⚫ Kpop Idols Που Έχασαν Έναν Από Τους Δύο Γονείς Τους

45 5 0
                                    

- Φυσικά αυτά δεν είναι όλα τα idols που έχασαν κάποιον από τους δύο γονείς, όποτε αν θέλετε να μοιραστείτε το οτιδήποτε γράψτε το στα σχόλια. Εγώ έχω επιλέξει ορισμένες τραγικές αλλά και μη ιστορίες για να σας δείξω ότι δεν έχουν όλα τα idols μια ευτυχισμένη ζωή όπως νομίζουμε τις περισσότερες φορές.

(1) Yoshi - Treasure

Ο χαμογελαστός τίγρης μας έχασε τον πατέρα του σε ηλικία 13 ετών. Έζησε με αρκετές δυσκολίες καθώς η μαμά του ήταν άρρωστη και έπρεπε να θρέψει τον ίδιο και τις 3 μεγαλύτερες αδερφές του κάνοντας τον τον μόνο άνδρα στην οικογένεια. Αυτός και οι αδερφές του στερήθηκαν αρκετά πράγματα αλλά ποτέ την εκπαίδευση τους την οποία τονίζει πόσο σημαντική είναι η μητέρα τους. Στο YG Treasure Box αποκάλυψε ότι του λείπει συχνά και ότι πάντα όταν δυσκολεύεται σκέφτεται εκείνον για να του δώσει κουράγιο.

(2) Samuel

O Sammy μας έχασε τον μπαμπά του όταν έφυγε από την εταιρεία του, τον Ιούλιο του 2019. Ο πατέρας του δολοφονήθηκε και ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου στο σπίτι τους στο Μεξικό. Ο δολοφόνος δεν βρέθηκε ποτέ, ωστόσο ορισμένοι ύποπτοι έχουν συλληφθεί από την αστυνομία χωρίς να έχει βρεθεί ο πραγματικός δολοφόνος. Η μητέρα του παρακάλεσε η κηδεία του να γίνει με κλειστό κύκλο ατόμων αλλά υπήρξαν διακοπές από Saesangs. Ορισμένοι συμμαθητές του Samuel τον κορόιδευαν για την απώλεια του ενώ ο ίδιος έχει να επιστρέψει στην μουσική σκηνή εδώ και 2 χρόνια. Παρόλες τις δυσκολίες, την ανησυχία και τις διαγραμμένες φωτογραφίες στο προφίλ του στο Instagram φέτος ήταν πιο ενεργός από ποτέ στα Social Media κάνοντας παρέα στις Garnets. Πριν από μερικές μέρες ανέβασε φωτογραφίες και βίντεο από τις νέες του ηχογραφήσεις σε στούντιο. Περιμένουμε την επιστροφή του με ανυπομονησία!

Kpop Εγκυκλοπαίδεια || ΟλοκληρωμένηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora