Merhaba beybiler , bana kizginsiniz biliyorum cok özür dilerim , ama Ilham yoktu ve begeni sayisini görünce moralim dahada bozuluyordu bu yüzden yeni bölümü yazmak için istek yoktu , ama sonra düsündüm ve dedim ki kendi kendime ben kim için yaziyorum ki , kendim için okunsada okunmasada sorun degil üzülecem belki evet ama kendim için yaziyorum icimdekileri dökmek için .Bu benim ilk hikayem o yüzden cok acemice yazilmis olabilir sizden bunun için özür diliyorum , fakat sanirim final olmaya yaklasiyor HUNTER . Aklimda bir çok sey var belki baska bir hikaye ile gelebilirim :)
bu arada hala yorumlara cevap veremiyorum , pcden girince bildirimleri bile göremiyorum :(
Allahtan Mobilden görebiliyorum :) Bu arada bir yanlisi düzeltmek istiyorum bir çok yerde görüyorum . Derek Hale'in gözleri mavi degildir arkadaslar iyice bakin göreceksiniz :)
bu bölüm ask bölümü umarim begenirsiniz öpüldünüz :))
bu arada multimedyada Lucifer var :))
Yeni bir güne gözlerimi açtığımda karşımda Derek'i görmeyi hiç beklemiyordum , karsimdaki koltukta uyuya kalmıştı , ne kadar süredir odamdaydi ki ? Tüm gece burada mi kalmisti yani , düsüncesi bile heyecanlandiriyordu beni . Ne de güzel uyuyordu öyle adeta bir meleği animsatiyordu . Sessizce yatagimdan kalktim ve yavaş adimlarla Derek'in oldugu yere yürümeye basladim , uyandirmak istemiyordum , sadece özlemistim ona dokunmaya ihtiyacim vardi . Dizlerimin üzerine cöktüm ve elimi yumusak yüzüne degdirdim , okadar iyi geliyordu ki ona dokunmak , ruhum besleniyordu sanki , Derek olmasa yasayan bir ölüymüsüm gibi .Elim teninde gezinmeye devam ederken yukariya dogru cikiyor ve saçlarina dogru gidiyordu , istemsizce ayaga kalktim ve saçini kokladim , neler yaptiriyordu bu adam bana böyle ? . Birden Derek'in kucagina düsmem ile neye ugradigimi sasirdim , Derek beni simsiki tutmus gülümseyerek bana bakiyordu . « Birak beni !! » diye cirpinsamda hiç birseye yaramiyordu bir kurtadama karsi cok gücsüzdüm . Kahretsin üstelik rezil olmustum .
« Joyce , istedigin kadar cirpin , seni artik birakmicam . Cünkü eger Joyce Carter yoksa Derek Hale de olmaz . Sen benim yansimamsin. » diye fisildadi Derek beni daha siki tutarak .
Daha sakin durdugumu ve cevap vermedigimi görünce bana dogru yaklasti ve anlimdan öpüp yere birakti . « Kurt gibi acim , birseyler yesem iyi olacak » dedi Derek kikirdayarak ve göz kirparak asaga indi , bense hala ayni sekilde duruyordum . Bir kaç dakika sonra kendime gelip kendimi banyoya attim ve sicak su ile kendimi rahatlattim , bir süre daha durup ciktim , üzerime siyah kot ve kirmizi bluz gecirip saçimi at kuyrugu yapmistim , gözlerime ise rimel sürüp asaga inmeye hazirlaniyordum ki , birden arkamda bir kipirti hissedince hizla döndüm , tahmin ettigim kisiydi ; Lucifer.
Bukez herzaman ki gibi durmuyordu , gözleri pariltisini kaybetmisti sanki , gözlerinde aci vardi bu okadar yogundu ki bunu hissede biliyordum « Lucifer , sen iyimisin ? » dedim ona dogru yaklasarak , o ise yatagimin üzerine oturdu ve basini egdi « Bilmiyorum Joy , degisik seyler oluyor » dedi bukez gözlerimin içine bakarak . « Ne gibi ? » diye sordum yanina oturarak , « Ben seni gördüm , Derek ile ve .. bilmiyorum birden surda bir aci hissetim » dedi kalbini göstererek , saskinlikla Lucifere bakiyordum , « Bu ne demek Joy , ben anlamiyorum insani duygulari bilmiyorum , ben kendimi boslukta gibi hissediyorum , bu ne demek ? » diye sordu ellerimi tuttup , gözlerimin içine bakiyordu , ve bu isimi zorlastiriyordu , gözlerinden bir damla yas aktigini gördügümde ise saskinliktan kücük dilimi yutacaktim , Lucifer gözündeki yasi eliyle dokundu ve parmagindaki islakliga bakiyordu anlamsizca , sanirim ilk defa agliyordu . Bu beni derinden etkilemisti , hizla Luciferi kendime cekip sarildim simsiki hiç birakamayacak gibi . Ama bu yanlisti biliyordum , cünkü birakacaktim .
« Kalbimdeki agri hafifliyor bana sarildiginda » dedi bukez , kendimi ona daha fazla bastirdim .
Ve ayrildim yavas yavas , « Git artik , islerin yok mu senin ? Insanlarin canini yakmak gibi seytansin sen , seytan gibi davran » dedim gülmeye calisarak , o ise bu söyledigime sadece gülümsedi ve ayaga kalktik , pencereye dogru yürüyordu ki birden durdu ve bana döndü , ve bana dogru yürümeye basladi yavas adimlarla , karsimda durdugunda ise elimden tuttup beni kendisine cekti , saskin gözlerle bakiyordum ne yapiyordu bu adam ?
Elinin tersiyle yüzümü oksadi ve belimde duran eliyle kendisine dahada çok cekti sanki bu mümkünmüs gibi yüzü git gide daha yaklasiyordu , neden birsey yapamiyordum , öylece kalakalmistim , kokusu burnumu doldurdugunda ise basim dönmeye baslamisti sanki bunu anlamis gibi daha siki tuttu beni , dudaklari , dudaklarimi bulacagini sandigimdan gözlerimi kapamistim , dudagimin kenarindan öpüp tekrar cekildi ve hizli adimlarla pencereye dogru gitti ve arkasina bile bakmadan atladi. Bir kaç dakika olayin sokunu atlattiktan sonra dudagimin kenarinda bir yanma hissetim , git gide bu dahada siddetleniyordu , hizla banyoya kostum ve aynadan baktim , gördügümle ise kalakaldim . Dudagimin kenari kizarmisti ve pürüzlü duruyordu gercekten yanmis gibi . Bu nasil olabilirdi , bana ne oluyordu ?
Gün boyunca odamdan cikmamistim , Lydia ve Stiles'in israrlarina ragmen , kendimi yorgun hissediyordum , kolumu kipirdatacak halim bile yoktu sanki ruhum cekilmisti , bir üsüyor bir terliyordum . Birden kapi acildi ve Derek belirdi , yanima hizli adimlarla geldi , « Neyin var Joy , evdekiler odadan cikmadigini söylediler » dedi telasli bir ses ile elini anlima bastirdiginda ürperdim , eli çok soguktu , veya sorun bendeydi « Atesin var , tenin beyazlasiyor » dedi kaslarini catarak « dudagina ne olmus ? » dedi elini dudagimdaki yaraya dokunarak . « Ben ..bilmiyorum...yorgunum » dedim gözlerimi kapayarak , « uyuma Joy sakin uyuma » duydugum en son sey buydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" HUNTER" ( derek hale )
FanfictionMükemmel bir avci olan Joyce Carter'in doga üstü hayati ~