Hawk yanıma oturup ne olduğunu tekrar sormuştu . Bende hızla ' Ne olacak canım toz kaçtı . ' dedim . Daha sonra gözlerimdeki yaşları silmeye başladım . Hawk ise inanmamış gözlerle bana bakıyordu . Daha sonrasında da ' Üzgünüm ama az önce ağladığını gözlerimle gördüm . ' dedi . Ne güzel . O da görmüş ağladığımı . Hemen ' Hayır önemsiz bir şey değil git sen . ' dedim . Daha sonra dediğimin yeni farkına varıp ' Yani önemli değil hadi git . ' dedim . O da ' Büyük annenle ilgili olduğunu biliyorum hepsi benim hatamdı . ' dedi . Daha sonrasında da ' Savaşı devam etmekte kararlılar sanırım . ' dedi . Daha sonrasında ' Ve sanırım bir prensesle evlenene kadar tahta çıkamıyorum . ' diyerek ekledi . Onun bu sözlerini duyunca direk ona bakmıştım . Heyecanla ' Konuştun mu ? ' diye sordum .
Hawk ' Ne sandın konuşmayacağımı mı ? ' diye sordu . Bende ' Yaani . ' diyerek cevaplamıştım . Hawk'ta '' Asla yapacağımı söylediğim şeyi yapmadan bırakmam . ' dedi . Daha sonrasında da ' Sanırım sıramda upuzun bir talih listesi var . ' dedi . Bende ona ' Yapabileceğim şeyler kısıtlandı . Eğer büyük annemin istediği gibi davranmazsam da beni tahttan alacalarmış ' dedim . Hawk merakla bana bakarken ' Nasıl davranmanı istiyor ki ? ' diye sordu . Bende ' Senden nefret etmemi , Laf sokma dışında hiç bir Snowwhite ile yan yana gelmememi Snowwhiteleri düşman olarak görmemi , narin ve her şeyi kabul eden bir tip olmamı ve son olarak sürekli onun dediklerini yapıp onun gibi davranmamı istiyor . ' dedim . Daha sonrada devam ettim . ' Aksi taktirde ... ' diyerek . Hawk bana bakıp ' Aksi taktide . . .' demişti . Bende devam ettim . ' Başlarından savmak için kralla ... ' diyerek sustum . Zaten o ne olduğunu anlamıştı .
Öylece yan yana oturuyorduk ki yanımıza Ambrosia gelmişti . Bir de bu eksikti yani dimi ? Hawk'ı yanına çağırıyor gelmesi içinde elinden geleni yapıyordu .
Ambrosia : Sizi tebrik ederim bir ekip olup kazandınız ama artık ekiplik kalmadı yani yan yana olmanızı gerektiren bir şey yok . Hawk biraz gelir misin rica etsem !?
Hawk : Ambrosia ne oldu ?
Ambrosia : Ahh Hawk yardım et bacağıma ağrı girdi .
Hawk : Bir anda mı ?
Ambrosia : Evet evet çok acıyor .
Ambrosia'nın bu dediği ile Hawk kalkıp Ambrosia'nın bir elini omzuna atmıştı ve kendisi de Ambrosia'yı tutuyordu . Ambrosia pis pis bana bakarken Hawk onu revire götürmeye karar vermişti . Hawk bana üzgün bir bakış atarak Ambrosia ile uzaklaştı ama Ambrosia'nın ayağına bir şey olmuşa hiç benzemiyordu . Sanırım sadece bizi kıskanmıştı .
Yalancı ! Gerçekten tüm kötüler beni mi bulurdu . Bir de erkekler o kadar aptaldı ki kızı gördükleri gibi kör oluyorlardı . Hele bu kız bir de güzelse . Aynısı Hawk'a da olmuştu işte . Ben ise sadece gidişlerini arkalarından sinirle bakarak izlemiştim ama bana ne oluyordu ?
...
