[Last Part] finally -.-
*10 tahun kemudian*
*kat 7E*
Seoh Hee : omo Hye Ra ahh kamu ni comella tak ubah mcam omma kamu ye ? ^-^ untungla kan appa kamu penyanyi . Nnti besar snang klau sedeyh mintak appa buat lgu haha ...
Hae Rin : kau ni sibuk belek ank org je . Anak sendiri taknak .
Seoh Hee : alaa kau ni sabarla ... lg dua bulan je ak nk kahwin . Hisshh main anak kawan pun xbleh :p hmmmm pkul bape dh ni ? Flight Ilhoon tu kang smpai pkul bape ? Sungjae mna Sungjae ? Tak smpai sampai lg ni ?
Weng Chun : yo ! Lma menunggu ke ? Sungjae mna ?
Seoh Hee : mnala ak tau -.- tnya ak pulak ... *tgok suratkhabar*
"Jung Ilhoon tandatangani kontrak bola keranjang sebanyak 5 juta usd"
Seoh Hee : hmmm rugi ak tak kwen ngan Ilhoon -.- kaya dah bdak ni campur ngan harta mak bapak dia lg -.- perghhh duk kat istana silap aribulan -.-
Sungjae : yah ! Lama tunggu ? Sorila ak lambat sikit halmeoni ak mintak tlg hntakan fishball dia tu ...
Seoh Hee : hah kau ! Ari kawen lmbat dtg ak kwen ngan Ilhoon -.-
Sungjae : hmmm yelaa Madam Lee Seoh Hee . Ilhoon dh smpai kan? Dia tunggu kat Gimpo ... jomlaa ! Semua dh ada berkumpul kat sini en ? Omo ! Hye Ra ah ~ annyeong ^-^ tgk ajushhi bwak apa ? Hye Ra suka candy tak ? ^-^ amiklaaa alololoo comelnyaa dia ^-^
Hae Rin : hah ! Ni lg sorang -.- dahh cepat lama kang budak Ilhoon tu tunggu ! Sapala Ilhoon nk kwen nnti~
Jadi , mcam ni la kisah cinta aku ;) lgi 2 bulan je menghitung hari ... hehe . Dalam benci ada cinta . Dalam sayang kasih . Dalam kasih ada kisah .. Tak lama lpas perkahwinan ak .. perkahwinan antara Kakak Ilhoon dan abg aku . Tak sangka pulak dorang sama2 pndam perasaan selama ni . Sementara Ilhoon pilih jalan untuk membujang ~ katanya mungkin hnya brcinta dgan bola sahaja ~ tapi tak mungkin la . Mesti dia akan berjumpa jgak dgan org yg dia cinta . Berakhir la sudaaa ceritakuu :( huhhuh byee :( ..
-TAMAT-