Sabah erkenden yola çıkmıştılar. Birlikte yolculuk yapmak ikisi için de çok eğlenceliydi. Seul'e varmak için tam tamına 6 saat yolculuk yapmak zorundaydılar ama beraberken zaman hızlı akıyordu ve ikisi de hiç şikayetçi değildi.
"Taehyungie uykum geliyor" uykulu bir sesle konuşunca taehyung kıkırdadı
"Biraz uyu bebeğim" jin kenetli ellerini öptü ve kafasını koltuğa yasladı. Koltuğu biraz geriye yatırmış ve rahat bir pozisyon almıştı
"Taehyung en fazla 2 saat uyuyacağım sonra uyandır beni" taehyung kafasını salladı ve kenetli ellerini okşadı.
Jin gözlerini kapatıp uykuya daldı. Dün geceden yorgun olduğu için hemen uyumuştu.
°
"Efendim hallettik artık bizim peşimizi bırakın!" Hyuck namjoona sert bir şekilde bakarken konuştu.
"İşinizi yaptınız bırakacağım tabii ki ama siz beni hiç görmediniz duydunuz mu yoksa kökünüzü kuruturum" namjoon'un alaylı cümlesi mark'ı korkutmuştu.
"Yemin ederiz seni görmedik biz!" Namjoon keyifle kafasını salladı.
"Hyuck emaneti ver!" Hyuck çekmeceden silahı çıkartıp namjoon'a uzattı.
"Umarım bir daha karşımıza çıkmazsın!" Namjoon silahı beline koydu
"Sikimde değilsiniz" ikisine acıyarak bakıp çıktı evden namjoon. Şapkasını daha da indirip maskesini taktı.
Issız sokaklarda yürürken jin ve taehyung ikilisinin ölümünü zevkle izleyecek ve yoongi denen herifi gebertecekti. Annesi onlar yüzünden hapiste ve kim bilir ne haldeydi.
Kendisi bir kaçak olarak aranıyor ve bulunduğu anda en büyük cezayı yiyecekti. Bunu asla istemiyordu ve kanına işleyen bir intikam duygusu vardı. O intikamı alacaktı.
°
"Duralım ister misin?" Taehyung'un sorusuyla jin kafasını iki yana salladı
"Hayır çok çabuk varalım istiyorum çok özledim onları" taehyung kafasını salladı
"En kısa sürede oraya varmaya çalışalım o zaman" jin kafasını salladı
"Müzik açabilir miyim?" Taehyung kafasını salladı.
"İzin almana gerek yok bebeğim, biliyorsun benim olan her şey senindir de" sözlerinin sonunda göz kırpıp yola odaklandı
Jin radyoya açtı. Açmasıya arabada müzoğin hafif ve duygulu notaları yükseldi.
Belki de sana layık değilim
Belki de sevgimiz çokça yaşayamayacak
Jin sözlerdeki duygusallıkla yutkundu. Zaten içinde olan kötü bir his vardı ama o bunu görmezden gelmişti.
Bizi yaşatmayacakları
Bizim sevgimizi yaşatmayacakları bu dünyada
Ne diye varolalım?Jin pencereyi yarıya kadar açtı. Sözler güzel ama karanlıktı.
Ölsem bile sen
Her zaman senTaehyung hafifçe jine baktı. Camdan bakan jin dışarıyı izliyordu. Yüzündeki ifadeyi tam olarak göremese de taehyung ellerini birleştirdi.
Sevgilim bu aşk bizi ölüme götürse bile
Beni sevmeye devam edecek misin?Bana yine parlak gözlerle bakacak mısın?
Gecelerce tenimde tenini dinlendirecek misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUARD / Taejin
Fanfiction[ Tamamlandı.] Koruma Kim Taehyung ve Üvey Annesi Tarafından Öldürülmek İstenen Kim Seokjin