!!!!; questions

475 55 31
                                    

Bunu okumasanız da olur vazgeçtim ama silmeyeceğim bölümü çünkü neden sileyim ki skkwksjw.

Evet.

Uzun sayılabilecek bir süre önce kitap final yaptı. Zaten kısa hikaye olduğunu söylemiştim ama bu kadar kısa olduğunu tahmin etmemiştim açık konuşmak gerekirse.

İlk başta, size kitap final yapsa bile özel bölüm geleceğini söyledim. Hatta birkaç tane de özel bölüm fikri geldi aklıma. Bunlardan sadece bir tanesini yazdım ama o da yarısına kadar. Gerisini getirmedim.

Neden getirmedim?

Aslında yazacaktım. Ama sonra dedim ki, bu kitap zaten final yaptı. Ve biraz da okuyucunun hayal güçlerine bağlı olarak bitirmiş sayılayım. Anlamadıysanız diye daha uzun bir şekilde örneklendirme de yaparak anlatayım.

Kitabın son bölümünde, kurtulduklarını ve mutlu olduklarını yazmıştım. En sonunda ise ucu açık bıraktım.

Sonunda mutlu bir şekilde saklanarak da hayatlarına devam ediyor olabilirler, Roseanne Jungkook'u bırakıp kaçmış olabilir ya da Jungkook yakalanmalarına sebep olmuş olabilir. Belki Lalisa onları polise verdi ya da Yoongi ihanet etti. Bir şekilde bulundular ya da polislerin onları aradıklarını öğrendiklerinde kaçarken yakalandılar.

Dediğim ve verdiğim örneklerdeki gibi bir son da olabilir, tamamen size bırakmak istedim. İnanın bana bu kesin bir son yazmaktan çok daha iyi oldu.

Üzgünüm ama benden bu kadar. Eğer bölüm zannedip sevdindiyseniz özür dilerim, yazdığım bu kısacık yazıdan sonra beni biraz olsun anlamış olmanızı umut ediyorum.

Kitap zaten beklediğimden de fazla ilgi çekti, bu kadarını hiç düşünmemiştim.

Uzatmayı kesinlikle isterdim ama kısa bir kaçış hikayesini otuz bölümle falan anlatsaydım çok saçmalardım ve böylesine bir kitap da asla içime sinmezdi. Yani bu herkes için kötü olurdu.

Eğer o kadar istiyorsanız yazmaya devam edebilirim. Yazacağım da zaten.

Her neyse, amma uzattım.

Diğer kitaplarıma da bakmanızı öneririm, ortalama olarak aynı konuları (macera, gizem, fantastik gibi) farklı karakterler arayıcılığıyla anlatıyorum. Tabii tam aynı konular değil ama aynı tür kitaplar. Neyse, ben anlatamadım ama siz anlamışsınızdır herhalde.

Ya da vazgeçtim bakmanızı önermem, orada battıkça batıyorum çünkü ama siz bilirsiniz.

Hoşçakalın, kendinize iyi bakın ve sağlıkla kalın! Malum, koronavirüs denilen bir hastalık var ve okuyucularım hatta arkadaşım olan sizlere zarar gelsin istemiyorum❤️

alcatraz's award ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin