Αυτή είναι μια λίστα με τρομερά τραγούδια που δυστυχώς δεν έχουν αναγνωριστεί ή δεν έχουν λάβει την αγάπη που έπρεπε.
(1) INFINITE - Tell Me
Το πιο πρόσφατο τραγούδι των INFINITE παρόλο που πήρε αρκετές νίκες δεν κατάφερε να μπει στις κατηγορίες των βραβείων μαζί με τους ίδιους. Σε αυτό το άλμπουμ έγιναν καταπληκτικά πειράματα στο είδος των τραγουδιών χωρίς φυσικά να χαθεί το μουσικό χρώμα. Το Tell Me είναι το πρώτο EDM τραγούδι των INFINITE, έγινε γνωστό με βάση τις άριστες κριτικές και τις πωλήσεις όμως δεν πήρε όση αγάπη του άξιζε.(2) OH MY GIRL - Closer
Το πιο γνωστό τραγούδι των κοριτσιών πριν πάρει την θέση του το Secret Garden άξιζε αρκετές νίκες. Με ένα φανταστικό βίντεο κλιπ και με τον μυστηριώδες και πρωτότυπο ήχο του ήταν διάσημο για το 2015. Αυτά όμως δεν έφταναν για να πάρει κάποια νίκη σε μουσικό σόου αλλά κέντρισε προσοχή και το άλμπουμ μπήκε στα hot 100 του Billboard κατακτώντας την έβδομη θέση. Είναι φανερό ότι το τραγούδι άξιζε πολλά παραπάνω και αυτό το διαπιστώνουμε και στις προβολές καθώς έχουν περάσει 3 χρόνια και το βίντεο δεν έχει φτάσει στα 10 εκατομμύρια.
(3) Red Velvet - One Of These Nights
Η κορυφαία μαγική και συγκινητική μπαλάντα των Red Velvet πήρε μόνο μια νίκη. Τα κορίτσια απέδειξαν στο κοινό ότι σίγουρα μπορούν να τραγουδήσουν. Το τραγούδι παίχτηκε στο ραδιόφωνο, οι ίδιες επισκέφτηκαν αρκετά σόου για την προώθηση του και εντυπωσίασε με τον ήχο και το παραμυθένιο βίντεο κλιπ του. Μέχρι σήμερα το τραγούδι αυτό θεωρείται η καλύτερη μπαλάντα των Red Velvet και τις κατατάσσει στα κορυφαία 5 Girl Groups που οι φωνές μπορούν να πραγματοποιήσουν μουσική αρμονία. Τα καταπληκτικά φωνητικά, η αρμονία και η ερμηνεία του είχαν το χαμηλότερο αποτέλεσμα από όλα τα τραγούδια τους, αδίκως κιόλας.
(4) Lovelyz - WoW
ESTÁS LEYENDO
Kpop Εγκυκλοπαίδεια || Ολοκληρωμένη
De Todo❝ Η δική μου Kpop Εγκυκλοπαίδεια ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #58 στο τυχαίο ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 Opinions ✌️ Υψηλότερη θέση: #47 Kpop