7 bölüm 'Demon '

2.6K 136 29
                                    

Biraz daha öyle durduktan sonra Derek içeri girdi , ve ben hala şoktaydım , neler olduğunu kestiremiyordum , buraya geldiğimden beri doğa üstü olaylar peşimi birakmiyordu , kafa dinlemeye gelmiştim ama bu pek mümkün olmuyordu.

"Daha iyimisin ?" diye sordu derek yumuşak bir ses tonuyla , alışık değildim bu ses tonuna ve biraz da olsa şaşırmıştım .Agzimdan birşey cikmiyordu , bu yüzden kafami salladim , o ise birden ayağa kalkti " Ben gitsem iyi olacak , sende biraz dinlen bu olanlar seni yormuş olmali " dedi gülümsemeye calışarak ve anlima öpücük kondurup gitti.Onu tanimiyordum pek , ama soguk bakislarina , somurtan suratina alışmıştım ve böyle olmasi tuhafima gidiyordu.Biraz daha yerimde durduktan sonra odama ciktim , isigi actim , ve duvarimdaki işareti görmem ile çığlığı basmam bir oldu , yuvarlak içinde 4 tane üçgen ve onun içindede yuvarlak vardi .Kimseyi bu saatte rahatsiz etmek istemiyordum , lakin böylede duramazdim , aceleyle elime telefonu aldim ve scottun numarasini cevirdim.

***

Bir süre sonra hepsi gelmisti , Stiles dahil. Iceri girdiginde ona tuhaf bakiyordum ama suan daha mühim bir durumumuz vardi.Herkes duvara kilitlenmisti , kim böyle birseyi yazabilir ki , hem ben hiç kimseye kötülük yapmamistim ."Yine hangi bela içindesiniz ? " dedi orta yaslarda olan bir adam , orta yasli olmasina ragmen cok yakisikli görünüyordu , mavi gözleri vardi , kisa kahve rengi saclari ve mükemmel vucudu .Herkes onu görünce gözlerini devirdi ." Ne isin var burada Peter " dedi Scott kaslarini catarak , Peter daha cok yaklasti ve duvari incelemeye basladi , " Size yardim edebilirim " dedi yandan sahte bir gülümsemeyle.Scott birsey söyleyecekken onu elimle durdurdum . " Seni dinliyoruz " dedim Petere bakarak , o ise gülücükle karsilik verdi ve duvari incelemeye devam etti , neden bilmiyordum ama bu adama güvenmiyordum , yinede dinlemek istiyordum sonuçta baska caremiz yoktu , tanimadan yargilamak bana göre olmasada bu adam tuhafti.

Peter biraz daha inceledikten sonra bize döndü , yüzündeki gülücük silinmisti , yerini buz gibi bir bakis almisti."Bu isaret seytanlarin isareti yani cadilarin " dedi bitkin bir sekilde , " Büyük ihtimalle bizi öldürmek için ellerinden geleni yapacaklar ve basaracaklar " diye devam etti , herkes birbirine bakiyordu , " Bizden ne istiyorlar ? neden biz ? " dedi Lydia yatagima oturarak . " , onlar insanlari yönetmek istiyorlar , kötülük yaymak istiyorlar , fakat biz dogaüstü varliklari yönetemedikleri için silmeyi tercih ediyorlar " dedi Peter bakislarini bana cevirerek .Bir süre daha yukarda durduktan sonra asaga indik , herkes oturmus düsünüyordu , bir cikar yol bulmak için , Liam hariç , o korkulu gözlerle etrafi inceliyordu , ona yaklastim ve elimi omuzuna attim " Korkma .bisey olmayacak " dedim sicak bir gülümsemeyle o ise sakinlesmis durmuyordu , hala ayni gözlerle bakmaya devam ediyordu , neden bilmiyorum ama kendimi ona cok yakin hissediyordum , benim için bir kardes gibiydi sanki , içimden bir ses onu korumam gerektigini söylüyordu.Onu rahatlatmak için ona sarildim o ise karsilik verdi , ve ayrildiktan sonra gülümsedi.Stiles in sesi bizi böldü " Yani ben ve Joyce'u öldürmeyecekler mi ? " diye sordu Stiles kaslarini catarak , " Hayir , ama bizi öldürmek için sizi kullanabilirler , içinize seytan girebilir ." dedi Peter göz kirparak ve gülmeye basladi , bunun neresi komikti simdi ? Peter'in sözleriyle ürpermisstim , Liami yatistirmaya calissamda aslinda bende korkuyordum , herkes Petere öldürücü bakislar atiyordu , bir kaç dakika sonra herkes eve gitmisti , Derek benimle kalmayi tercih etmisti , ona minnettardim herzaman yanimdaydi ihtiyacim oldugunda , o gercekten iyi biriydi."Uyusan artik , yoruldun " dedi Derek yanima oturarak , " Uykum yok " diyebildim sadece , dudagimi isiriyordum aglamamak için , ben korkuyordum , onlara alismistim bisey olmasindan korkuyordum , onlari kaybetmekten korkuyordum ." Korkma ben yanindayim " dedi Derek yanagimi oksayarak , bu beni rahatlatmisti , bana dokunmasi bana iyi geliyordu , ruhuma iyi geliyordu.

Kendisi ölümle tehdit ediliyordu fakat beni koruyordu , beni teselli etmeye calisiyordu , Nasil bukadar rahat bukadar korkusuz olabiliyordu anlam veremiyordum dogrusu.Biraz daha oturduktan sonra Derekin zoruyla misafir odasina gittim uyumak için , malum benim odamda o isaret vardi ve ben korkudan uyuyamazdim , bir kaç saat sonra uykum hala gelmiyordu , fakat Derekin odaya girdigini gördüm ve uyuma numarasi yapmaya basladim , nefesimi kontrol etmeye calisiyordum anlamasin diye , bir kaç dakika sonra Derek yanima gelip uzandi uyku bastirmisti artik sonunda uyuyabilirdim.

Merhaba güzellerim iste yeni bölüm geldi gecikmeden dolayi çok özür dilerim , bu arada yin&yang'in yeni bölümüde geldi okuyabilirsiniz , umarim begenirsiniz , yorum ve oylarinizi bekliyorum :))

Bu arada Multimedyada Peter var :)

" HUNTER" ( derek hale )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin