Part 11

158 18 0
                                    

[Part 11]

*hari sabtu*

Kakao Talk → Ilhoon : Seoh Hee ah ... awak ada masa tak harini ? Kita pegi jalan2 jom ?

Seoh Hee membuka katalknya .. ttibe dia teringat akan peristiwa yg berlaku 2mlam yg lalu .. Seoh Hee memandang ke arah luar tingkap .. dia dapati ada seorang ajusshi bersama taxi menunggu di dpan rumah Sungjae .. tak lama kemudia Seoh hee ternmpak Sungjae keluar dr rumahnya bersama sama beg besar ..

Seoh Hee : Sungjae ... dia nk pegi mna bwak beg besar semua bagai ni ?

Seoh Hee berlari trun ke bwah . Apabila Seoh Hee smpai di bwah taxi tu dah meninggalkannya ..

Seoh Hee : YAHH SUNGJAE AH !

Seoh Hee trus pergi ke rumah sungjae dan berjumpa dgn halmeoninya utk mengetahui perkara yg sebenar ..

Seoh hee : halmeoni .. sungjae .. dia nk pgi mna ?

Halmeoni : nul molla ? Sungjae kan pgi L.A jumpa mak dia

Seoh Hee : nae ? Maknanya .... sungjae dah maafkan mak dia la ni ?

Halmeoni : hmm lebih kurang mcm tu la kot ...

Seoh Hee : brapa lama ?

Halmeoni : mollaseo ~ tapi mungkin dia pindah sana trus kot ..

Seoh Hee pegi ke taman yg slalu dikunjunginya .. nampaknya .. kali ni dia mengelamun jauh... Seoh Hee membuka henfon dan lihat gmba dia berdua berasama Sungjae seminggu lalu ketika mereka pergi melihat pesta bunga api ..

*flashback pesta bunga api*

Sungjae : ermmm .. Seoh Hee ah ? Kau .. mmg sukaakan ilhoon ke ?

Seoh Hee : mollaseo ~~ wae ?

Sungjae : haha takda apa la ... saja tnya ... ermn beb ... klau la kalau .. kalau ak pindah L.A kau okay tak ?

Seoh Hee : L.A ?! Kau gila ?? Mmg tak ah ! Beb ak rela pujuk mak kau tu dtg sini !

Sungjae : alah kau ni feeling pulak ... takut rindukan aku eh ?

Seoh Hee : xda maknanya la ! Dah ! Kang terlepas pulak pertunjukkan bunga api tu !

*di taman*

Seoh Hee : asal dia tak bagi tau ak dia nk pegi ... (perlahan lahan Seoh hee menitiskan air matanya)

Katalk ! → Sungjae : Seoh Hee ah .. mhian aku x bg tau kau aku nk pgi L.A .. aku buat keputusan las minute ... lgpun kesianla kat omma aku .. takkan la aku nk biarkan hubungan ibu anak terputus macam tu je ... dan ... aku nak mintak maaf jugak psal malam tu ... aku tak mampu nk kawal perasaan aku .. harap kau maafkan aku .. aku harap kau bahagia ngan Ilhoon k ? ^-^ aku taknak sbb aku nanti hubungan persahabatan kita bertiga terputus .. Pasal malam pesta bunga api tu .. bagi aku .. ianya satu memori terindah antara kita berdua .. ah ! Bodoh ! Mesti bg kau biasa je kan ? Takpe .. ak tak kesah ... :) len kali bawakla Ilhoon pulak pgi sana ...

Seoh Hee : bodohh !!! Takkan la sebb aku rejek kau kau nk pgi L.A !! Bodoh !! Sampai hati kau !! Klau kau tak nak hubungan kita terputus ... knapa pgi L.A ?!?! (Tangisan Seoh Hee mnjadi lbih kuat)

School LoveWhere stories live. Discover now