Bankta tek başıma otururken binadan Hawk'ın çıktığını gördüm Etrafı taramaktaydı . Acaba beni mi arıyordu . Saçmalama beni kim ne yapsın . Böyle düşünürken yanıma çoktan biri gelmiş ve oturmuştu . Ona döndüğümde ise Adonis olduğunu fark etmiştim . Onu görünce istemsizce gülümsemiştim çünkü aklıma şu telefonu yüzüne salakça suya düştüğü zaman gelmişti . Benim güldüğümü görünce o da gülümsemişti . Hayır hayır hayır ben ne yapmıştım böyle . Çocuğun yüzüne bakarak gülümsememem gerekiyordu . Yanlış anlayacaktı onu sevdiğimi düşünecekti ayrıca buraya Hawk geliyordu o da bizi böyle görürse yanlış anlardı . Ay ne yapacağım ben ve niye bu kadar endişeliyim . Hem Adonisle yakınlaşsam ne olabilir ki ( Dikkat ette Hawk onu yere sermesin ;) )
Adonis benim gülümsememle resmen cesaretlenmiş gibiydi . ' Ee bugün nasılsın ? ' diye sordu . Bende ' İyiyim merak etme . ' diyerek cevap verdim . Sanırım o da benim yüzümün düştüğünü anlamıştı ve ' Ama bugün yüzün çok asıktı fark ettim . ' demişti . Ben ona şaşkınca bakarken ' Arada telefondaki kendi görüntüm yerine sana da bakıyorum ' dedi bana . Resmen utancımdan kızarmıştım . O ise bana bakıp tatlı tatlı gülüyordu . Gülme lütfen gülme . O kadar tatlı ve yakışıklısın ki büyüne kapılmamak için kendimi zor tutuyorum . SleepingBeauty olduğu içindi sanırım tüm bunlar .
Ben kendime gelmeye çalışırken bir anda bize sinirle bakan Hawk'ı fark etmiştim . Hadi ben Ambrosia'yı sevmiyorum sana ne oluyorsa böyle sinirlisin ? Dur birazzz . Yoksa sen beni mi ... Hayatta olmaz inanmam Hawk kim ki beni kıskansın aynen Rose bunu aklından çıkar o senden büyük o seninle denk değil o senden iyilerini hak ediyor ayrıca o sana bakmaz . Evet relax güzelim Hawk'ı unut !
Adonis : Dışarlarda bir şeyler mi yapsak ?
- Ne gibi şeyler ?
Adonis : Gezmek bir şeyler içmek gibi ?
- Bunu bana mı teklif ediyorsun telefonuna mı ?
Adonis gülerek : Komiksin . Aslında doğru söylüyorsun . Kendime bakmaktan kimseyi gözüm görmüyordu .
- Şimdi görebiliyor musun ?
Adonis : Evet ve çok yakında .
- Beni etkilemeyi kes .
Adonis : Pardon bazen kontrol dışı gelişiyor .
- Özrünü kabul ediyorum .
Adonis : Gidiyor muyuz ?
- Bu aralar olmaz pek bir meşgulüm ama sonra neden olmasın . (Yine Rose'nin aklında bir şeyler var . )
Adonis : O zaman mesajlaşırız ?
- Tabi elbette .
Adonis : Al bakalım benim biricik göz bebeğim telefonumu .
- Numaramı yazdım . Şimdi nasıl istersen kaydedebilirsin .
Adonis : Sen nasıl kaydetmemi istersen .
- Mesela adımla olabilir .
Adonis : Çok sıradan . Zaten rehberimde 5 - 6 kişinin numarası var .
- Ov cidden mi ?
Adonis : Kendimle bir bütün odluğundan dünyayı görmek pek bir kısmet olmadı .
- Şakacı seni .
Adonis : O zaman kaydettim .
- Peki o halde sonra görüşürüz .
Adonis : Moralini düzelttiysem ne mutlu bana .
- Evet düzelttin hatta kimsenin yapmadıklarını da yaptın .
Adonis : Ne zaman istersen bir telefon et ve gelirim .
Daha sonra bir anda telefonum çalmıştı . Sonrasında da Adonis konuştu .
Adonis : Numaram bu istediğin gibi kaydet .
Ve bana öpücük kondurup gitmişti . ( SAKİN OLUN TABİKİSİ DUDAKTAN DEĞİL ! )
Ben onun gidişini izlerken birilerinin sinirlerinin iyice gerildiğini görmüştüm .
Kıskandıranı böyle kıskandırtırlar :))
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu bölümde bu kadardı .
Umarız bölümü beğenmişsinizdir .
Adonis'in tavırlarını nasıl buldunuz ?
Hawk ve Rose'nin birbirini kıskanmasına ne diyoruzzzz ?
Yeni bölümlerde görüşmek üzere arkadaşlar .
Yeni bölüm için sınır : 7 Oy
İnstagram : regall_academy
Derlemeler kitabımıza göz atmayı sakın unutmayın !! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy : Two Kingdom - Snowwhite/Cinderella
ФанфикBu hikaye her şeyden farklı . Sadece HaSe aşkı var . İki krallık Cinderellalar ve SnowWhite'ler , bu düşmanlıkta doğan aşk ... Rose Cinderella ve Hawk SnowWhite . Aşkın gücüne inanır mısınız ? Aşk düşmanlığı bitirebilir mi ? ''Düşman ailelerden geld...