İki Yeni Öğrenci

339 18 7
                                    


Günlüğüme yavaş yavaş dalmışken gelen sesleri bile algılayamamıştım . Arkamdan biri seslenince hızla dönerek ona baktım . İkimiz de birbirimize şaşkınca bakıyorduk . Bu kişi ise Hawk'tı . Hawk SnowWhite .

Onu görür görmez öncelikle günlüğümü kapamış sonrada üzerindeki adım görünmesin diye de ters çevirmiştim ama bu seferde büyük annemle benim resmim kapak gibi ortadaydı . Hızla kitaba sarılarak onu sakladım . Hawk'a bakıp ' Sen burayı nereden biliyorsun ? ' diye sordum . Aslında bu soruyu onun bana sorması gerekiyordu çünkü burayı benim kadar iyi bilen tek kişi o idi .  

Hawk'ta egolu bir şekilde gülerek bana cevap verdi . ' Benim burayı bilmem çok normal peki ya sen nasıl buldun burayı ? ' diyerek .  Ben de hızla konuştum . ' Okula geldiğim ilk yılda da bir sakarlık yapmıştım . Saklanacak bir yer ararken burayı buldum tabi . ' . Bana süzercesine baktı ve ' Epeydir burayı biliyor olmalısın o elindeki ne ? ' dedi . Hızla elimdekini daha da saklayarak *Resmen üzerine yattım.*  'Bu çok özel bir şey . Kimse göremez . ' dedim . Tekrar aynı şekilde bana bakmaya başladı . Daha sonrasında da şaşkınca bana bakmaya başladı . Sonra da yüzü keskin bir hal almıştı . Büyük bir ciddiyet ile benim bir Cinderella olup olmadığımı sordu .

Ona şaşkınca bakarken ' Bir cevap bekliyorum . O yüzden mi soyadını söylemedin ? ' diye söylendi . Bende hemen ' Ne hayır . ' diyerek inkar ettim . Hawk'ta sinsice bana bakarak ' Kanıtla ' dedi . Sonrasında da tekrar konuştu . ' Önce soyadını söyle . Sonra günlüğün kapağını göster . Daha sonrada sana inanayım . ' dedi . 

Tam bir şey söyleyecektim ki görevli bir kız yanımıza geldi . İkimiz de ona bakmaya başlamıştık . Kız ise konuştu . 'Rose değil mi ? Her yerde seni arıyordum . Okula yeni öğrenciler gelmiş ve müdire Cinderella senin okul rehberi olarak onlarla ilgilenmeni ve okulu gezdirip sınıflarına yerleştirmeni istedi . ' diyerek .  Rehberlikte nereden çıkmıştı hiç bilmiyordum ama bu kız hayatımı kurtarmıştı . Hemen kıza ' Evet Rose benim . Yeni öğrenciler okulun kapısında olmalılar . Yoksa bahçeye giriş yaptılar mı ? ' dedim . Kız ise ' Evet bahçeye girmek üzereler . ' dedi . Bende ' Peki o halde ben gideyim . ' diyerek kızın yanından geçip gittim . Günlük ise bende kalmıştı . Şimdi ne yapacaktım . 

Kız da peşimden gelmeye başladı . Daha sonrasında da konuştu . ' Hey beni bekle ! ' . Arkamı dönüp önünde durdum ve o da ' Şey ... ' deyip durdu . Bende ' Ne ! Acelem var hadi . ' dedim . Daha sonrada konuşmaya başladı . ' Beni büyük anneniz gönderdi . Yanında biri varsa kimliğini gizli tut dedi . Şimdi ise gerçekten bahçeye gitmelisin Müdire ile birlikte yeni öğrencileri karşılayacaksınız . Bu arada bir şey ihtiyacınız var mı diye de sormamı istedi . ' diyerek . Ben de mutlu bir şekilde ' Tam zamanında geldin çok teşekkür ederim ve bu kitabı okumadan , kimseye göstermeden müdirenin odasına görünmeyen bir yere bırakırsan çok sevinirim . ' dedim . Karşımdaki kızda gülümsedi ve ' Merak etme kimsenin özel şeylerine dokunmam ' diyerek günlüğümü elimden alıp uzaklaştı . Bende bahçeye doğru yürüdüm . 

