↪️Ήρθε η ώρα να πω και εγώ πριν φύγει η χρονιά τα αγαπημένα μου τραγούδια!
(10) APINK - Eung Eung (%%)
Οι APINK μας χάρισαν άλλη μια επιτυχία μετά από το I'm So Sick. Μέχρι το καλοκαίρι πίστευα ότι το μόνο καλό και άξιο τραγούδι για να μπει στην συγκεκριμένη λίστα ήταν αυτό. Μετά από αρκετή ώρα αναζήτησης είδα ότι όλες οι αντίστοιχες λίστες είχαν μέσα το τραγούδι και με ευχαρίστησε ιδιαίτερα οι υψηλές θέσεις που του δίνανε. Ωστόσο εγώ δεν μπορώ να το ανεβάσω παραπάνω λόγω των κομματιών που θα δείτε παρακάτω.
(9) Rooftop - FT. ISLAND
Ως παλιά Kpop Stan γνωρίζω καλά το ποσό σκληρά παλεύουν οι μπάντες της βιομηχανίας, ιδιαίτερα αυτές που είναι γύρω μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Άλλες παλεύουν να αποκτήσουν μια θέση στον ήλιο και άλλοι θρύλοι ακόμα και αν τους έχει ξεχάσει ο κόσμος πια φτιάχνουν ακόμα μουσική για τους πιστούς θαυμαστές τους. Χαίρομαι πολύ που οι FT.ISLAND τράβηξαν την προσοχή του κόσμου με αυτό το πανέμορφο κομμάτι. Έδωσαν σε αυτούς που δεν τους ξέρουν μια καλή γεύση του τι θα πει όμορφος στίχος, ισορροπία μεταξύ φωνητικών και ραπ και φυσικά ζωντανή μουσική.
(8) MOMOLAND - I'm So Hot
Τι και αν πείτε ότι είναι το ίδιο με τα προηγούμενα, τι και αν πείτε ότι τα κορίτσια δεν έχουν ταλέντο, τι και αν πείτε ότι είναι προβληματικές εγώ θα σας πω ότι μια χαρά το τραγουδάγατε και το χορεύατε δίχως τέλος μαζί με τα προηγούμενα τραγούδια. Τα κορίτσια πέρασαν μια δύσκολη χρονιά με ψεύτικα σκάνδαλα, με τραυματισμούς, με αποχώρησεις μελών και με αδιάκοπη κριτική παρόλα αυτά μετέφεραν ένα άκρως διασκεδαστικό τραγούδι που αλλάζει την διάθεση όλων προς το καλύτερο. Είμαι περήφανη για αυτές γιατί έχουν βελτιωθεί πολύ και πραγματικά προσπαθούν να χαμογελάνε ανεξάρτητα από τις δυσκολίες που υπομένουν.
(7) Heize - We Don't Talk Together
YOU ARE READING
Kpop Εγκυκλοπαίδεια || Ολοκληρωμένη
Random❝ Η δική μου Kpop Εγκυκλοπαίδεια ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #58 στο τυχαίο ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 Opinions ✌️ Υψηλότερη θέση: #47 Kpop