Okul Günü

430 22 4
                                    


Geliyorumm !!

Aa siz burada mıydınız ??? Ee o zaman herkese merhaba . Bilmeyenler için kendimi tanıtayım . Ben Rose Cinderella . 16 yaşındayım ve büyük annemin okulunda okuyorum . Tam bir prenses olsamda sakarlıklarım beni yüz üstü bırakıyor . Okulda en yakın arkadaşım LingLing . Kendisi çok uzaktan okulumuza gelmişti ve kendisi de benim gibi bir prenses . Sanırım krallığının adı IronFan'dı . Evet evet Ironfan . Orası buraya çok uzaktı ama bir kere gidip görmeyi çok isterdim . 

Arkadaşım LingLing ile aynı sınıftayız ve bu da yaşıt olduğumuzu gösteriyor . Size bir sır veriyim mi ? LingLing bir üst sınıftan prens Travis'e aşık ! Ama sakınnn , söylemeyin ha bu aramızda .Ah az önce kime bağırdığımı merak ediyorsunuzdur . Hemen açıklıyayım . Kendisi benim annem Clara . Okula geç kalmak üzereyim ve annemde beni ikaz ediyor . 

Her neyse siz birazcık bekleyin bende giyinerek hemen çıkayım . . .

Giyindikten sonra biraz saçlarımla uğraştım . En sonunda hazırdım ve odadan çıkarak yavaşça merdivenleri inerek ana solana gittim . Annem oradaydı ve beni görünce neşelendi . ' Hadi ilk derse geç kalmadan gidelim . ' demişti . Ve evet söylemeyi unuttum . Annem bu yıl bizim okulumuzdaki yeni moda öğretmeni idi . Modayı çok severdim ve öğretmeni ise annemdi . Başka ne kadar şanslı olabilirdim ki .

Hemen annemle saraydan çıkarak arabamıza bindik . Doğrudan okula gittik . Okula varınca zil daha yeni çalıyordu . Ben anneme el sallayarak yanından ayrıldım çünkü benim sınıfa gitmem gerekliydi ama annem büyük annemin yanına uğrayacaktı . 

Hemen sınıfa girerek LingLing'in yanındaki sıraya oturdum . Bu arada sıralarımız tek kişilik . Benim arkamdan da öğretmen gelmişti . Dersimiz hiç sevmediğim ve sabah asla çekilmez bir ders olan Geometriydi . Hala benim niye böyle dersler aldığımı kendi kendime sorguluyordum . Hatta sorguladığım tek şey o da değildi . Büyük annem niye okul yaptırmış ve okulda normal dersler vardı .

Sonuçta biz sihirliydik ve geometriyle hiçbir işimiz yoktu . Gelecekteki mesleğimiz ise yetenekli kral ve kraliçeler olmaktı .Bu geometri dersi ile hiç bir öğrenci iyi bir soylu olamazdı ki .

Ben böyle dalıp gitmiş ve düşünüyorken öğretmen bana seslenmişti ama ben onu duyamamıştım . Daha sonrasında LingLing dürtünce kendime anca gelebilmiştim . Şaşkınca ona ve etrafa bakarken en sonunda  öğretmen de konuşmuştu . ' Rose Cinderella . Nereye daldın böyle ? 5 Dakikadır sana sesleniyorum . Hadi kalk ve şu soruyu sen çöz . ' .

Şimdi yanmıştım . Önümde büyük bir geometri sorusu vardı ve ben hiç bu derse çalışmamıştım . Çalışmayı bırakın az önce dersi bile dinlemiyordum . Hemen yerimden kalktım ve öğretmene ' İlk dersten yapmasaydınız bari . ' dedim .Öğretmende bir tebessüm bir yüz hattı bile değişmemişti . Bu da ciddi olduğuna işaretti . Yani benim şimdi o tahtadaki soruyu çözmem lazımdı . Tam tahtaya kalmış ve elime tebeşiri almıştım ki kapı tıklatıldı ve içeri bir kız girdi . Ben onu aşağıdan yukarı , eninden boyuna doğru tararken kız kendini tanıtmıştı . ' Ben Astoria Rapunzel . Rapunzel Krallığının prensesi . ' 

Ona daha dikkatli baktığımda hafif egolu olduğunu düşünmüştüm çünkü öyle gözüküyordu . Ayrıca çokta bilmiş gibi bir tavrı vardı . Öğretmen tam bana dönmüş ve sorumu çözmemi isterken zil çalmıştı . Evet sorudan kurtulmuştum ama o da nesi . O kız doğrudan benim sırama yönelmiş ve benim sıramı kaplamıştı . Ona şaşkın ve bir o kadar da sinirli bir şekilde yaklaştım . Daha sonra elimi sertçe uzatarak , sinirlerime de hakim olmaya çalışarak kendimi tanıttım . ' Ben Rose Cinderella memnun oldum ' diyerek .

Kız ise önce elime sonra bana bakmıştı . Daha sonrasında da elimi tutarak ' Daha öncede söylediğim gibi Astoria Rapunzel memnun oldum ' dedi .  Tam ona oturduğu yerin benim yerim olduğunu söyleyecekken LingLing önümde durdu ve benim yaptığım gibi ona elini uzatarak kendini tanıttı . ' Ben LingLing İronFan ve görünüşe göre sıra arkadaşı olduk . ' diyerekten .

İnanamıyorum . Satıldım ! 

Fena satılmıştım . Hatta en iyi arkadaşım tarafından satılmıştım . Astoria'nın ayağının altından çantamı çekerek önlerdeki boş bir sıraya çantamı koydum ve hızla sınıfı terk ettim . Bahçeye çıkıp rahatlayacaktım .   

Bahçeye çıkıp bir banka oturmuştum ve önümdeki yeşilliği seyrediyordum . Biliyorum tepkilerim fazla abartılıydı ama en sevdiğim favori yerimi kapmıştı o kız . 

Yeşillikleri izlemeye devam ederken omzumda bir el hissettim . Hızla arkamı döndüğümde ise LingLing'i gördüm . Şaşkınca bana bakıyordu . Daha sonra da gelip yanıma oturdu . Ben de hiç zaman kaybetmeden ' O Astoria favori yerimi işgal etti . Ayrıca çok bilmişe de benziyor . ' dedim . LingLing'te gülerek ' Evet doğru gerçektende çok bilmiş . Sen gidince ayağa kalktı ve senin için yazılmış olan soruyu hızla çözdü . Ayrıca yanıma oturup senin neyin olduğunu da sordu . ' dedi . Ben de ona bakıp ' Ne gibi şeyler ? ' diye sordum . 

LingLing'te anlatmaya başladı . Davranışlarım onu şaşırtmış ve tüm bu saçmalamamın ne olduğunu LingLing'e sormuştu . LingLing ise Astoriaya şöyle bir cevap vermiş . ' O oturduğun sıra Rose'nin yeri idi ve orası onun favori sırasıydı ' . 

Astoria bunu bilmesine rağmen ' Evet orasını anladım ama bende sevdim burayı ' diyerek gülümsemiş . Daha sonra LingLing'te gülümsemiş ve ' Evet orası en iyi yerdir . Bende ilk geldiğimde başkasının yerine oturup o yeri sahiplenmiştim ' demiş .

Yaşasın arkamdan çok iyi ordu kurulmuşş :)

Neyse boşverelim artık bunu diyerek yerimden kalkmıştım . Biraz yürüdükten sonra yarım bir şekilde arkamı dönerek LingLing geliyor mu diye baktım . Gelmediğini görünce ' Hadii ne duruyorsun gidelim ve tekrar gidelim . ' dedim . Benim bu cümleme o da gülerek arkamdan gelmeye başlamıştı . Ben ona bakarak yürürken bir anda LingLing beni durdurdu . Onun baktığı yere baktığım da ise gördüğümle gülümsemiştim .

Ne mi gördüm ?

LingLing beni durdurmuştu çünkü biraz ilersinde bir çocuk vardı . Bu çocuk ise Travis idi . Ve size dediğim gibi LingLing Travisten hoşlanıyordu . LingLingle Travis'i gözetlerken Travis'in yanına bir çocuk daha gelmişti . Durun durun durun bir saniye bu çocuk şey değil mi ?  SnowWhite ailesinden bayan Pamuk Prenses'in Torunu !

Şimdi ise şaşkın yüz sayısı ikiye çıkmıştı . Ben okulda olduğunu daha yeni fark ettiğim çocuğa bakıyorken LingLing ise hoşlantısına bakıyordu ve yakında yanımıza biri gelmezse gözlerimizi çocuklardan alamadığımız için yakalanacaktık ama gerçekten yakışıklı çocukmuş . Bunu söyleyebilirim ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İlk bölüm bu kadardı Umarız beğenmişsinizdir :) 

Yeni bölüm için istediğimiz 7 oy ;) 

Şimdiden teşekkür ederiz :))

İnstagram : regal_academy

Regal Academy : Two Kingdom - Snowwhite/CinderellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin