Part 6

210 24 0
                                    

*mesej*

" yahh sungjae ahh jumpa kat tman ptang ni boleh ? "

" ok ak tunggu pkul 5 "

*di taman*

Seoh Hee : hmmmm mna la bdak ni x smpai2 ?

Sungjae : yahh Seoh Hee ah !! Sorry lmbat , halmeoni sruh ak jga kedai jap td

Seoh Hee : kk takpe . Ak pun bru smpai ni ....

Sungjae : waeyo ? Knapa kau nk jumpa ak ?

Seoh Hee : kau kan kwan ak ... ak nk tnya pendapat kau ni ..

Sungjae : apadia ?

Seoh Hee : I think ... I'm in love .

Sungjae : with who ?

Seoh Hee : Jung Ilhoon ?

Sungjae : mwo ??!? Jinjja yo ?

Seoh Hee : nae ... cheongmal saranghaeyo . Ottokhae ?

Sungjae : well I guess ak pun ada bnda nk bgtau kau ...

Seoh Hee : apadia ?

Sungjae : Klau kau cintakan Ilhoon . Aku pulak cintakan kau . Thats it . Im in love . With you .

Seoh Hee : Sungjae ahh ... ak anggap kau mcam abg ak je ...

Sungjae : I know . Tp ak lbih lma knal kau . Kau lupa apa mcam mna keluarga Ilhoon lyan kau ?

Seoh Hee : huh? Kau ... tau sapa Ilhoon ?

Sungjae : Yes I do . Wae ? Ak tak bgtau kau selama ni , sebab aku tak nak kau jatuh cinta dgan dia . Aku tak nak kau heartbreak . Kau sendiri kenal kluarga dia mcam mna .

Seoh Hee : ........

Sungjae trus lari mninggalkan taman tersebut.

Tanpa disedari oleh mereka ... rupa rupanya Ilhoon ada mengintai perbualan mereka berdua .

Ilhoon : tikam blakang rupanya budak ni

Perlahan lahan Ilhoon pun beregrak ke arah seoh Hee selepas Sungjae berlalu pergi

Ilhoon : Seoh Hee ah ~ cheongmalyeo ?

Seoh Hee : nae ?

Ilhoon : saya dah dgar . Kesemuanya . Takpelah . Awak jgan marah sungjae , he really love you ... thats why . Maybe he really mean it ...

Seoh Hee : yaahh null !! Wae ?! Wae ?! Knapa x bgtau sya awal2 sume ni ??! Wae ?

Ilhoon : saya tak nak awak terkejut tu je . Lgpun saya takut awak msih marahkn omma saya ....

Seoh Hee : *nak nangis* tapi ... Ilhoon ah . Awak dah dgarkan ? I really mean it . I love you , since we're young .

Ilhoon : ermm . I know .. tapi ...

Seoh Hee : tapi ?

Ilhoon : xda apalah . Tak sangka pulak awak msih igt kat saya . Omo dahh dah jgan nangis *lap air mata*

Ilhoon : for your information , Saya pun cintakan awak . Saya dtg sini utk awak . Saya nak kita bersama . Boleh ?

Seoh Hee : nae ... ?

Ilhoon : Seoh Hee ah ~ *pgang pipi* *kiss*

........

Tanpa disedari oleh mereka Sungjae pun ada mengintai mereka berdua.

School LoveWhere stories live. Discover now