uçmak üzeredeydim.Korayın verdigi mutlulukla bütün dislerimi gostererek servise bindim .Eve geldigimde wifime kavustugum icin mutlu oldum .Rumeysa koraydan sonra sevincli olmama anlam verememiş olacakki bana bi kaç mesaj atmıstı acıkcası bnimde kafam karısmıstı bu mutlulugun sebebi neydi....?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk lazım
Teen Fictionslm buralarda yeniyim ama acemilik yasayacağımı düşünmüyorum . Umarım bu yasanılacak olan aşkı bnim kadar samimi bulursunuz . Begenilirse bnim icin sorun yok bn zaman bulup bi şekilde yazarım.....