Yazı özledim

120 3 2
                                    

Aman ne hoş yeni bi güne merhaba. Yeni ve sıkıcı bi gün daha.İlk işim soyunup hemen sıcak duşa girmek olmuşdu.Sıcak dus alırken feci derecede gevşiyordum.Bu beni ciddi anlamda rahatlatıyodu.Ardından sabahın ilk ışıkları perdeden odama yeni girmeye baslamasına rağmen puantiyeli pjamamı ve kurbagalı sacma yesil corabımı ayağıma geçirdim.Südyenimin kopçasıyla iki saat boğustukdan sonra kanepeye fırladım kumandayı alıp kanalları bin defa depar attım.Sıkılınca hemen teli elime aldım ve wp grubuna "gezekmi sıkıldim nabionuz kıslarr"gibi sacma mesajlar attım.Karnımdan gelen guruldama sesi beni mutfaga yönlendirdi bi kac sey atıstırdım ve gelen mesajlara bakmak icin teli elime alıp kanepeye yayıldım gruptan gelen mesajlara bakdıkdan sonra korayın "durumuna katılıyorum biseyler yapalımmı" mesajını okudum.Hemen durumuma bakdım.Durumum"yazı özledim✌"di.Durumuma bakdıkdan sonra "ne gibi seyler yapalım?" dedim.O da "kapalı yüzme havuzuna ne dersin "diyince icimdeki sevinç çığlıklarını bastırıp kızlara mesaj attım .İkiside teklifimi kabul etti.Mayo ve bikinilerimizi alıp koray , eren ve berkle kafede bulusduk.Hepimizin yeri belliydi bn korayın ,pınar berkin , rumo ise erenin yanına yerlesti.Biraz sohbet ettikden sonra havuza gittik.Havuza girmeden dus aldik.Ardından tüm erkekler yuzme biliyodu .Kızlardan ise tek yuzme bilen pınardi.Koray elini uzattı ve yanına cagırdı yavasca havuza indim ve elini belime dolayıp korkmam gerektiğini soyledi.Rumeysayada aynı seyi eren yapıyordu.Ama pınarla berk bizi gecmis milli yüzücüler misali yarısa baslamıslardı.Biraz yüzdükden sonra erkekler bizim üşüdüğümüzü farketti ve dusa girdik.Ardından saclarımızı kurutup korayın arabasına bindik.Birbirimizle vedalastıkdan sonra kızlarla bizim eve gittik.Oturup sıcak cikolatalarımızi yudumlarken herkes kendi begendigi cocugun karizması ve cekiciligini anlatmaya başladı.Kızlar bizde yatılı kaldı sabaha kadar dedikodunun dibine vurduk.Bu kızlarla dedikodu yapmak feci hosdu.Söyledikleri bazı şeylere gülmekden kırılıyordum.Umarım hep böyle iyi arkadaş olurduk.Sabaha kadar korayla konustum.Pınar berkle rumeysada erenle konusdu .Tellerimizin jarzı bittigindede isteksizce telleri bırakıp uykuya daldık...

aşk lazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin