Kar savaşı

119 10 3
                                    

Sabah kalktığımda okula hazırlandım.Servise binip kulaklıkları takdım.Vega_bu sabahların bir anlamı olmalı sarkısını dinledim cidden güzel bi şarkı.Ardından servisten inip sınıfıma çıkdım .Öyle böyle sekiz dersi atlattım.Çıkışta cama baktığımda feci guzel kar yagmıştı heyecanla bağırıp rumeysayı karı görmesi icin yanıma cağırdım.O da görünce cok sevindi.Hemen montumuzu  şapkamızi takıp dışarı cıktık.Oynamaya basladık resmen cocuklasmıstık ama bu cok eglenceliydi .Yalnız eldiven almadıgımız icin yanımıza ellerimiz donmustu .Ellerimiz soğukdan acımaya baslasada biz devam ettik.Kafama aldığım darbeyle irkildim."Kırdın kırdın" diye gulerek arkamı dondugumde korayı gorunce cok sasirdım ama bu cok hosuma gitmisti."Afedersin erene atıcakdım"dedi elini utanmıs bir bicimde saclarinda gezdirirken .Ah hoş cocuk o kadar tatlıki .Bende buyuk bir kar topu yapıp onun kafasini hedef alıp attim ve "ödeştik "dedim .Şasırmış bi bicimde baktı kızcak zannedip korksamda bi kac saniye sonra yüzündeki tatlı tebessum ortaya cıktı bnde karsılik dedim.Biz bunları yasarken rumeysayı gozlerim aradi.O da ne ahaha o coktan erenle kar savaşına başlamıstı.Ardindan korayın kar topu yapmaya calıstıgını gorunce bnde calısmalara basladım.O kadar eglenceliydiki  arada takımları karıstırı rumeysanın kafasına attığım olmustu .Lanet olsunki kar topu yapıyim derken kaydım tamda kıçımın üstüne canım yanmisti rezil oldugumu dusundum ve utandım.Yanımda koray geldi elini uzatti nasil oldugumu sordu bnde sorun olmadığını söyledim.Ellerimi sımsıkı tutup beni kaldırdı ve ellerimin soğuk olduğunu farkedince eldivenin tekini çıkarıp bana verdi  uzattı.Daha sonra kırk dakika boyunca kar savaşı yaptık.Rümeysayla hasta olmadan iceri girdik.Koray ve erende bizimle beraber sınıfa çıkdı.Çıkısta bi yerlerde kahve icelimmi kızlar diye sordu eren . Bizde rumeysayla birbirimizle  bi kac dakika bakısdikdan sonra peki cevabını verdik .Çıkısda kahve ictik ve sohbet ettik.Ardından eve gittik.Rümeysa beni aradı erenden hoslandigini soyledi.Benimde biseyler söylememe izin verseydi daha fazla mutlu olurdum ama taramalı tüfek gibiydi .Hiç susmadi cnm arkim....

aşk lazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin