Unut!

64 0 0
                                    

Yeni bir güne merhaba.. Her zaman ki gibi buraklı bir gün olmasını dileyemezdim artık çünkü artık yeni biri var onun hayatında fotografları var mesela. Eli o kızın belinde . Oysa ki eminim ben burağı o kıza göre daha çok sevdigime. Ben bu sekilde ergen triplerine girip sacma acılar içinde kıvranırken onlar ya birbirlerine aşk mesajları atıyo ya da yiyişiyolar işte.Burağın baskasını öpmesini bırak ellerinin hatta gözlerinin bile başkasına temas etmesi canımı yakıyo ama yapacak bişey yok en azından o mutludur herhalde diyip her seferinde kendimi teselli ediyorum.Rümeysada sagolsun yardımcı olmaya çalışıyo . Hic yakısmadiklarını , kızın güzel olmadığını falan söylüyor . Pek inandırıcı olmasa da . Seviyorum o kızı iyiki var neşe kaynagım o benim.Ben onu unutmaya çalıstıkca her seferinde karşıma çıkısıda beni hem kızdırıyo hem de üzüyodu . Keske ona açıldığımda bana akıl vermek yerine aklımı alacak kadar sevseydi beni .Çogu zaman soruyorum kendi kendime niye beni degilde onu seçti diye sonra bi kac sebep buluyorum hepsi anlamsız geliyo . Düsunmemeye çalışıyorum ama olmuyo unutmak o kadar kolay degil .Baska biseylerle ilgileniyorum her ilgilendigim isten seni anımsıyorum konustuklarımız aklıma geliyo.. Yine olmuyo....

aşk lazımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin