Burakla vedalasmak için dışarı çıkan yeni sevgilisini cama yapışmış bir biçimde izlerken hem ona hemde sevgilisine sövüyordum . İki saate yakın ikisinide süzmeme ragmen en ufak bi nazar degmemisti . Oysaki ben bunu amaçlamamışdım. Neyse ki öğle arasında yeni yelloz sevgilisine nazarımı değdirmeyi başarmışdım. Tostunu aldıkdan sonra sınıfına giderken önümüzde merdivenlerden akıl almıyacak sekilde hareketlerle düşüşünü tamamlamıştı. Ne yazık ki bunu tek gören bizdik. Zamanlama hatası . Bi kaç gün sonra yine burak ve sevgilisini camda izliyodum. Fakat ne yazıkki bu sefer yiyişmelerini degil buragın istanbula ve yelloza veda etmesini izliyordum. İçimde ciddi anlamda tuhaf bi burukluk vardı. Sadece onun gitmesinden degil , sevgilisine sarılırken gözlerinin icindeki gercek aşkı sevgiyi gorebiliyodum ve bunu gorebilmek canımı çok yakıyodu. Ona sarılışı bile çok sevgi dolu ve gerçekçiydi. Keşke bu kadar zeki olmasaydım diye kendime söverken gözlerimden yavasca inen gözyaşlarını tenimde çok iyi hissedebiliyodum . Tshortum dahi ıslanmışdı gözyaşlarımin bolluğundan. Çok gecmeden ağlıdıgımi goren sınıf arkadaslarim yanima gelmeye başladılar. Hiç kimse ne oldugunu anlamayarak ne tarafa baktığimi kestirmeye çalışırken pınar ne oldugunu cokdan anlamıs bana sarılıp beni teselli etmeye başlamısti. Rumeysada bi yandan bana bi seyler soyluyodu ama sadece bi seyler soyledigini biliyorum ne soledi ne dedi hic birinden haberim yok. Sınıfta sesler yükselmeye başladı çünkü kimse neden ağladığımın farkinda degillerdi . Herkesin ağzından farklı bisey cıkıyodu. Pınar kötülestigimi anlamış olcakdı ki beni tuvalete götürtü. Yüzümü yıkayınca biraz kendime gelmiştim. Tuvaletten çıktıkdan sonra burağın sevgilisini merdivenlerden çıkarken gördüm. Erkekler kimin değer verdigini gercekden bilmiyolar. Gecede gözüme gıdım uyku girmedi pınar bu seferde beni mesajla teselli etmeye çalışıyodu . Sabah kalktığımda anneme ne kadar okula gitmek istemedigimi söylesemde beni okula göndermekde kesinlikle azimliydi. Basarmısdıda zaten.Okula gittigimde buragın okulda olmaması beni tuhaf hissettirdi. Öğle arasında kantine çıktığımda sevgilisinin telefonda gülücükler saçarak ve havada aşkım canimlar uçuşacak şekilde konuşduğunu gordum. Kiminle konustugunu tahmin etmek o kadar da zor değildi. Gerçekden ne yapcağımı şaşırmıştım. Unutmaya çalıştıkça sürekli önüme çıkıyordu. En azından mutlu oluşu benle değil de başkasıylada olsa beni mutlu ediyodu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk lazım
Teen Fictionslm buralarda yeniyim ama acemilik yasayacağımı düşünmüyorum . Umarım bu yasanılacak olan aşkı bnim kadar samimi bulursunuz . Begenilirse bnim icin sorun yok bn zaman bulup bi şekilde yazarım.....