[Part 15]
*di sekolah*
Hae Rin : yahh !! Kau btul ke Sungjae dh blik dr L.A ? Asal dia xdtg skolah lg ?
Seoh Hee : btulla ... ntahla dia ... kau tnya la dia .. mna ak tau
Hae Rin : kau ni asyik badmooood je . Bila mulut pernah nk tersengih mcm dulu lg ?
Seoh Hee : hmm suka hati ak laa ..
Hae Rin : kau .... masih dgan Ilhoon lg ke ?
Seoh Hee : ........ *pandang Ilhoon* .......... *mesej*
"petang ni jumpa saya kat tman, pkul 5"
*kat taman*
Ilhoon : ada apa awak nk jumpa saya ni ?
Seoh Hee : Ilhoon ah . Saya tak tau nk ckap mcm mna ... mula dr mna ... tapi saya tak blh nk tipu hati saya kan ?
Ilhoon : apa awak ckap ni ?
Seoh Hee : Terus terang saya ckap . Bila saya dengan awak , saya tak rasa apa2 bg sya itu satu perkara biasa . Masa mula2 awak luahkan perasan awak pda saya , ya mmg saya happy .. tapi bila sya bgun pgi , saya tertanya knapa prlu ak gembira sdangkan hati ak pda org lain . Saya sndiri tak tau knapa saya ckap mcm tu . Saya rasa macam kegembiraan tu palsu dan cinta yg akan kita bina nanti ... saya taknakla jd macam ....
Ilhoon : macam ? Saya agak dah . Saya tau sapa yg dlam hati awak . Saya bodohkan . Klau la saya tak ikut mak saya dulu , mesti saya dh bersama awak sekarang . Saya tau. Hati org mna blh dipaksakan . Saya nmpk kegembiraan awak bila awak ngan Sungjae msa mlam pesta bunga api tu dulu . Muka sedih awak bila tau Sungjae pindah L.A . Saya nmpak semua tu . Takpelah . Keputusan terserah pada awak . Hati awak yg nk tntukan milik siapa kan ?
Takpe Seoh Hee ... saya faham .
Seoh Hee : Ilhoon ah ~ cheongmal mhiannei .... dan saya tau awak dh berusaha habis nk dpatkan saya kan ? Saya tau awak yg pujuk mak awk sruh maafkan mak saya kan ? Saya berterima kasih sgat pasal tu . Saya tak tau nk ckap mcm mna .... saya tak tau nk balas apa utk awak ...
Ilhoon : takpela ... lgpun elok jgak dorang dah baik ... no gaduh gaduh dah lpas ni . Ouh Seoh Hee ah ~
Seoh Hee : nae ?
Ilhoon : *kiss*
Seoh Hee : *tercegat*
Ilhoon : Anggap je yg td tu hadiah dr awak utk saya sbb dah leraikan pergaduhan antara mak awak dan saya ... annyeong ! ^-^ lpas ni saya jnji saya tak kacau awak ngan Sungjae !
*esok di rumah Seoh Hee*
Seoh Hee bru pulang dr kedai kerana ommanya yg memesan barang . Dia ternmpak Sungjae tercegat di depan pintu rumahnya .
Seoh Hee : yah ! Pabo kau buat apa ha tercegat dpan rumah ak ?
Sungjae : *peluk*
Seoh Hee : hehe .. kau .. kau ni dh knapa ? Ttibe je ni ?
Sungjae : jinjja ?
Seoh Hee : mwo .... mwo ... mwo ya ....
Sungjae : btulkan ?! *muka happy* BETUL KAN ?!
Seoh Hee : be ... betul ... apa yg betul kau ni ?
Sungjae : pasal semalam ! Apa yg kau ckap ngan Ilhoon tu betul kan ?!! Kau tak tipu kan ?!
Seoh Hee : *gagap* se ... se malam ... aaa .. Be .... betul la kot hihihih *tersengih*
Sungjae : arghhh !!! Wow wuuuu xD !!! Yahhh Seoh Hee ah !!! Cheongmal .... I ... Luv Youuuu ~~ *lompat kegirangan*
Seoh Hee : mlas ak lyan org gila ni -.- *masuk rumah*
Sungjae : *masih lg menggila*