Vardığımda ise birbirine çok benzeyen bir kız ve erkekle karşılaştım . Yanlarında ise ebeveynleri vardı . Sanırım büyük anneleri idi . Hızla yanlarına ilerledim ve sonrasında da büyük annem gelmişti .  ' Okulumuza hoş geldiniz ' diyerek gülümsedim . Daha sonra büyük annemde beni tekrar etti . Öğrencilerin büyük annesi ile tanışıp el sıkışmışlardı . Daha sonra onlar konuşmak için müdür odasına gittiler . Ben ise öğrencilerle baş başaydım .  

Yeni öğrencilerin erkek olanı sürekli aynaya bakıyordu . Ben de onu şaşkınca izliyordum . Daha sonra yanındaki kardeşine dönerek elimi uzattım ve kendimi tanıttım . ' Ben Rose memnun oldum ' diyerek . Kız ise umursamazca bana baktı ve sonra elimi elinin ucuyla tutup sahtece bir gülümseme ile ' Bende Ambrosia Uyuyan Güzel memnun oldum . ' dedi . Daha sonra yanındakini kardeşini dürterek beni görmesini sağladı . Çocuk bana şaşkınca bakarken ben bir kez daha elimi uzatıp kendimi tanıttım .  O da kendini tanıttı . ' Ben de Adonis çok memnun oldum ' diyerek . 

Ama sonrasında bir anda beni şaşırtacak bir şey yaparak elimi sıkmak yerine öptü .  Beni şaşkınca gören Ambrosia ' Takma onu . Fazla prenstir . ' dedi .  Ben hızla kendimi toparlayıp onları içeri davet ettim . Ambrosia yanımdan geçerken hala kurumakta olan üstümü fark etmişti . ' Hey bu halin de ne böyle ' diye sordu daha sonra . 

Bende ' Ah sormayın ufak bir kaza . ' diyerek önden yürümeye başladım . O sırada Adonis bir video izliyordu . En son duyduğum şey ' #SüsBalığıC (Süs balığı si) olmuştu . Arkamı dönüp başımı telefona sokmuşken oradaki kişinin ben odluğumu anlamıştım . 

Ah utanmadan bir de beni mi videoya çekmişlerdi inanamıyordum . Adonis sonrasında ' Evet gerçekten bir  kaza olmuş . ' dedi . Bende uflayarak yola devam ettim . ' Bir an önce sizi sınıfa götüreyim en iyisi . ' dedim ve ikisinin elinden de kağıtları aldım . Daha sonrasında bizim sınıfta olduklarını fark ettim . İkisine dönerek ' Aynı sınıftaymışız gelin . ' dedim . İkisi de beni takip ederken onları kendi sınıfıma götürdüm . Kapıyı tıklatıp kapıyı açtım ve ikisinin girmesini söyledim . Ben ise girmeyecek ve üstümle başımı düzeltecektim çünkü . 

Adonis çoktan girmişti ama Ambrosia girmemişti daha sonra bir anda beni de içeri sokarak kendi kapıyı da arkamızdan kapamıştı . Ben ona üzgün ve şaşkınca bakarken o gülümsüyordu . Tüm gözler bana dönmüş herkesin içinden güldüğüne emindim . Hızla en arka sıralardan birine oturup kafamı gömdüm . 

Ders sonunda LingLing ve Astoria yanıma gelmişlerdi . Ben onları umursamayarak çantamı aldığım gibi büyük annemin odasına yürüyordum . Tam onlara dönüp ' Gelmesenize peşimden ' derken bir anda önümde olduğunu fark etmediğim birisine çarpmıştım .  İkinci sakarlıkta BİNGO !

Astoria ' Ups '  dedi . LingLing'te öylece durmuştu . Bende ' Af edersin ' diyerek önüme dönmüştüm ki ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı .

Umarız bölümü beğenmişsinizdir . 

Yeni bölüm için gereken şey sadece 7 oy .

Dün 7 oy erkenden gelmişti ama anca bugün atabildik . 

Bölüm Soruları :

-Sizce  Rose kime çarptı ?

- Ambrosia Rose'ye neden böyle bir şey yaptı ?

- Adonis'in Roser'nin elini öpmesine ne diyoruz ??

- Hawk'ın davranışlarını nasıl buldunuz ???

...

Yeni bölümlerde görüşmek üzere .

İnstagram : regall_academy

Regal Academy : Two Kingdom - Snowwhite/CinderellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin