Rose Bir Cinderella

308 17 15
                                    


Hawk ile birlikte bahçeye çıktık . Bahçeden ailemizin yaptığı kamelyaya geçip oturduk ve konuşmak için en iyi zamanı kollamaya başladık . Ben nasıl ona bunları söyleyeceğimi düşünürken o da aynı şekilde düşünüyordu ama ne söylemek için ?

...

&&&

...

Aynanda : Ben bir şey söylemek istiyorum .

Yine Aynanda : Önce Sen .

- Aslında ilk ben söylemeliyim .

Hawk : Benimde bir şey söylemem gerekiyor ama .

- İlk ben söyleyeceğim . O söyleyeceğin şeyi duyduklarından sonra hala söylemek istersen seni dinlerim .

Hawk : Ne oluyor .

- Ben hiç lafı dolandırmayacağım . Burayı bulmam tesadüf değildi buranın varlığından haberdardım ve sen dediklerinde haklıydın ilk başta itiraz etsem de ben ...

Hawk : Sen bir Cinderellasın .

- Evet Cinderellayım ilk başta kabul etmeyip yalana yattığım için de özür diliyorum . 

Hawk : Düşmana özür .

- Ben seni düşman olarak görmüyorum ve senin de beni neyin olarak gördüğünü anladım .

Hawk : Hayır beni anlamadın . Sana öyle çıkışmamın sebebi Cinderellardan olmandı ama seni düşman olarak görmemiştim .

- Neden küçük olduğum , kız olduğum veya beceriksiz olduğum mu ?

 Hawk : Kesinlikle hayır .

- Peki neden o zaman ?

Hawk : Ailenin hatasını sana yüklememek için .

- Hatalı olan senin büyük annendi .

Hawk : Asıl siz hatalıydınız .

- Seninle sabaha kadar uyumadan ve susmadan tartışabilirim hatalı taraf sizsiniz !

Hawk : Hayır hatalı taraf büyük annendi .

- Hayır senin büyük annendi .

Hawk : Yeter bu kadar . Hatalı olan büyük annendi ve sana her şeyi anlatabilirim .

- Asıl ben anlatacağım senin büyük annenin yaptıklarını .

Hawk : İlk ben anlatacağım .

- Prenseslere öncelik vereceksin ilk ben anlatacağım . 

Hawk : İyi anlat büyük annem ne yapmış .

- Büyük annemin aptal aşkını çalmış ki bu asıl sorun değil . Bir de bu okul yapılınca öğrencilerin formunu yırtmış neymiş efendim burası köy okulu olamayacak kadar modernmiş . 

Hawk : Ne ?

- Duydun . Umursadığı şey soylular ve tekrar soylular .

Hawk : Peki ya senin büyük annen . Ne yaptığını biliyor musun ?

- Büyük annen kadar kötü değildir . 

Hawk : Evet en az onunki kadar kötü .

- Dediklerime inandın mı ?

Hawk : Bilmem sen inanırsan belki .

- Anlat o halde dinliyorum .

Hawk : Buradaki tek soylu ve doğru eğitim veren okul buraydı . Ben de bu okulda okumak zorunda kaldım . Başka okullara gidemeyeceğimden eğitimsiz kalıp yaşayacaktım ki ona yaşamak denmezdi . Zorunlu bir şekilde okula başladım . Cinderella sürekli düşmanca bana bakıyordu . Buna tam 2 yıl katlanmıştım . Sonrasında da alışmıştım ama olay bu değildi .  Büyük annen seçimlere hile karıştırdı ve müdür oldu . Biz hiç bozulmamıştık . Büyük annem müdür yardımcısı olacağına emindi ama büyük annen onu bırak müdür yardımcısı annen gibi öğretmen bile yapmamıştı . Okulun yakınına yaklaşmasına izin bile vermiyordu . Okulun bir kaç metre ötesinde görülse bile askerler onu uzaklaştırıyordu . Büyük annen ailemi o okula yaklaştırmadı . Aksine beni de mümkün olduğunca içeri hapsetti . 

Regal Academy : Two Kingdom - Snowwhite/CinderellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin