⚫ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΈΛΗΞΑΝ ΑΛΛΟΎ

178 25 38
                                    

Στο σημερινό θα σας πω ποιά Kpop τραγούδια ήταν προορισμένα για κάποιους καλλιτέχνες αλλά τα τραγούδησαν άλλοι!

(1) ARTIFICIAL LOVE
Η μεγάλη Untitled επιτυχία των EXO προοριζόταν για τους NCT μας! Δεν ξέρω για εσάς αλλά αν δεν το κάνουν Cover θα πέσω από το παράθυρο!

(2) As It's Your Last
Το τραγούδι των Blackpink που σάρωσε στην κυριολεξία τα Charts παντού ήταν κανονικά τραγούδι των 2NE1. Κρίμα που δεν έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε ένα Cover έστω.

(3) Chewing Gum
Το Debut τραγούδι των Dreamies μας ήταν κανονικά για της Red Velvet! Δεν θα με χάλαγε καθόλου αν τελικά το τραγουδούσαν εκείνες. Μοιράζονται τα ίδια Concept πάνω κάτω.

(4) Happiness
Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι τέτοιο τραγούδι θα δινόταν στις F(x). Και ναι καλά ακούσατε! Η γλυκιά επιτυχία των Red Velvet θα πήγαινε στις δυναμικές F(x).

(5) Lycky One
Το μεγάλο χορευτικό Bop των EXO θα πήγαινε στους αγαπημένους Shinee. Κοίτα να δεις!

(6) Run Devil Run
Μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των Girls Generation ήταν το Run Devil Run. Πάλι καλά που δεν το τραγούδησε η Ke$ha!

(7) I
Η Taeyeon θα μοιραζόταν το τραγούδι της με τις υπόλοιπες Girls Generation. Το θέμα είναι το πως θα ήταν το χορευτικό οεο?

(8) Hot Summer
Ένα από τα πιο σημαντικά τραγούδια της Kpop και των F(x). Να ναι καλά η Sunny που μας είπε ότι κανονικά ανήκει στις Girls Generation αφού η ηχογράφηση έγινε κιόλας.

(9) Up & Down
Το τραγούδι που άλλαξε την μοίρα των EXID και που έσπασε ταμία προοριζόταν για την τριάδα φωτιά. HyunA, Jessi και Ailee.

(10) Bar Bar Bar
Η πρώτη σπουδαία νίκη των Crayon Pop προοριζόταν για τους τότε νεοφερμένους K-Much. Το ρεφρέν ταίριαζε καλύτερα για Girl Group και κάπως έτσι κατέληξε στα χέρια των Crayon Pop.

(11) Scarecrow
Η αξιολάτρευτη Bom έμελλε να τραγουδήσει το συγκεκριμένο αλλά με μια τελική απόφαση χαρίστηκε στην Lee Hi. Στο YouTube υπάρχει και η Version της Bom πράγμα που ευχαριστεί όσους ανθρώπους ή Blackjacks είχαν την περιέργεια να ακούσουν την φωνή της Bom για το κομμάτι αυτό.

(12) Mister
Το κομμάτι αυτό αρχικά προοριζόταν για ένα οποιοδήποτε Boy Group και όχι για τις Sexy και όποιος αντέξει KARA. Για φαντάσου!

Αν ξέρετε και άλλα τραγούδια που στην συνέχεια βρήκαν άλλον ιδιοκτήτη να μου τα πείτε στα σχόλια! Εγώ πάντως με τις παραπάνω αποκαλύψεις σοκαρίστηκα!

Kpop Εγκυκλοπαίδεια || ΟλοκληρωμένηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora