⚫ KPOP ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΆΦΤΗΚΑΝ ΒΆΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

87 11 3
                                    

↪️ Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κεφάλαια που έχω γράψει είναι αυτό! Σοκαρίστηκα και έκλαψα με τις ιστορίες που διάβασα, ως γνωστόν τα πιο όμορφα τραγούδια κρύβουν μια θλιβερή ιστορία από πίσω.

(1) HEIZE - Star

Για όσους δεν το ήξεραν η αγαπημένη Heize είχε σχέση με έναν ράπερ στην αρχή της καριέρας της και έδειχναν πολύ αγαπημένοι. Ωστόσο μετά από μήνες την χώρισε και εκείνη έγραψε όσα ένιωθε σε αυτό το τραγούδι και το αφιέρωσε σε αυτόν. Το όνομα του ράπερ ήταν Star, έτσι προέκυψε και ο τίτλος. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές τραγούδι της.

(2) IU - Voicemail

Όταν η IU έκανε την εμφάνιση της στο Picnic Live το 2013 αποκάλυψε στο κοινό της ότι το κομμάτι αυτό βασίζεται στην δικιά της εμπειρία στον έρωτα. Μάλιστα είπε ότι το έγραψε αφού το αγόρι που της άρεσε δεν επέστρεφε τα συναισθήματα της.

(3) Taeyang - Eyes, Nose, Lips

Ο θρύλος της Kpop Taeyang αποκάλυψε ότι η μεγαλύτερη επιτυχία του είχε ως μούσα του την μία και μοναδική ηθοποιό Min Hyorin, δηλαδή την γυναίκα του! Τι και αν το ξέρουμε όλοι μας? Δεν μπορούσα να το προσπεράσω.

(4) HEIZE - Don't Know You

Πίσω από την μεγαλύτερη επιτυχία της κρύβεται άλλη μια πονεμένη ιστορία. Η ίδια αποκάλυψε ότι το τραγούδι γράφτηκε για έναν άλλον πρώην της τον οποίο είχε γνωρίσει όταν είχε μετακομίσει στην πρωτεύουσα. Το χρονικό διάστημα που ήταν μαζί εκείνος της αγόραζε πολλά δώρα. Μερικά τα έχει κρατήσει ακόμα. Ύστερα εξέφρασε την στεναχώρια της που εκείνος δεν έχει κάτι για να την θυμάται καθώς εκείνη δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να του δείξει την αγάπη της μέσα από δώρα.

(5) Baek Ah Yeon - Shouldn't Have

Το πρώτο τραγούδι το οποίο έγραψε η Baek Ah Yeon είναι αφιερωμένο σε κάποιον πρώην. Η τραγουδήστρια δήλωσε όταν ήταν καλεσμένη σε μια εκπομπή ότι έψαχνε θέματα για να γράψει όταν ξαφνικά της ήρθε η έμπνευση να γράψει την λυπητερή ιστορία της σε μια κόλα χαρτί. Την μέρα που το τραγούδι κυκλοφόρησε μάλιστα δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από το συγκεκριμένο πρόσωπο για να της πει πόσο πολύ του άρεσε το κομμάτι χωρίς να ξέρει ότι μιλάει για εκείνον.

(6) Akdong Musician - Last Goodbye

O Chan Hyuk αποκάλυψε ότι το τραγούδι έχει βασιστεί σε έναν επίπονο χωρισμό που πέρασε. Ο Chan Hyuk έκλαψε όταν το έγραφε και όταν το ηχογραφούσε πρόσθεσε η αδερφή του Soo Hyun. Είπε ότι ήταν η πρώτη φορά που είδε τον αδερφό της να κλαίει.

(7) Dynamic Duo - Guilty

Ο Gaeko είπε στο κοινό ότι το τραγούδι ήταν εμπνευσμένο από έναν άγριο καυγά που είχε με την γυναίκα του πολύ πριν παντρευτούν. Κατά την διάρκεια του καυγά εκείνος της είπε την φράση κλειδί "Εγώ φταίω". Έτσι ξέχασε αμέσως τον καυγά, τα άφησε όλα και έκατσε να γράψει τις λέξεις αυτές σε ένα κομμάτι χαρτί.

(8) Lee Hi - Breathe

Το κομμάτι θρήνος που ξέρουμε όλοι δόθηκε στην Lee Hi από τον Jonghyun. Μετά από την κυκλοφορία του η ίδια αποκάλυψε ότι εκείνο τον καιρό ταυτιζόταν με τους στίχους του διότι είχε πρόβλημα με την αναπνοή της. Κυκλοφόρησε το συγκεκριμένο με σκοπό να βοηθήσει όλους όσους έχουν πρόβλημα με την αναπνοή τους όπως εκείνη.

(9) BIG BANG - This Love

Ο βασιλιάς της Kpop G-Dragon αποκάλυψε ότι το τραγούδι αυτό βασίζεται σε αληθινή εμπειρία του. Οι στίχοι του γράφτηκαν μετά από μισή ώρα αφού η κοπέλα με την οποία είχε σχέση ο Jiyong τον παράτησε όταν ήταν ακόμα Trainee.

Kpop Εγκυκλοπαίδεια || ΟλοκληρωμένηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora