[Part 13]
Katalk ! → Ilhoon : Seoh Hee .. jumpa saya kat taman ..
*taman*
Seoh Hee : asal awak nk jumpa saya tetiba ni ?
Ilhoon : awak .. knapa semenjak dua menjak ni awak asyik larikan diri dr saya je ?
Seoh Hee : erm ? Larikan diri ? Mna ada ! Haha awak ni Ilhoon ... pndai ehh gurau ...
Ilhoon : saya tak gurau ! Saya series ! Semenjak Sungjae ... kiss awak dulu tu .. AWAK BERUBAH !
Seoh Hee : erm ? Awak ... nmpk ??
Ilhoon : ye saya ada kat rumah dia msa tu ...
Seoh Hee : hah xda apa la .. perasaan awak je tu ... mna ada sy brubah apa2 ?!
Ilhoon : ok lupakan ... skarang saya nk awak jawb jujur ... hati awak ...berpihak pada siapa sebenarnya ?
Seoh Hee : erm ? ......
Ilhoon : knapa ? Knapa diam ? Mnda mcm ni tak payah fikir lg dah kan? Awak blh jawab trus !
Seoh Hee : ILHOON ! tlg faham .. mak awak .. tak suka saya kawan ngan awak.... mungkin peristiwa yg lalu ...saya sndiri tak tau knapa dia bncikan kluarga saya ! Jadi tolong ... tolong .. jauhkan diri awak dr saya .. saya taknak .. hubungan saya ditimpa masalah sbb mnda ni . Ara ?!
*rumah ilhoon*
Ilhoon : omma ! Omma buat apa ngan Seoh Hee ? Seoh Hee x bersalah apa2 ! Knapa omma bnci sgat ngan kluarga Seoh Hee ?
Haneul : kamu nak tau sbb apa ? .. Sbb Bdak Moon Seung Hee tu dah rmpas namja chingu omma !
Ilhoon : nugu ? Seung Gi ajusshi?
Haneul : nae ... sepatutnya .. omma kawen dgan Seung Gi ajushhi ... tp sbb perempuan tak guna tu dia dh rmpas semuanya dr omma ! Disebabkan sume tu ... omma terpaksa ..
Kwen ngan appa kamu ! Selama ni omma tak cintakan appa kamu ! Omma terpaksa ...
Ilhoon : omma ... omma beruntungkan ada Ilhoon ngan Ilna noona sekarang ?
Omma : apa kamu ckap ni ? Mestila omma sygkan kamu .. kamu berdua je anak omma yg ada ... sapa lg yg nk tmankan omma klau omma kesunyian..
Ilhoon : omma ... klau omma rasa beruntung .. omma igt balik .. tanpa appa .. Ilhoon mungkin tak lahir kat dunia ni kan ? Tanpa appa jgak .. omma tak akan dpat rsa kekayaan yg ada sekarang ...
Omma : yah ilhoon ah .. ~~