Uyu bakalım son rahat uykularını, bir daha böyle rahat uyuyamayacaksın...
___☆____
4 saatlik bir yolculuğun ardından Taehyung arabayı durdurdu. Şehrin bilinmeyen kısımlarına gelmiştiler. Kirli sokaklar, kötü kokular ve birbirinden zararlı insanlar...
Taehyung arabayı sokağın başında park etti. Yan tarafına dönünce jinin hala uyuduğunu gördü. Uyurken masum bir bebek gibi görünüyordu. Gerçi uyanıkken de çok saf ve masumdu.
Taehyung boğazını temizleyip jini omzundan dürttü. Jin gelen dürtülerle gözlerini kırpıştırıp kalktı. Biraz etrafına bakındı. Gördüğü sokak onu ürpertmişti.
"Geldik mi?" kafasını taehyunga cevirip sormuştu.
"Evet, geldik. Burası çok tehlikeli. O adamlar bulabilirler ama bulmaları birkaç gün sürer. Burada 2-3 gün kalıp gideceğiz. " jin kafasını salladı.
"Şimdi dışarı çıkacağız ve sen sakın yanımdan ayrılmıyorsun" jin onu onaylayan mırıltılar çıkardı.
Taehyung arabanın kapısını açıp çıkınca jin de onu takip edip çıktı. Taehyung etrafına göz gezdirdi. Tehlikeye karşı her zaman hazırlıklı olması gerekiyordu. Jine işaret verip yürümeye başladı. Jin usulca onu takip etti.
Ara sokaklardan birinden bir grup çıktı. Yaklaşık 4 kişiydiler. Jin korkuyla hemen taehyungun arkasına geçti. Taehyung sakince yürümeye devam ediyordu. Adamların jine olan bakışı onu daha da korkutuyordu.
Adamlardan biri önlerine geçip durdurdu onları. Taehyung adamı baştan aşağı süzüp gözünü devirdi.
"Ne istiyorsun?" adam kahkaha attı. İsteklerini dile getirme zamanı gelmişti.
"Zekisin seni sevdim" Taehyungu işaret ederek konuşmuştu.
"Değerli neyin varsa ver ve şu arkadaki oğlan. Fiziği güzel, bedenine izlerim çok yakışır. Sonra da belki satarız. Güzel para eder ha?" Taehyung sakinliğini korurken jin daha da sığındı önündeki bedene.
"Peki, al. Senin olsun. Ben tadına baktım zaten" Taehyungun söyledikleriyle jin dondu kaldı. Ne diyordu bu adam! Hani onu koruyacaktı? Yoksa yalan mıydı hepsi?
Adam sırıtıp arkasındaki birini jine yönlendirdi getirmesi için. Adam kafasını sallayıp jine doğru gitti. Tam jini kolundan tutup götürecekken taehyung adamın kolunu tuttu ve döndürdü. Adam acıyla bağırdı. Taehyung ayağını adamın kasıklarına sert bir şekilde vurup itti. Yere düşen adam acıyla bağırıyordu.
"Ama alabilirsen alırsın" taehyung sırıtıp ona doğru gelen adamlara vurmaya başladı
Durumdan faydalanmak isteyen patronları jine yaklaştı. Cebinden çıkardığı bıcağı jinin boğazına tutup kendine çekti. Jin korkuyla gözlerini kocaman açtı.
"Bırak, lütfen bırak! Taehyung yardım et!" Taehyung duyduğu sesle jine döndü. Gördüğü şey sinirlerini hoplattı. Ona demir sopayla vurmaya çalışan adamın yüzüne tekme atıp sopayı aldı.
"Ona dokunursan seni doğduğuna pişman ederim piç herif" Adam kahkahalarla güldü. Sonra aniden ciddi yüz ifadesine bürünüp bıcağı jinin boynuna sürttü. Bıcağın deriye değmesiyle jin acıyla bağırdı. Teni acıyordu ve kan hafiften akmaya başlamıştı.
"Gördün mü? Benimle her düzgün konuşmadığında ona yeni bir çizik hediye edeceğim" Taehyung sinirle ileri doğru atıldı. Adama daha ne olduğunu anlamadan jin kollarında çıkmış demir sopayla vücuduna darbe alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUARD / Taejin
Fanfiction[ Tamamlandı.] Koruma Kim Taehyung ve Üvey Annesi Tarafından Öldürülmek İstenen Kim Seokjin