[Part 8]
*di atas depan pintu bilik sungjae*
Seoh Hee : yahh sungjae ahh ... bukak la pintu ni ... yahh jebal ...
Secara tiba tiba Sungjae pun bukak pintunya
Seoh Hee : yahh Sungjae ah !
Dengan pantas Sungjae terus menangkapnya dan cium Seoh Hee . Ilhoon pun naik ke atas dan secara tidak sengaja menyaksikan keadaan tersebut . Ilhoon tersenyum dan meninggalkan mereka .
Seoh Hee : yaaahhh !! Mwoya !!?? *lari blik rumah*
*di taman*
Ilhoon teringat malam ketika dia bersembang sembang dgan sungjae ...
*flashback part 5*
*di rumah sungjae*
Ilhoon sdang membelek belek majalah tahunan sekolah Cube kepunyaan sungjae
Ilhoon : haha . Budak Seoh Hee ni . Tak ubah perangai mcm dulu
Sungjae : maksud kau ?
Ilhoon : tgok la ni dri tdika smpai skola rendah smpai skarang kerjanya buat muka pelik je tau ... Seoh Hee Seoh Hee ...
Sungjae : bro , can I ask you something ?
Ilhoon : mwoya ?
Sungjae : kau ...... kau masih cintakan dia mcam dulu ke ?
Ilhoon : cinta ? Sejujurnya aku cakap ... ya . Aku cintakan dia . Aku datang sini untuk tu . Macam yang kau tahu , ak dah cintakan dia , dari dulu lagi kan ? Haha . Asal kau tnya ni ?
Sungjae : haha tak da la saja tanya .. ak trun bawah jap amikkan air ..
Semasa Sungjae trun ke bwah , dia ternmpak satu buku nota yg terjatuh di bawah almari .. dia pun pergi mengambilnya dan ketika itu gmbar Seoh Hee terjatuh . Dia membelek buku tersebut . Tertulis dlm buku nota tu " Lee Seoh Hee , youre mine . I love you . No matter what gonna happen , I'm gonna make you mine . Forever "